Uus foorum

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Ma avastasin just, et pärast foorumi uuendust ei näe ma "uued postitused" all läbus tehtud poste.

HUGE PROBLEM!
    Hüüdja hääl kõrbes? Palun, likvideerige see probleem!
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sa oled vist üks väheseid kes seda funktsionaalsust kasutab? See tasub vist ainult siis ära, kui kogu foorumil silm peal hoida, muidu upub huvipakkuv kuhugi muu vahele ära.
      BVB - Vaprus

Kommentaar

MUl ka ei näita uute postituste all läbu. Üldiselt hetkel ei häiri, kuna tekitasin harjumuse, et kaen läbu eraldi üle.

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
          Sa oled vist üks väheseid kes seda funktsionaalsust kasutab? See tasub vist ainult siis ära, kui kogu foorumil silm peal hoida, muidu upub huvipakkuv kuhugi muu vahele ära.
          samas see, et otsing läbu ei toeta, on küll kepp.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

'mis uudist' all näeb ka spoiler-nupuga varjatud teksti (nt tänane jasperi post sarjade teemas).
            We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Leht: http://foorum.soccernet.ee/misc.php?do=showrules

Kommentaar

Esileht on täna hommikul väga veider. Alamfoorumite pealkirjad kitsalt kahte ritta kokku tõmmatud. Kui edasi minna, on kõik ok.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Ei näe sellist probleemi. vB4 Default style + firefox

Kommentaar

Modern Sheek + firefox nõustub mcnamaraga.
                    Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

IE-ga ongi probleem ainult Modern Sheekiga. Samas on see ainus stiil, mis vähegi silmasõbralik.
                      the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                      because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
                        Modern Sheek + firefox nõustub mcnamaraga.
                        Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                        IE-ga ongi probleem ainult Modern Sheekiga. Samas on see ainus stiil, mis vähegi silmasõbralik.
                        Modern Sheek + Chrome nõustub ka. Nõustun ka mcniga selles osas, et see on ainus silmale sõbralik stiil.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

On teil see probleem lahenenud?
                          Minul igatahes jampsib jätkuvalt, saan ma seda äkki ise kuidagi parandada?
                          olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Jah, pane vB4 default style

Kommentaar

kala.jpg

Tegelikkuses on lehekülgi kolm.

Kommentaar

Kas musta stiili panid häkkerid pihta või see on lihtsalt valikust maha võetud ?
                                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Working...
                                X