Peamurdmist Inglise jalgpallist

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
    Sanderos vist palju inglise foorumit ei loe, aga zelee? keegi veel? ma oleks käpp 26ndal.
    Ma oleks käpp.

Kommentaar

Kui mul praegu tänu londonis laiamisele raha otsas poleks, siis tuleks ka.

Kommentaar

Ostsid kohvi või?
        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
          Ostsid kohvi või?
          Kolm kontserti, terve talveriietuse komplekt ja pidev jauramine. Tottenhami mängule seekord ei jōudnud...

Kommentaar

Ära põikle küsimusest eemale.

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
              Ma ei joo kohvi.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                Kui mul praegu tänu londonis laiamisele raha otsas poleks, siis tuleks ka.
                Ära nussi. Lenda laivi. Paneme siis foorumi tiimi kokku v. Ma äkki saan ka kopsuaidsist terveks ja ilmutan end pööblile.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma ei joo kohvi.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Ära nussi. Lenda laivi. Paneme siis foorumi tiimi kokku v. Ma äkki saan ka kopsuaidsist terveks ja ilmutan end pööblile.
                    Oot, 26? Mul on sis kuradi zeniidi mäng telekast.

Kommentaar

Oot, 26? Mul on sis kuradi zeniidi mäng telekast.
                      ärasätitav, ei?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

99% prossa tundub, et siiski ei jõua homme. Vabandus on epic: raha eest teismelistele poistele räpivideot scorsesetada see 1 pross on, et kerge hilinemisega mingi ime läbi. Aga noh, eks kaine peaga olnukski igavam vait olla ja vaadata, kuidas tofoa õigeid vastuseid laob mingitele esiliiga b küsimustele.
                        Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Mina, Soccerneti-Raul, Delfi-Hendrik ja Barankade-Ivar oleme minemas. Be aware.

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
                            Mina, Soccerneti-Raul, Delfi-Hendrik ja Barankade-Ivar oleme minemas. Be aware.
                            Tofoa lisandumisel tiimi võeti võit. Tasuta õlu lippab!

Kommentaar

millal v6itis chealsea jk jalgpalli meistriv6stlused ja inglismaa

Kommentaar

Algselt postitas Marcus1999 Vaata postitust
                                millal v6itis chealsea jk jalgpalli meistriv6stlused ja inglismaa
                                pakuksin, et äkki ülehomme?
                                You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Working...
                                X