Algselt postitas orbitaaljaam
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
LIIKLUS
Collapse
X
-
Rekkade taha tekkiv saba pole nende süü, vaid küündimatute autojuhtide süü, kes ei suuda neist mööda sõita.Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitustEt ei tekiks rekkataha, mille kiirusepiiraja on kuskil 85 km/h juures, 60 autost koosnevat saba.
No ma ei tea. Saaremaalt-Hiiumaalt peaks enamvähem igasse asustatud eesti punkti ilma eriliste vahepeatusteta sõita.
KOgu teema tuli pühapäeval kui Saaremaalt Tallinna poole hakkasin liikuma ja tavapärastel maanteedel kus ma liiklen sellist hullu panemist ei ole täheldanud.
Aga ma pole ka ammu kuskilt praamipealt sõitnud. Võibolla see on OK ja Tartu maanteel täiesti normi piires.
Kommentaar
-
Et milleks probleemi ennetada. Mõistlik.Algselt postitas JuriM Vaata postitustRekkade taha tekkiv saba pole nende süü, vaid küündimatute autojuhtide süü, kes ei suuda neist mööda sõita.
Kommentaar
-
Mis sa arvad, kas seal objektil käis päeva jooksul 1 või 20 masinat? Arvan, et teetöid tuleks teha võimalikult kiiresti. Ei tundu eriti mõistlik, et segumasin kella kolmest tööpäeva lõpetama peaks ja objekti tähtaeg nädala võrra pikemas seetõttu venib või kella viie ajal kuskil parklas aega parajaks tegema peaks, et 19 objektile minna. Teetöölised on ka inimesed.Algselt postitas ericbana Vaata postitustVõiks postitada ka "mis sind närvi ajab?" teemasse. No sitaks häirib, kui teetöid/trassiparandusi ei suudeta teha liiklust kõige vähem segavamal ajal. Täna näiteks sattusin ühest kohast mööda sõitma kolmel erineval kellaajal. Umbes 10.30, 14.00 ja 17.30. Võite arvata, mis kell ühe sõiduraja enda alla võtnud segumasin pudelikaela tekitas. Tra, küll.
Kommentaar
-
Vaata, võibolla ma olen natukene oma vaatenurgas siin kinni, pole ise autojuht ega oma palju kogemusi autodega, pigem pidanud senise elu jooksul ühistranspordist sõltuma. Mis eelkõige tiba kergitab kulmu, kui keegi pakub välja variandi, kus ala "Bussid peaksid kohe ilmselgelt kõrvale tõmbama.. Et ikka jumala eest autojuhte ei segaks teel."Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitustEt milleks probleemi ennetada. Mõistlik.
Minu viga.
Kommentaar
-
mäletan ehk valesti, aga kas mitte nö uus liiklusseadus ei kohusta aeglasemalt sõitvat sõidukit võimaldama enda taha tekkinud kolonnil mööduda, vajadusel peatudes teepeenral? kuskilt oleks nagu kõrvu jäänud.Algselt postitas JuriM Vaata postitustRekkade taha tekkiv saba pole nende süü, vaid küündimatute autojuhtide süü, kes ei suuda neist mööda sõita.
Kommentaar
-
Asi pole lihtsalt segamises, vaid aeglasemalt liikuvas transpordivahendis. See tekitab enda taha pahatihti pika autode kolonni, kus lühema süütenööriga vendadel katus ära sõidab ning hakatakse enda ning kahjuks ka kaasliiklejate elusi ohtu seadma. Et see on nagu puhtalt selle emotsiooni pealt võetud.
Ja see mõni minut kui praam tühjaks voolab oodata... no tegelt pole väga hullu ju.
Aga niiehknaa teoreetiline jaur. Eks liikluskultuur on ikka inimestes, mitte kohustustes - seadustes kinni.
Kommentaar
-
Pikivahe eiramine (maanteel) on vast isegi ohtlikum, kui kiiruse ületamine ning võib olla peaks mõned n.ö korralekutsumise päevad korraldama.Algselt postitas telekavaataja Vaata postitustMinu meelest on ka mõistlik, kui suuremad rekkad ja paar minutit ära ootaksid.
Samuti on minu meelest mõistlik, kui sa jõuad rekkale järgi aga ei taha/ suuda/ julge temast mööda sõita, jätta enda ja rekka vahele arvestatav distants, et inimesed ei peaks sinust ja rekkast korraga mööduma.
Jäta ruumi ning tagant tulijal ja eespool sõitjal on sind raske üllatada, sest sul on ulatuslikum nähtavus. Vajadusel saad ka ise kiirust koguda ja ohutu möödasõidu sooritada.
Muidugi need kaubaautojuhid, kes paar meetrit õhku eelsõitva kaubaauto vahele jätavad, tuleks maha lasta (load ära võtta).see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
Noh, aga see on ju ahelreaktsioon. Eessõitev djüüd sõidab natuke aeglasemalt ja siis istubki teine rekka temal sabas, kuna tema ei saa ammugi sealt mööda sõita, sest kiirendus on kehvem, auto on suurem, liiklus on tihe ja nii nad siis rongis sõidavadki.Algselt postitas Daz Booob Vaata postitustPikivahe eiramine (maanteel) on vast isegi ohtlikum, kui kiiruse ületamine ning võib olla peaks mõned n.ö korralekutsumise päevad korraldama.
Jäta ruumi ning tagant tulijal ja eespool sõitjal on sind raske üllatada, sest sul on ulatuslikum nähtavus. Vajadusel saad ka ise kiirust koguda ja ohutu möödasõidu sooritada.
Muidugi need kaubaautojuhid, kes paar meetrit õhku eelsõitva kaubaauto vahele jätavad, tuleks maha lasta (load ära võtta).
Kommentaar
-
Ma pole ainus liikleja maanteel. Sama praamipeal on veel X arv autosi. Kõik passivad teepeenral, kuni rekka on 50 KM edasi sõitnud?Algselt postitas zelee Vaata postitustSama võiks ka sulle öelda ju, et kui häirib tee peale praamilt mahatulekut paus. Mine joo kohvi ning kui ükskord järgi jõuad oled neljarealisel juba.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar