Algselt postitas Rudy
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
LIIKLUS
Collapse
X
-
Kuidas muidu nende va liiklussurmadega on? @argumentsee ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
Noh, Ziksiga hunnikusse pannes oled kindlalt surnud. Praegu nii kindlalt pole. Aga praegu pole üldiselt pohhui, kui inimesed surma saavad ja liiklusohutuses vaatavad inimesed otsa, et mida sellega teha. Sa ei saa ainult tahtmisega igal pool nelja rida ehitada, sa ei saa teha inimestele selgeks, et ära joo, raisk. Sa ei saa möödasõite tegevaid inimesi mõistusele tuua. Sa ei saa öelda inimestele, et kiiruskaamerad pole ainult siis kiiruse maha võtmiseks, kui gps piiksub. Noh, et siis tehaksegi ettepanek, et fakit, võtame natuke alla. See võib päästa (eelmise aasta liiklussurmade põhjuseid kunagi vaadates) umbes kolm elu.
Kommentaar
-
Rebin natuke kontekstist välja. Ma ei arva, et kui kellelegi järgi jõuad, siis pead teekonna lõpuni tal seljas töllerdama.Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustSa ei saa möödasõite tegevaid inimesi mõistusele tuua.
Kommentaar
-
Ei peagi. Samas ei ole ka normaalne, kui iga Tallinn-Pärnu maantee otsa peale ikka korra kahte rekkat korraga vastu tulemas märkad.Algselt postitas telekavaataja Vaata postitustRebin natuke kontekstist välja. Ma ei arva, et kui kellelegi järgi jõuad, siis pead teekonna lõpuni tal seljas töllerdama.
Kommentaar
-
Esiteks - neli rida pole turvaline. See uinutab inimesi. Nad muutuvad peast lolliks (sest tegevust pole...kuni avariini). Möödasõiduboksid pole maailma kõige keerulisem, raskem ja ma ei tea mida veel asi tekitada.Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustNoh, Ziksiga hunnikusse pannes oled kindlalt surnud. Praegu nii kindlalt pole. Aga praegu pole üldiselt pohhui, kui inimesed surma saavad ja liiklusohutuses vaatavad inimesed otsa, et mida sellega teha. Sa ei saa ainult tahtmisega igal pool nelja rida ehitada, sa ei saa teha inimestele selgeks, et ära joo, raisk. Sa ei saa möödasõite tegevaid inimesi mõistusele tuua. Sa ei saa öelda inimestele, et kiiruskaamerad pole ainult siis kiiruse maha võtmiseks, kui gps piiksub. Noh, et siis tehaksegi ettepanek, et fakit, võtame natuke alla. See võib päästa (eelmise aasta liiklussurmade põhjuseid kunagi vaadates) umbes kolm elu.
Teiseks - kui surmadele rõhuda, siis peaks üldse liiklusvahendid luku taha panema. Ehk pingutagu enda ajurakke. Harige inimesi. Alustada võiks näiteks sellega, et autokoolis õpetatakse kokkupõrke korral end nii sättima, et ka 20 km/h kiiruse korral ellu jääda (on surma saanud... hiljuti).
Kolmandaks - pikivahe. Veel kord - debiilikud.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
See on küll väga ohtlik!Algselt postitas football2u Vaata postitust... kuid ka 50-alas üritatakse möödasõite teha linnas...
Kommentaar
-
Teeks kõigepealt nii, et liiklejatel oleks mugav liigelda. Nagu fakit tõsiselt mugav. Ühes esimestest artiklitest mis selle teema tõstatas toodi võrdlus sisse Norraga. Vaatame nüüd, kas meie fakit mõtlen uue sõna välja- liiklusinventaar on samal tasemel kui Norras? Kas meie teedel on sama mugav liigelda kui Norras?Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustNoh, Ziksiga hunnikusse pannes oled kindlalt surnud. Praegu nii kindlalt pole. Aga praegu pole üldiselt pohhui, kui inimesed surma saavad ja liiklusohutuses vaatavad inimesed otsa, et mida sellega teha. Sa ei saa ainult tahtmisega igal pool nelja rida ehitada, sa ei saa teha inimestele selgeks, et ära joo, raisk. Sa ei saa möödasõite tegevaid inimesi mõistusele tuua. Sa ei saa öelda inimestele, et kiiruskaamerad pole ainult siis kiiruse maha võtmiseks, kui gps piiksub. Noh, et siis tehaksegi ettepanek, et fakit, võtame natuke alla. See võib päästa (eelmise aasta liiklussurmade põhjuseid kunagi vaadates) umbes kolm elu.
Teiseks järelvalve. Kas meil on samasugune järelvalve? Kes kontrollib? Kuna kontrollib? Mis põhjusega kontrollib? Teeme esmaspäevakuid "kõik puhuvad/kõik mõõdavad" ja nendime teisipäeviti, et olukord on sitt ja paremaks ei lähe? On vaja täiendavaid meetmeid kasutusele võtta.
Kolmandaks- meie liiklusõpe ei kannata kriitikat. Üks asi on nahhaalne rikkumine, aga teine on peata olek ja otsuste vastu võtmine. Nii kaua kui juht ei ole aru saanud, et suunatuli (see kuradima kõige lihtsam asi!) on TEISTE jaoks, pole tal liiklusesse asja! Kui ta ei suuda paar sammu ette mõelda on ta oht. Ei ole vaja oma tänavasse hakata pöörama siis kui ristmik juba möödas on eks?
Neljandaks- karistused. Tehakse siin näidispoomisi. Keegi mõisteti vangi ja kelleltki võeti auto ära. Fine- kindlasti ei tehta seda peale esimest korda oleme ikkagi inimesed. Ja siis tuleb mingi Rändy- paadunud huligaan ja keerab mõned inimesed ümber puu. Does not compute.
Ehk pikk loba lühikeseks. Riik tehku oma kõigepealt ära ja siis hakaku teiste peale näpuga näitama. (aga tegelikult pappi pole ja seepärast tuleb ikkagi näpuga näidata).
Kommentaar
-
Pealkirjas maantee ja kohe kisa lahti nagu pannakse Tallinn-Tartu või Pärnu-Tallinn piirkiirus 80km/h. Päris nii ka ikka ei ole. Alandatakse piirkiirust nendel teedel(lõikudel), millel niivõiteisiti ei kannata 90km/h sõita. Alustades kruusateedest ja lõpetades nagu mainides kuppelmaastikuga kõrvalistel teedel. Tule sõida Võrumaal mõnda kõrvalist maanteed ja vaata, kas ikka vingud, et ei saa 90km/h sõita. Reaalsus on see, et kiirus jääb isegi alla 80. Internetis lugedes on alla piirkiiruse sõitmine ilge patt ja saad kohe sumpsi kõigilt. Pärismaailmas õnneks pole asi nii must valge.Algselt postitas Rudy Vaata postitusthttp://www.postimees.ee/3304931/maan...ruste-muutmist
Mingi 80ga maanteel kökerdama hakata...kerige sinasamusesse! 80ndal võis juba žigulliga maanteel 90ga sõita, nüüd järsku hüperturvaliste autodega enam ei kõlba. See on kõva argument Eestist ära kolida.
Kommentaar
-
Seda enam mõttetu see piirang on. Ükski normaalne inimene ei sõida seal nkn 90km/h. Ja ebanormaalne inimene sõidab seal 90km/h niikuinii ka edaspidi. Märk on seal kõige väiksemaks abiks kiiruse piiramisel. Eriti arvestades seda, et inimressurssi selle kontrollimiseks politseis nkn enamustes kohtades ei ole.Algselt postitas Shaq Vaata postitustTule sõida Võrumaal mõnda kõrvalist maanteed ja vaata, kas ikka vingud, et ei saa 90km/h sõita. Reaalsus on see, et kiirus jääb isegi alla 80. Internetis lugedes on alla piirkiiruse sõitmine ilge patt ja saad kohe sumpsi kõigilt. Pärismaailmas õnneks pole asi nii must valge.
Kommentaar
-
Selle uudise valguses: http://tallinncity.postimees.ee/3306...lmekordistunud
komistasin sellise asja otsa: http://www.tallinn.ee/est/g4169s38136
Kas kuskil on äkki mingi kokkuvõte ka mis õnnestus?
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse

Kommentaar