Veits nalja

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ac Milan
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

oh my god. see tegi mu päeva...

Kommentaar

ma ei tea kas nutta või naerda

Kommentaar

Börje äratus

Kommentaar

See on ju naljakas

Kommentaar

konkreetne diil
              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

kvaliteethuumorit Riigikogu saalist: http://www.delfi.ee/news/paevauudise...67949&l=fplead
                olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

asjad, mis jõuluperioodil kõige rohkem närvidele käivad:

1. Kõik firmad üritavad sulle selgeks teha, et nad hoolivad sinust ja tahavad sulle palju kingitusi teha. Tegelikult maksad neid kingitusi järgmised kolm aastat nii et silm on märg.
                  2. tahad minna poodi et kiirelt oma nelipakk ära tuua, aga sul kakerdavad jalus mingid jõuluhullud, kes on oma kärud jõuluträni täis ladunud ja nüüd seisavad keset vahekäiku klaasistunud pilguga ja ei tea kas jätkub palgast või peab sms-laenu juurde võtma, sest nii palju asju on ju vaja veel osta...
                  3. ilm on tatine, auto esiklaas on mingit paska täis ja kojamehed ei tee seda ühte asja, mida nad on mõeldud tegema, sa ei näe sittagi ja siis mingi lammas kakerdab sul jalus ja kurat küll need rohelised tuled on nii lühikesed...
                  4. telekast tuleb home alone 1-4
                  5. kõigil on msn-i nimes mingi päkapikujutt, kurat, viie-aastased olete või???

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                    asjad, mis jõuluperioodil kõige rohkem närvidele käivad:

5. kõigil on msn-i nimes mingi päkapikujutt, kurat, viie-aastased olete või???
                    6. täiskasvanud inimesed päkapikumütsidega. poes, tänaval, ühistranspordis.

milleks, noh? milleks?

Kommentaar

tore küll, aga kus nali on?
                      olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

aga palun:

Customer Service
                        It happened at the Denver Airport. I wish I had the guts of this girl.

For all of you out there who´ve had to deal with an irate customer, this one is for you.
                        An award should go to the United Airlines gate agent in Denver for being smart, and funny, while making her point, when confronted with a passenger who probably deserved to fly as cargo.

A crowded United Airlines flight was cancelled. A single agent was re-booking a long line of inconvenienced travellers. Suddenly an angry passenger pushed his way to the desk. He slapped his ticket on the counter and said, "I HAVE to be on this flight and it has to be FIRST CLASS."
                        The agent replied, "I am sorry, sir. I´ll be happy to try to help you, but I´ve got to help these folks first, and I´m sure we´ll be able to work something out."
                        The passenger was unimpressed. He asked loudly, so that the passengers behind him could hear, "DO YOU HAVE ANY IDEA WHO I AM?"

Whitout hesitating, the agent smiled and grabbed her public address microphone, "May I have your attention please," she began, her voice heard clearly throughout the terminal. "We have a passenger here at Gate 14 who does not know who he is. If anyone can help him find his identity, please come to Gate 14."

With the folks behind him in line laughing hysterically, the man glared at the agent, gritted his teeth and swore "Fu** You!"

Without flinching, the girl smiled and said, "I´m sorry sir, you´ll have to get in line for that too."

Kommentaar

Vb on juba olnud, aga:

Hobusega patrulliv politsei peab kinni väikese poisi ja küsib talt,"Noh, kas jõuluvana tõi sulle uue ratta jah?"

" Jaa", ütles väike poiss.

"Järgmine kord ,kui jõuluvanale kirjutad, siis las toob su rattale helkuri ka"ütleb politsei ja teeb poisile 300 eeki trahvi.

"Kas teie saite ka oma hobuse jõuluvanalt?" küsib selle peale poisike.

Politsei mõtleb selle peale, et pisike poiss ikkagi ja mis sa talle ikka vastad ja ütles, et " Jah"

Selle peale ütleb poisike, et"Järgmine kord, kui te jõuluvanale kirjutate, siis öelge talle, et hobusel käib m**n allpool, mitte peal"

Kommentaar

räme :d:d:d:d

Kommentaar

hahaahaaha

Kommentaar

Kadett, pede ja lits on üksikul saarel.
                                Ühel kenal päeval läheb pede kadeti juurde ja ütleb:''Kuule, tapa see lits ära ja hakkame normaalset suguelu elama.''
                                Kadett vastab seepeale:''Vaatame mis taha annab.''
                                Järgmine päev tuleb lits kadeti juurde ja ütleb:''Kuule, tapa see pede ära ja hakkame normaalset sugueelu elama.''
                                Kadett vastab tagasihoidlikult seepeale:''Vaatame mis taha annab.''
                                Järgmine päeva on lits ja pede surnud ning kadett hakkas normaalset suguelu elama.

Mees loeb lehest, et Jakuutias on 60 kraadi külma.
                                Helistab siis Jakuutiasse sõbrale ja küsib, et palju neil seal kraadiklaas näitab.
                                "-40," vastab sõber.
                                "Näed kurat, kus meedia valetab, ma just lugesin, et teil on -60!"
                                "Ei no see -60 on õues!"
                                Joga Bonito!!!

Kommentaar

Working...
                                X