Kustuta kõik

HyperCam, Camtasia Studio

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
      HyperCam, Camtasia Studio
      Oh! Suur tänu sulle, Shermann

Kommentaar

Algselt postitas Gairi
        Kas siin foorumis on mingi teema ka ilma suguelunditeta või (kui on, siis milline?)? Ma mõtlen, et teemas pole kasutatud selliseid sõnu või vihjeid või mis iganes. Läksin vaatama teemat, et õnnitleme Eestit pronksi puhul ja vist 5-st postitusest 3 olid juba suguelundid

Kommentaar

See roppusi täis ju, Barcelona tähendabki peenist ju.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Gairi
            Läksin vaatama teemat, et õnnitleme Eestit pronksi puhul ja vist 5-st postitusest 3 olid juba suguelundid
            Kui teema suguelunditest loodakse, siis mis sina sealt leida lootsid?
            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              See roppusi täis ju, Barcelona tähendabki peenist ju.
              vali sõnu .
              Algselt postitas JT8055
              Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
                vali sõnu .
                Peace niggah, ega ma tõsiselt mõtle
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

m6tlesid küll
                  A seda tead et juventus läbi t6mmatud koera tähendab mordva keeles?
                  AILTON

Kommentaar

kes esitab originaal versioonis lugu -Always On My Mind?
                    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                    Ott Järvela

Kommentaar

oskar luts

Kommentaar

Algselt postitas taku* Vaata postitust
                        oskar luts
                        Oskar Luts

E: krt taku j6udis ette.
                        AILTON

Kommentaar

aa, hea nali oli muidu jah xDXDXDDDDDDDDDDDDDDDDD
                          Algselt postitas JT8055
                          Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                            m6tlesid küll
                            A seda tead et juventus läbi t6mmatud koera tähendab mordva keeles?
                            Sa seda teadsid, et inglismaa koondises mängivad ainult homod?

Kommentaar

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
                              kes esitab originaal versioonis lugu -Always On My Mind?
                              Lisaks googlele ei tööta ka Wikipedia enam? Peab kuhugi kaebama vist.

http://en.wikipedia.org/wiki/Always_On_My_Mind

Kommentaar

Algselt postitas yheksa Vaata postitust
                                Lisaks googlele ei tööta ka Wikipedia enam? Peab kuhugi kaebama vist.

http://en.wikipedia.org/wiki/Always_On_My_Mind
                                krt selleks see teema ongi et küsimusi esitada,või mis teie arvate?
                                Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                                Ott Järvela

Kommentaar

Working...
                                X