No announcement yet.

Veits nalja

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

"Mina sain 9, sõbranna sai 1. Me võikski siin vaidlema jääda.
    Mõlemat pidi on ju õige.
    Kuigi kalkulaator annab vastuseks 1. Kuid ma jään siiski 9 juurde."
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

.. ja ikkagi --- 9 või 1 ??? !!!!
      RummaBastards!

Kommentaar

42 on õige

Kommentaar

Algselt postitas Milanista Vaata postitust
          What's the difference between a Cunt and a Kebab?

One has meat hanging out of both sides, stinks and you only eat it when you're drunk.

The other is a Turkish delicacy.
          üks turkish delicacy selle peale.
          Which ship has never docked at Liverpool?
          The Premiership.

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer" - Arnold Schwarzenegger, 1975

Kommentaar

Kommentaar

- Surev vanaema ütleb oma lapselapsele: "Tahan jätta sulle oma farmi. Selles on villa, traktor ja veel muud tehnikat, farmi hooned loomadega ja 22 389 000 dollarit".
              - Äsja rikastunud tütretütar ütleb: " Oo, vanaema, sa oled nii helde! Ma ei teadnudki, et sul farm on! Kus see asub?"
              - Oma viimase hingetõmbega sosistab vanaema: "Facebook..."
              DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
              Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Korteris käib läbiotsimine. Peale pikka tuhnimist leiab politsei puskariajamisaparaadi.
                "Nii, selge!" ütleb politsei. "Süüdistame teid paragrahv see ja see järgi puskariajamises ja anname kohtu alla!"
                "Aga ma pole ju puskarit ajanud!" lausub mees.
                "Aga riist on ju olemas?"
                "Siis süüdistage mind vägistamises ka!"
                "Kas te olete kedagi vägistanud?"
                "Ei ole, aga riist on ju olemas!"

Kommentaar

Õhtuleht postitab sellise video kus väravavaht teeb 2 penaldi tõrjet küll, aga miks on videos lapsehääl ja peni haukumine. Täis tase ju?

Kommentaar

Algselt postitas Brass Vaata postitust
                    Õhtuleht postitab sellise video kus väravavaht teeb 2 penaldi tõrjet küll, aga miks on videos lapsehääl ja peni haukumine. Täis tase ju?
                    Liiga hea!

Kommentaar

Algselt postitas AndresR Vaata postitust
                      Liiga hea!
                      ära vaevu...

Kommentaar

Gaddafi once had it all and slowly watched his empire crumble,the trusted flee to opposition and now defence has collapsed...now the world is laughing at you.

Sorry, did I say Gaddafi?

I meant Wenger.

Kommentaar

A young boy and his grandfather went fishing one afternoon, after a couple of hours of fishing, the grandfather opened a can of beer, the grandson noticed and asked, "Grandpa, can I have a sip of your beer?" His grandfather looked at him and said, "Grandson, Is your penis long enough to touch your ass?" The grandson replied, "No!"

"Then you're not old enough.", said the grandfather.

A couple of more hours went by, and the grandfather lit a cigarette. Again the grandson noticed and asked, "Grandpa, can I have a cigarette"? The grandfather replied, "Is your penis long enough to touch your asshole?" Again the grandson replied, "No!"

"Well you're not big enough to smoke yet.", said the grandfather.

About an hour had passed and it began to get late, so the grandfather decided to pack it up and head for home. On their way home they stopped at a store, grandpa bought two lottery tickets and gave his grandson one. Grandpa scratched his off, but didn't win anything, The grandson scratched his off and won $10,000. Grandpa was all happy and surprised that his grandson had won and he asked, "Are you going to give some of that money to grandpa?" The boy looked at him and replied, "Grandpa, is your penis big enough to touch your ass?" Grandpa looked at him for a moment, then replied, "YES!"

"Good, then go fuck yourself!", said the grandson.

Kommentaar

Algselt postitas lostslbtesfuh
                            see on laitmatu Noh ma eeldada, et see saab olema siledad tervislikum kui keegi loob muutusi.rn***rnneed on tohutu m?ngud i igavesi r??m on jama v?ite j??da see ka

îùç÷éí
                            spambottide tsiteerimine on muidu paha, aga seekord läks vähemalt teemaga kümnesse. kiitus.
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Ma alguses kirjapildi järgi oletasin, et tegemist on Budulojusega.
                              Algselt postitas Iceman
                              Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Poiss laulab bussis : " Kui mu ema oleks koer ja Isa oleks koer, oleks ma kutsikas. " Bussijuht sellepeale : " Ole vait, muidu viskan su aknast välja ! " Poiss laulab uuesti : " Kui mu ema oleks kass ja isa oleks kass, oleks ma kassipoeg. " Bussijuht sellepeale : " Aga mis siis, kui ema on lits ja isa on pede? " Poiss laulab siis : " Kui mu ema on lits ja isa on pede, oleks ma bussijuht. "
                                SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Working...
                                X