No announcement yet.

Manchester City

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

city oli mega hea tõesti. siit on tiitel ka tulemas.

Kommentaar

Algselt postitas holst9 Vaata postitust
      city oli mega hea tõesti. siit on tiitel ka tulemas.
      nad olid eile tõesti parim sats keda liigas näha oli

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Hahahahaha

Kommentaar

siga ja kägu
            Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Manchester City striker Craig Bellamy looks set to surprise many by dropping down to the Championship in order to join his hometown club Cardiff City according to reports emerging this evening.

According to the Press Association, Bellamy, told by Roberto Mancini that he is not required at Eastlands, could complete a loan move to the Bluebirds on Monday.

A Cardiff spokesman would not however confirm whether the deal would go through when asked by PA: "With the number and the names of the clubs being mentioned in connection to Craig it is flattering that we are an option, but at this stage it is pure speculation.
              "Being connected to a player of this calibre shows how far we have come, to be even considered in a deal like this.

"We would love it to happen of course, but we are by no means alone in this."
              __________________________________________________ ________

Huvitav, et kui see diil peaks toimuma, kas siis City peab ikka Bellamyle palka maksma nagu Robinhole, kui ta Santoses oli.

Kommentaar

Algselt postitas Blue Moon Vaata postitust
                Huvitav, et kui see diil peaks toimuma, kas siis City peab ikka Bellamyle palka maksma nagu Robinhole, kui ta Santoses oli.
                Tõenäoliselt mitte, Craig tundub olevat avara hinge ja kuldse südamega inimene, kes vihkab raha.
                When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Bellamy has been told he will not be welcome at City's practice ground when the players resume training tomorrow and ordered to stay away until a deal has been arranged to find him a new club.

He was told to train with the reserves on Friday but his attitude was perceived to be so "disruptive" the club have told him he is no longer welcome.
                  Ju oli golfikepid kaasa võtnud.
                  armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Hahahahaa,oh vincent sa teed hästi ikka nalja!Päriselt!

Kommentaar

Cardiff City olevat nõus ainult pool Bellamy nädala palgast maksma.

Kommentaar

Algselt postitas Blue Moon Vaata postitust
                        Cardiff City olevat nõus ainult pool Bellamy nädala palgast maksma.
                        Pool? Muhe nali. Hea kui 10% võtavad.
                        When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Heh, mis te Manu mehed paugute, city tottenhami mängus oli initsiatiiv selgelt city käes. See mis praegu toimub on lihtsalt Chelsea ja Manu õrritamine. Keda see Chelsea 6-0 võit kotib mingi WBA üle? mitte kedagi ilmselt. Igastahes manu võidab castlet mingi 4-0 ma eeldan, saavad endale hoo sisse ja arvavad et city ei saagi hakkama, OH EI, city ei saa alguses küll vedama, aga lõpus ei peata seda monstermeeskonda mitte ükski hing siin üksildases maailmas. Eeldatavad seisud siis kohtumistes Chelsea 0-7 City ning ManU 1-4 City.

Kommentaar

tähemärgid
                            Ela ja tunne, et elad
                            see on kõige lihtsam
                            filosoofia, mis toimib
                            sule silmad ära vaata
                            tagasi, hinga sügavalt ja
                            hüppa üle iseenda varju
                            tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas tartanjan96 Vaata postitust
                              Heh, mis te Manu mehed paugute, city tottenhami mängus oli initsiatiiv selgelt city käes. See mis praegu toimub on lihtsalt Chelsea ja Manu õrritamine. Keda see Chelsea 6-0 võit kotib mingi WBA üle? mitte kedagi ilmselt. Igastahes manu võidab castlet mingi 4-0 ma eeldan, saavad endale hoo sisse ja arvavad et city ei saagi hakkama, OH EI, city ei saa alguses küll vedama, aga lõpus ei peata seda monstermeeskonda mitte ükski hing siin üksildases maailmas. Eeldatavad seisud siis kohtumistes Chelsea 0-7 City ning ManU 1-4 City.
                              hahahhaha, naljavend oled tartanjan
                              varikonto on ka lahe

Kommentaar

Algselt postitas kardo Vaata postitust
                                hahahhaha, naljavend oled tartanjan
                                varikonto on ka lahe
                                Sa ka paras naljavend, miks kogu teksti ei boldinud?
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X