No announcement yet.

Manchester United FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Federico Macheda is today on the verge of signing for Italian side Sampdoria, where he is expected to spend the next 6 months on-loan in the Serie A. His agent, Marcello Bonetto, has told press in Italy that he expects United and Sampdoria to come to an agreement on Kiko by tonight
    kui peakski minema siis ... PL mängukogemust on tal vaja !
    Algselt postitas Tofoa
    Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Absoluutselt nõus, see on ausalt öeldes ikka üks überkräpp diil, kui teoks saab. Eriti veel näiteks WBA väidetavat huvi arvestades. Mida paganat ta selle Itaalia kogemusega premis peale hakkab pärast. Oleks muidugi kena, kui tõestaks vastupidist, aga pigem kui läheb, siis ongi läind kah, imho.
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

läkski
        Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Sir Alex Ferguson believes his success in the contract wrangle with Wayne Rooney demonstrated the correct balance of power at Manchester United.

The United boss thinks that the England international received 'bad advice' when infamously indicating that he would not renew his contract at Old Trafford in October.

Rooney, who performed a dramatic U-turn and signed a long-term contract, has since admitted that mistakes were made and Ferguson has not held back in criticising the 'unbelievable' demands of agents in football.

But, having celebrated his 69th Birthday with a win at West Brom over the weekend, United's boss insists that the conclusion of the saga demonstrated that he remains the main man.

"The most important thing you have to have managing at our club, and I'm sure it is now embedded in the constitution of the club, is that the most important person at Manchester United is the manager." Ferguson told Irish broadcaster RTE.

"The minute a player becomes more powerful than the manager of Manchester United, our club is finished. It will never be the same.

"There is a way of dealing with things. You have to be strong and have the support of the board and I have always had that. The important thing is to have your control because that is vital.

"In the case of Wayne, there is no doubt that he took bad advice. We are having to deal with agents all the time nowadays and it's a hard job to deal with these people.

"They come in with an imagination that's beyond belief. I remember one agent wanted a striker to be paid for all of the goals that he scored. I told (former chairman) Martin Edwards to remind the agent that was the reason why we wanted to buy the player!

"Another wanted us to buy blocks of flats for him! This is what you're dealing with today - it's unbelievable."

Ferguson is also adamant that he has not set a date for his retirement, having cancelled his initial plans in 2002, when former England boss Sven Goran Eriksson was approached.

He said: "I'm 69 now, but you say to yourself, what happens when you retire? What do you do? I said to my wife some time ago that we could always travel, but at our age, you can't just jump on a plane.

"That's why I have no plans. There are no plans for me to retire. I hope my health stays as it is so I can carry on.

"I made a mistake some years ago because I thought my 60th birthday was a good time to retire.

"I changed my mind, but they (United) had already approached Sven Goran Eriksson to take the job. I said my family are going off their head and Maurice Watkins (club solicitor) just laughed and said, 'OK'."

link http://www.skysports.com/story/0,195...631277,00.html

Kommentaar

Huvitav laenu võimalus, mis võib lõppeda ostuga meile

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
              läkski
              Väike kinnitus selle kohta ka Sky Spordilt

Kommentaar

Peab vist jälle meelde tuletama. Ei midagi isiklikku, aga kuna kõikvõimalikke ulmelisi kõlakaid liigub lähema kuu jooksul kahtlemata veel palju, siis lihtsalt ennetavalt, teema säästmise mõttes.

"Steve Millar, Daily Star"

Vaadates kasvõi sellest järgmist uudist, kuidas Everton olevat "selge favoriit Macheda laenamisel" - tegu on puhtakujulise vahuga. Kodukas refereerib lihtsalt antud päeva ajalehti, see ei tee neid uudiseid mitte kuidagi vähem kollaseks ega lisa usutavust. See Kaka laenuletuleku variant on umbes sama tõenäoline kui Cantona naasmine, ma pakuks.

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                  See Kaka laenuletuleku variant on umbes sama tõenäoline kui Cantona naasmine, ma pakuks.
                  Hah, hea võrdlus.

Kui vaadata hooaja 12 parimat väravat saab ikka aru milliseid väravaid Berbatop lööb.
                  You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Macheda laenul- tore uudis ju, aga edaspidi seisneks see tore selles, et ta ka regulaarselt nüüd mängida saaks. Ju aeg annab aru siis, mis poisist saab.

Seda Kaka utoopiat juhtusin ka mõned päevad tagasi lugema, neid kuulujutte liigub söögi alla ja peale, aga see jutt tõmbas küll karbi lahti. 5 protsendilise uskumuse juures, et see diil läbi läheb, pani ikkagid natuke mõtlema. Laenule võiks ju tulla, aga 28 aastase suht vigastustealdis mängija eest mingi 50 milli visata, no way. Vaevama hakkasin oma pead sellega üldse, et hakkasin kujutama ette, kuidas Kaka toetab rünnakut Rooney ja Berba, võikesiganes seal ees kahekesi realiseerima suutelised oleks, pole paha unistus ju.
                    SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Et siis kui Berbatov n.ö allapoole natuke vajub ,nagu talle teha meeldib , jookseb Kakaga peadpidi kokku ?
                      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
                        Et siis kui Berbatov n.ö allapoole natuke vajub ,nagu talle teha meeldib , jookseb Kakaga peadpidi kokku ?

Jah. Rooneyle meeldib ka n.ö allapoole vajuda, siis kolmekesi on peadpidi koos ega positsioone ja taktikat pole ju lubatud muuta.
                        SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Peab vist jälle meelde tuletama. Ei midagi isiklikku, aga kuna kõikvõimalikke ulmelisi kõlakaid liigub lähema kuu jooksul kahtlemata veel palju, siis lihtsalt ennetavalt, teema säästmise mõttes.

"Steve Millar, Daily Star"

Vaadates kasvõi sellest järgmist uudist, kuidas Everton olevat "selge favoriit Macheda laenamisel" - tegu on puhtakujulise vahuga. Kodukas refereerib lihtsalt antud päeva ajalehti, see ei tee neid uudiseid mitte kuidagi vähem kollaseks ega lisa usutavust. See Kaka laenuletuleku variant on umbes sama tõenäoline kui Cantona naasmine, ma pakuks.
                          See saigi rohkem selle pärast välja toodud, kui ulmelisi asju suudetakse välja mõelda.

Kommentaar

No võib siis "ettenutmiseks" lugeda. Noorema generatsiooniga reaalselt toimuvad sündmused tunduvad igatahes hetkel hoopis põnevamad. Mõned nopped:

James Chester müüdud Hulli.
                            Cameron Stewarti laen sealsamas pikendatud hooaja lõpuni.
                            Nick Ajosele pakutud uut lepingut.

Kommentaar

Noorema generatsiooniga reaalselt toimuvad sündmused tunduvad igatahes hetkel hoopis põnevamad...
                              Tõepoolest, pärast Fergie jnr vallandamist Prestonist kutsus söör snr kõik ManU laenulised koheselt tagasi. Täna siis käitus samuti Ali vana sõber Pulis. Preston aga pesitseb pärast afääri Fergusonidega Championshipi põhjas ja on nüüd viiemehelises vähemuses.

Championshipi klubid jooksevad vist murdu nüüd vastvabanenud shotlase treenerioskustele...

Kommentaar

Kõlakate kohaselt võib täna näha Nanit, aga eemale jäävad Rooney, VDS ja Rio. Ja Neville'i ei pea samuti kannatama.

Ning seda, et noormängijate laenamine kriiside keskele ei olegi väga mõttekas. Iseäranis veel siis, kui mujalgi jagub sõpru ja tuttavaid, kelle läbi hoolealuste tegemistega end hoopis kergem kursis on hoida.
                                20 LEGEND

Kommentaar

Working...
                                X