No announcement yet.

õlle joomine

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Caffrey's, mida mõned huvilised leidsid varem vaid valitud Londoni ja Dublini pubidest, on nüüd ka pudelis. Alumiiniumist pudelis, mis on lahe idee. Loodetavasti kunagi ka Eestis. Right, James?

We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Mmmm Caffreys. Jah palun.

Kommentaar

I remember when it was first launched in the UK in 1994. It was the first "easy drinking" ale (using nitrogen to dispense), and everyone who drank it loved it. BUT...because it was so easy drinking, and because it had nitrogen in it, you used to get absolute KILLER hangovers the following morning. I think it was 5.2%, which at the time was pretty strong, and people were actually SCARED of this beer. ( I quite vividly remember drinking 6 pints of it and falling over a cliff edge). So much so, that they reduced the abv down to 4.5%. I now see it's 3.8%. It's not bad - not a lot different from the Greene King IPA we sell at Drink (also uses Nitrogen to dispense), and in a country that has little or no mainsteam ales in can, it would be a welcome addition. It's owned by Coors (who I used to work for), and as far as I know, they don't and won't export to Estonia. Maybe able to get it via Finland.

Kommentaar

Naine kleidis vist valmistub ette homseks peavaluks.
          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

ostsin täna comarketist jummala lampi sellist õlut nagu Radeberger ja kiidan. 33cl ja 4,8% pilsner ja väga mõnusa humala maitsega.
            ja kommentaariks, et see rimi õlle rallilt sai ka endale kiirelt kast võetud ära, aga kurrat. premium ikka liiga vesise maitsega. ei taha enam.

Kommentaar

Meantime chocolate porter 330ml pudel. Prismas täitsa saadaval. Soovitan soojalt neile kellele sellist tüüpi õlled peale lähevad. Kui lecocki shokolaadi porteris oli kenake hulk karamelli siis inglased on teinud asja puhtalt shokolaadi pealt. 2h jõin seda väikest pudelit ja ma võin vanduda, et hoolimata sellest, et vahele on jäänud 2x hambapesu tunnen ma suu taganurkades ikka shokolaadi

Kommentaar

Tumeda Iiri õlle joojana (muud sorti õlut juba ammu ei tarbi), aga totaalse õllevõhikuna haarasin poest purgi minu jaoks uue kaubamärgiga Murphy's. Päris maitsev oli.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas Marduk Vaata postitust
                  Meantime chocolate porter 330ml pudel. Prismas täitsa saadaval. Soovitan soojalt neile kellele sellist tüüpi õlled peale lähevad. Kui lecocki shokolaadi porteris oli kenake hulk karamelli siis inglased on teinud asja puhtalt shokolaadi pealt. 2h jõin seda väikest pudelit ja ma võin vanduda, et hoolimata sellest, et vahele on jäänud 2x hambapesu tunnen ma suu taganurkades ikka shokolaadi
                  ega sa ei oska öelda kas meantime coffe porter on ka seal saadaval?

Kommentaar

Algselt postitas Shparkz Vaata postitust
                    ega sa ei oska öelda kas meantime coffe porter on ka seal saadaval?
                    Ei olnud. Lisaks minu poolt mainitule oli seal veel Meantime Raspberry. Drink (ei mäleta kas poes või baaris) olen näinud veel Meantime IPA't.

Kommentaar

Ükspäev sai sellist asja joodud. Päris hea oli.

Kommentaar

Pole küll õlu, kuid meeletult maitsev jook!
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

get fucked
                          We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
                            get fucked
                            retweet

Kommentaar

Ajage vanimale õllele küüned taha http://www.ebay.com/itm/Worlds-oldes...t_21710wt_1140

Hind on küll veidi soolane, aga kui natuke siit sealt kokku hoida ...

Kommentaar

free shipping!
                                see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Working...
                                X