Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

@RBFlemma

"#Lindegaard on his way to Manchester. Will negotiate personal terms with club, and probably sign before end of weekend. #mufc"

Arvestades, et Kuszczak on pärast oma lahkumisplaanide avalikustamist mänginud tervelt ühe mängu ning Carlingus eelistati talle Amosit, tekib küsimus, kas me üldse teda enam Unitedi postide vahel näeme. Praegune asjade käik viitab küll sellele, et jaanuaris lehvitame talle hüvastijätuks.
    20 LEGEND

Kommentaar

Niisiis, Geroge Best lahkus meie seast täpselt 5 aastat tagasi ! Long live the king.

"Wales still want Ryan Giggs as their next manager. And they hope to sign him up for an enticing opener "

“I know not all the fans are going to be singing my name or cheering me all the time. I fully accept and understand that. I have to go out there and prove that I’m here to stay, that I want to work and I want to win things at this club.”

- Wayne Rooney

Ülehomme siis kodus Blackburniga, kas Diouf saab üldse meie vastu mängida ? Või on sama lugu nagu Dannyga ?
      You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Algselt postitas P!NK Vaata postitust
        Niisiis, Geroge Best lahkus meie seast täpselt 5 aastat tagasi ! Long live the king.

"Wales still want Ryan Giggs as their next manager. And they hope to sign him up for an enticing opener "

“I know not all the fans are going to be singing my name or cheering me all the time. I fully accept and understand that. I have to go out there and prove that I’m here to stay, that I want to work and I want to win things at this club.”

- Wayne Rooney

Ülehomme siis kodus Blackburniga, kas Diouf saab üldse meie vastu mängida ? Või on sama lugu nagu Dannyga ?
        * kui on soov legendi austada, siis võiks vähemalt tema nime õigesti kirjutada, troll.
        * teatav osa walesi tahaks kahtlemata ka ülepäeviti lammast lükata, see ei tähenda, et peaks saamagi.
        * tore on.
        * ükski laenul olev mängija ei tohi Premier League'i reeglite järgi oma pärisklubi vastu mängida.
        armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Ehk põhimõtteliselt on Manul võit taskus, mõlemad keskkaitsjad ka olemas, said oma puhkuse Rangersite vastu.

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
            * kui on soov legendi austada, siis võiks vähemalt tema nime õigesti kirjutada, troll.
            * teatav osa walesi tahaks kahtlemata ka ülepäeviti lammast lükata, see ei tähenda, et peaks saamagi.
            * tore on.
            * ükski laenul olev mängija ei tohi Premier League'i reeglite järgi oma pärisklubi vastu mängida.
            *Tra läksid tähed vahetusel, that makes me a troll ?
            *Vahendasin kodukat

*tänan infi eest.
            You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Algselt postitas whoisthemasta Vaata postitust
              Ehk põhimõtteliselt on Manul võit taskus
              ei.

Kommentaar

United have announced a seven-figure sponsorship deal with leading computer accessory manufacturer Epson.

United confirmed the three-year contract this evening, confirming Epson as their official office equipment partner.
                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Reds sign Lindegaard

Manchester United is delighted to announce it has reached agreement with Aalesunds FK to sign Danish international goalkeeper Anders Lindegaard on a 3½ year deal for an undisclosed fee.

Personal terms have been agreed with the player, who passed a medical in Manchester. Anders will train with United during December, but will be ineligible to play until the transfer window opens in January 2011.

Sir Alex Ferguson said: “Anders is one of the brightest young keepers in the game. The challenge at Manchester United is always to look to the future and in Anders, we have signed a goalkeeper of great presence and even more promise. Having the time to train with him before he is registered will be an important period for him – almost like a pre season to get him integrated with the other players.”

Anders Lindegaard said: “Joining Manchester United is a dream come true for me. The Club is such an institution in Denmark, it’s an honour to come here. I’m looking forward to playing and training alongside some of the great players in football today. I can’t wait to be part of this team and to make my contribution to keeping the team at the top of the game.”

Kommentaar

Van der Sar
                    Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
                    Nani - Anderson - Carrick - Park
                    Rooney - Berbatov

pink: Kuszczak, O'Shea, Evans, Fletcher, Giggs, Obertan, Hernandez.
                    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algus on küll imeline.

edit:// taipohh rooney. Aga ilus mäng esimesel poolajal. Väga positiivne!

Selle hooaja parim mäng minuarust!

Kommentaar

ROFL. Mõtlesin, et kas võtan robsinsoni välja fäntasi meeskonnast või mitte. Et kui kotid taha tuleb, siis teeb vähemalt mõne tõrje. 7 attempts on goal 7 väravatt, tõrjetega sitasti.

Aga Berbawankil on vähemalt nüüd litsents jälle 10 mängu väljak täis haiseda.
                        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Tee veel nalja.
                          Algselt postitas Plechazunga
                          Jones doesn't get injuries. Injuries get Jones.

Hmm, that didn't really work.

Kommentaar

Andersonilt kõva mäng.Berbatov berbatoviks, Ando tegi hea mängu.Ja taipohh nüüd mõni ajalehe tegelinskil midagi jonnida on ,et United ei mängi.
                            "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Woah. See on ManU, keda oleme harjunud nägema. Kena liikumine ja söödumäng ning muidugi super finishing. Berbatov, Nani ja Anderson olid suurepärased, lisaks heale tööle Rafaelilt ja Evralt. Park on Park, vuras kõvasti tööd teha ja sai ka selle eest tasutud.
                              Carrick muidugi kehvakene jälle.
                              Kena mäng.
                              http://www.footballidentity.com - Ootame rohkem eestlasi liituma!

Kommentaar

Ahjaa, tsiteerides klassikuid ,

Algselt postitas TheGunner Vaata postitust
                                Top of the league!!!
                                Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                                Igatahes top of the league raisk!

Kommentaar

Working...
                                X