No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Miks TV6 näitab jälle viiendat hooaega "Pöörane Seiklus"?

Kommentaar

Algselt postitas Jose Vaata postitust
      Miks TV6 näitab jälle viiendat hooaega "Pöörane Seiklus"?
      Sama hästi võiks küsida, et miks Simpsonid juba mingi ziljonindat korda otsast peale tulevad.

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
        Sama hästi võiks küsida, et miks Simpsonid juba mingi ziljonindat korda otsast peale tulevad.
        Seda küll, aga seda hooaega alles näidati, võiksid uuema hooaja panna käima.

Kommentaar

Algselt postitas Jose Vaata postitust
          Seda küll, aga seda hooaega alles näidati, võiksid uuema hooaja panna käima.
          Ei võiks, sest ma ei näinud seda hooaega... samas ilmselt ei näe ka nüüd, kui seda uuesti lastakse.
          DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
          Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Algselt postitas Kasepats-Pidur Vaata postitust
            Päris hea pilt! Tuleb meelde, kuidas klassivend kunagi rääkis, et tema vanaisa paadikruvisi küünega keeras...

Kommentaar

kas kusagil on veel üleval Pudi, Fatme ja Puukide saatelõik Võsareporterist?
              Ma olen leidnud mingeid lühikesi juppe + hunnik surnuid linke...

Kommentaar

See peaks täispikk olema vist?

20 LEGEND

Kommentaar

Ostsin endale kella aga pole aimugi mis asi see takymeter, ehk tachymeter on? Tean, et seda kasutatakse stopperi sekundi seieriga koos vms? Mis ma sellega teha saan?

Kommentaar

google ja esimene link - ei ole eriti keeruline

A tachymeter is the name of the scale sometimes inscribed around the rim of an analog watch. It can be used to compute speed based on travel time or measure distance based on speed. The function performed by a tachymeter is independent of the unit of distance (e.g. statute miles, nautical miles, kilometres, metres etc.) as long as the same unit of length is used for all calculations. It can also be used to measure an industrial production process in units per hour. A tachymeter is simply a means of converting elapsed time in seconds per unit to units per hour.

For example, say you measured a speeding plane over the distance of 1 mile. You start the clock as it crosses the "starting line" and stop the clock as it passes the 1 mile mark. If the plane is traveling at an average speed of 400 mph, we would expect it to travel 1 mile in 9 seconds. If this were the case, you would stop your watch at 9 seconds, which corresponds to the 400 unit mark on the tachymeter. Had we wanted to use kilometers, we would simply stop the clock at 1 kilometer and would, if the plane took 9 seconds to travel 1 kilometer, clock the average speed at 400 km/hr. Smaller fractional units can be used for slower objects, like runners and turtles, but the same X/hour function remains constant.
                    I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                      Ostsin endale kella aga pole aimugi mis asi see takymeter, ehk tachymeter on? Tean, et seda kasutatakse stopperi sekundi seieriga koos vms? Mis ma sellega teha saan?
                      Takumeetriga saab mõõta, kui taku (loe: gei) sa tegelikult oled...

Pane tööle - palju näitab?

Kommentaar

Algselt postitas dareth Vaata postitust
                        google ja esimene link - ei ole eriti keeruline

A tachymeter is the name of the scale sometimes inscribed around the rim of an analog watch. It can be used to compute speed based on travel time or measure distance based on speed. The function performed by a tachymeter is independent of the unit of distance (e.g. statute miles, nautical miles, kilometres, metres etc.) as long as the same unit of length is used for all calculations. It can also be used to measure an industrial production process in units per hour. A tachymeter is simply a means of converting elapsed time in seconds per unit to units per hour.

For example, say you measured a speeding plane over the distance of 1 mile. You start the clock as it crosses the "starting line" and stop the clock as it passes the 1 mile mark. If the plane is traveling at an average speed of 400 mph, we would expect it to travel 1 mile in 9 seconds. If this were the case, you would stop your watch at 9 seconds, which corresponds to the 400 unit mark on the tachymeter. Had we wanted to use kilometers, we would simply stop the clock at 1 kilometer and would, if the plane took 9 seconds to travel 1 kilometer, clock the average speed at 400 km/hr. Smaller fractional units can be used for slower objects, like runners and turtles, but the same X/hour function remains constant.
                        Kas ma esitasin küsimusele sulle inglise keeles või? Ma tahan eesti keelset vastust.

Kommentaar

Kommentaar

Kus asub Kristiine sportmangude maja ja mis bussi trolli voi asjandusega ma sinna koige lebomalt saaks
                            i don t like u u don t like me

Kommentaar

1) guuglisse "kristiine sportmängude maja" - esimest linki avamatagi selgub, et see asub aadressil sõpruse pst 161.
                              2) regio.ee'sse "sõpruse pst 161"
                              3) soiduplaan.tallinn.ee kaardilt otsida, milline peatus on sellele kohale kõige lähem.
                              4) tuvastada, et selleks on siili.
                              5) liikuda noolega siili peatust tähistava muna peale. nähtub, et sinna viivad trollid 2, 3, 4 ja 9, samuti bussid 11 ja 28. täpsustada enda ja vajadusel teiste jaoks, kust on plaanis liikuma hakata. vastavalt valida kõige lebom transpordivahend.
                              6) pajeehali.

operatsiooni kestus - sõltuvalt võimekusest üks kuni paar minutit.
                              omandatud kogemused tulevikus millegi sarnase edukaks iseseisvaks kordamiseks - priceless.

velkam.
                              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Keegi, kes on võimeline joonistama arvutisse sünnipäevakutset/posterit, võtku minuga ühendust.
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X