Everton

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas eston maravilha Vaata postitust
    ja arseenikud kardavad oma koha pärast, et kohtunikku sõimavad?
    No hetkel on Arsenal siiski tabelis eespool. Ja kui sa minu postitusele viitasid, siis minu kriitika ei olnud tingitud mitte mängitud üleminutitest vaid pigem sellest, kuidas mitu korda jäeti ilmne käega mäng vilistamata ning liiga paljudel juhtudel anti viga väga kerge puute eest, samas kui hetk hiljem lubati mängida päris jõuliselt...

Kommentaar

lööge nüüdd see värav.
      iHala Madrid !

Kommentaar

Täitsa uskumatu. No ma saan aru, et osa parimaid on vigastatud, aga newcastle vastu ei suudetud mitte kui midagi. Vahepeal tekkis tunne, nagu ollakse isegi vähemuses, mitte ülekaalus:S
        Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

'Kallid' sinised, tehke ometi nüüd väheke ajalugu ja tooge see viimane karikas meie kodulinna ! Londonil ei ole ilmselgelt neid trofeesid juurde vaja.

Kommentaar

Eile peetud Inglismaa jalgpalli karikasarja finaalis alistas Londoni Chelsea Evertoni 2:1, kuigi Liverpooli meeskond läks kohtumist juba 25 sekundil juhtima.

ikka võimalikult segaselt on postimehe ajakirjanikud selle uudise teinud.
            tavalugeja jaoks mitu segast asjaolu.

Kommentaar

Algselt postitas kuuraa Vaata postitust
              http://sport.postimees.ee/?id=125943

mis siin segast on? Kirjutatud on ära Londoni Chelsea ning sellest järeldades peaks Everton ju olema Liverpooli meeskond?

Minule paistab kõik tiptop.

Kommentaar

Algselt postitas kuuraa Vaata postitust
                http://sport.postimees.ee/?id=125943

Algselt postitas AaviK Vaata postitust
                mis siin segast on? Kirjutatud on ära Londoni Chelsea ning sellest järeldades peaks Everton ju olema Liverpooli meeskond?

Minule paistab kõik tiptop.
                Tavalugeja ei tea, et Everton on Liverpoolist. Samuti on eksitav pilt, kus Saha on ManU särgis.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tofoa on geenius Aaviku kõrval

Kommentaar

UAE group close in on Everton

DUBAI // One of English football’s leading power-brokers has confirmed he is acting on behalf of a “UAE-based business consortium” in talks to acquire the English Premier League club Everton.

Chris Nathaniel, the managing director of NVA Management – a multi-faceted entertainment agency whose clients include England defenders John Terry and Rio Ferdinand, Manchester City striker Robinho and the Jamaican sprint sensation Usain Bolt – last night revealed he had already met with the Merseyside club.

“I can confirm I am acting on behalf of a UAE-based business consortium, who are chaired by a prominent Dubai businessman, and that I am currently in discussions with a number of Premier League clubs, one of which is Everton Football Club,” said Nathaniel.

Two Premier League clubs are already owned by UAE nationals – Sheikh Mansour’s Manchester City and Sulaiman al Fahim’s Portsmouth.

However, a source close to the Everton deal said the country’s stake in world football’s richest league is about to grow. “They have visited the club and discussed future plans and figures, and Nathaniel is now waiting for instructions from his client,” said the source, who added that “could be sooner rather than later”.

“I expect an official approach and offer to Everton in a short space of time,” the source said. “The interesting proposition for the group is Everton’s new stadium plans. Nathaniel’s client’s vision – for whichever club he ultimately owns – is to build a football village alongside the ground.

“It’s about purchasing a club as a viable business proposition. It’s not about owning a trophy, it’s a sound business venture.

“Football clubs aren’t being maximised as brands and this consortium want to keep fans at the club after the game, offering them restaurants and a football village to spend their money in – it’s about making an entire match day experience.”

Nathaniel revealed details about his client’s strategy to increase his purchased club’s leisure and marketing revenues, and said this group are not the first from the region to approach him.

“Lots of Middle East-based individuals and groups are approaching me about Premier League clubs. There is a real appetite in the region,” he said.

He went on: “In this case, I’ve been approached because of my background in the entertainment industry. I can bring that element of big celebrity names and concerts – I can help realise my client’s plans to make a football club a wider entertainment platform. The Middle East understands the entertainment element, and how introducing it to football clubs can turn loss-making vehicles into profit-making ones.”

While talks with Everton, owned by the theatre impresario Bill Kenwright, are the most advanced, the source said Nathaniel has been instructed to approach several clubs – one of which is Everton’s Merseyside rivals, Liverpool.

“Talks have happened with the people who instruct on [Liverpool owner] Tom Hicks’ behalf, but it’s very early stages and it will take time.” confirmed the source.

“The client has requested a lot of information and until that is back, they can’t rule Liverpool out.”

Kommentaar

Veel üks sibul Inglismaale tulnud:

Kommentaar

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
                        Veel üks sibul Inglismaale tulnud:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/foot...on/8219490.stm
                        Sibulatest seletab Spartak Chelski Abramovgradi fänn

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
                          Sibulatest seletab Spartak Chelski Abramovgradi fänn
                          Ei olnud üldse halvaga mõeldud! Hea mängija ning rõõm näha, et Guus´i teod Venemaal pole ka saareriigis märkamata jäänud. Juba koguni 4 koondislast siis pallimas Inglismaal ja mitte sugugi kehvades meeskondades Sulle soovitaks aga toast natukeseks välja minna! Õues ilus ilm, mine vaata, äkki mõni sõber ka seal, saate koos midagi huvitavat teha. Kaua need ilmad ikka ilusad on?

Kommentaar

Soccernet on elu ja siin on aastaringselt vähemalt üle 20 kraadi enam vähem

Kommentaar

Lescotti asendajaks sai siis oodatult Johnny Heitinga. Viie aastane leping ja Atleticoga võrreldes paremkaitsest keskkaitsesse kolimine on tõsiasi. Mis tegelikult on koondise huve silmas pidades isegi parem positsioon Johnny poisile oma parimate omaduste väljatoomiseks.
                              Wij komen terug met de cup in de hands

Kommentaar

Algselt postitas midfielder Vaata postitust
                                Lescotti asendajaks sai siis oodatult Johnny Heitinga. Viie aastane leping ja Atleticoga võrreldes paremkaitsest keskkaitsesse kolimine on tõsiasi. Mis tegelikult on koondise huve silmas pidades isegi parem positsioon Johnny poisile oma parimate omaduste väljatoomiseks.
                                keskkaitses on tal ees Yobo ja Distin + vigastusest taastuv Jagielka, aga paremkaitses ainult Hibbert ja sinna ta tõenäoliselt ka asetatakse.
                                Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Working...
                                X