No announcement yet.

Manchester City

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

noh tartanjan, dzekot on ikka vaja, muidu väravaid ei löögi .

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
      Kus kohas see mäng peetakse, et euroopa jaoks nii südaöösel see mäng?
      Südaöö = 00.00
      03.00 kas võrdub südaöö?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Roberto Mancini has promised that this is the season that Manchester City will end their 35 year trophy drought.

Kommentaar

Omid Djalili sõnu tsiteerides "shite, shite, shite ..."

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Südaöö = 00.00
            03.00 kas võrdub südaöö?
            No kuidas ma nimetan siis seda, kui kell on 03.00 ?
            Arvasingi, et keegi sinusugune tuleb kägisema..
            Ela ja tunne, et elad
            see on kõige lihtsam
            filosoofia, mis toimib
            sule silmad ära vaata
            tagasi, hinga sügavalt ja
            hüppa üle iseenda varju
            tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
              No kuidas ma nimetan siis seda, kui kell on 03.00 ?
              Arvasingi, et keegi sinusugune tuleb kägisema..
              Mängupaigaks oli Baltimore.

Öösel kell 3 )))))))))))))

Kommentaar

Mäng toimus Ameerikas, aga valus mäng oli. 0-3 kaotuse kohta polegi midagi öelda.

Patrick Viera sai kohe esimesel poolajal juba punase kaardi. Interi väravad lõid Cristiano Biraghi ning Victor Obinna lõi kaks.

mängu video,klikk]

Kommentaar

Algselt postitas Blue Moon Vaata postitust
                  Roberto Mancini has promised that this is the season that Manchester City will end their 35 year trophy drought.
                  Siin on teile ka juba virtuaalne karikas:
                  When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Ma ei tea, väravaid ei tule lihtsalt.

Adebayor >< Džeko

Kommentaar

Manchester City ace Emmanuel Adebayor is in shock after being told he can leave Eastlands after just one season, with both Juventus and AC Milan waiting in the wings for his signature.

Kommentaar

nalja kui palju Adebayor saab nuud oma 'Angelina Jolie' juurde minna..

Kommentaar

Algselt postitas Joks Vaata postitust
                          nalja kui palju Adebayor saab nuud oma 'Angelina Jolie' juurde minna..
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Blue Moon Vaata postitust
                            Rafa eelmise aasta detsembris: “I can guarantee we will finish in the top four.”
                            Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

Algselt postitas jyriöö Vaata postitust
                              Rafa eelmise aasta detsembris: “I can guarantee we will finish in the top four.”
                              Mancini lubas sama asja.

Kommentaar

No kui aus olla, siis City on üks esikohapretendentendentende, kuna tegu on siiski maailma parimatest mängijatest koosneva tiimiga. Manchester United näitas oma inglise mängijatega MM-il kui kõvad vennad nad on ja chelsea samuti. Kahju teist inimestest, kes manule pöialt hoiavad. Soovitan soojalt tulla üle city poole, sest raha siin jätkub, ja peagi on maailma parim meeskond just City. Kui teil midagi asjalikku pole öelda minu väga paljugi tõtt sisaldava postituse kohta, siis hoidke mokk maas.

Kommentaar

Working...
                                X