SAFC vs NUFC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'SAFC vs NUFC\'

Kellad, ma ütlen. Nii ei saa rallit sõita, kui sägad teevad poolepeeruse etteaste. Täiesti tujutu ringivantsimine. Ja kui Given poleks oma tööd superhästi teinud, siis oleks esimese poolajaga juba mäng otsustatud. Õnne oli ka muidugi jubedalt. Isegi kahtlaselt palju.
    Paar olukorda mängu jooksul, needki rohkem sellised nii ja naa. Ja siis see pennal.. Kuskilt oli tagasilööki oodata, aga et nii kohe. Väheke draamasugemetega olukord oli. Aga mis seal enam, parem võitis.

Chants of \"Souness out\" emanated from the Newcastle supporters at the final whistle following a humiliating defeat that would have been much worse but for an outstanding display from their goalkeeper Shay Given.

\'We have let down every single person who has travelled from Tyneside, and I can understand their reaction.\'
    \'I cannot complain at that. I am a big boy and I know if I was a supporter who had spent whatever they had done to watch this game then I would be unhappy at watching a team play the way they did, especially in the first 45 minutes.\'

Yes, big boy, you are out!
    The other line moves faster.

Kommentaar

Where does that leave the current manager and his band of merry men? Well the half-time boos turned into cat-calls and cries of \"we want Souness out\" by the final whistle.

The Chairman was left in no doubt about current feeling when around 40 fans surrounded his Range Rover as it got stuck in traffic leaving the ground, chanting \"Souness out\".

Ehk siis: We want Souness out!!!

Kommentaar

Kuulge... 24h tagasi oli \"Messiasel hakkab lõpuks välja tulema\" ja nüüd \"Messias out\".
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Ilmselt paneme siis nädalavahetusel Villale suurelt ja siis saab Souness taas rahulikult mingi 4 mängu järjest kaotada.
          “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
          The Special One

Kommentaar

Algselt postitas vello99

Kuulge... 24h tagasi oli \"Messiasel hakkab lõpuks välja tulema\" ja nüüd \"Messias out\".
            Seda nimetatakse fickle-fan\'i sündroomiks
            Feel the strength of a hundred thousand heartbeats,
            Cry welcome to the song.
            And as it lifts you, time to move on.
            We go!

Kommentaar

Algselt postitas Jaan

Ilmselt paneme siis nädalavahetusel Villale suurelt ja siis saab Souness taas rahulikult mingi 4 mängu järjest kaotada.
              Ei.Ei. Siis võib O\'Lea*yl raskeks minna. Tuleb ikka viigi peale sättida (soovitavalt kohtunike vigadega), et mõlemale messiale veel armuaega anda...
              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas Sajets

sina ole kuss ja loe robbie fowleri autobiograafia

ja meenuta härdalt hula-hula ja roy evansi aegu

Kommentaar

Hämmastav, ma tõesti uskusin, et Newcastle ei suuda enam sitemini mängida, kui ma sel hooajal mõned korrad olen näinud, aga tuleb välja, et ma eksisin... Esimesel poolajal Wigani duubli vastu näidatud mäng pidi olema tipp selles vallas... ilmselt ma jälle eksin. Ja ma ei kujuta ette, kuidas me Givenit kinni suudame hoida. Huvitav kas Parker ja Emre vigastustega väljas jälle?

Kommentaar

Kadunud Küünarnuki juhtum

Kommentaar

Algselt postitas eston maravilha

Algselt postitas Sajets

sina ole kuss ja loe robbie fowleri autobiograafia

ja meenuta härdalt hula-hula ja roy evansi aegu
                      Sa vaata oma vaikivat ja clueless peatreenerit ja keskkaitsjat, kes on omamoodi rekordiga hakkama saanud - 3 penaltit ühe kuu jooksul - ja räuska vähem.

Ja pole mul vajadust meenutada härdalt, sest veel paremad ajad on ees.
                      Feel the strength of a hundred thousand heartbeats,
                      Cry welcome to the song.
                      And as it lifts you, time to move on.
                      We go!

Kommentaar

Kohe näha, et vanad sõbrad.
                        “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                        The Special One

Kommentaar

Owen räägib Sounessi toetuseks.

Ja lilla villa vastu ta ei mängi.

Nadi lugu, kui viimaste nädalate parim uudis on, et Cahill sai kah mängukeelu

Kommentaar

Väärib lugemist.

Unlike O\'Leary he\'s made some good buys. Emre & Parker especially. Souy knows a good midfielder when he sees one. Others are as yet unproven. But Souy looks a beaten man to me. Already he seems happier in the TV studio talking about football. He\'s articulate and interesting when he does punditry but I think he already knows it\'s all beyond him at St James Park. But then, Newcastle may well be beyond anyone. Shepherd sits in the stand like an giant fat incubus squatting on the sleeping body of The Magpies, slowly draining the life out of it.
                            Giant fat incubus

Briti ajalehehed pidavat täna üsna usinalt spekuleerima Sounessi vallandamise või omal soovil errumineku üle. Ah ma ei viitsi kopida...

Kommentaar

Härrasedprouased!

Minule laekunud informatsiooni alusel algab MM 2006 9. juunil (reede). Kuivõrd sellest on erinevate härrradega juba ka räägitud, siis teeks ettepaneku lukku panna järgmine asi:

SAFC vs NUFC fännimatsh vol 5
                              Laupäeval 10. juunil Tabasalus (peaorgunnija Kent)

Nõusolekud, etteheited, kriitika?

pRmt!
                              Jalgpallihaigla liige
                              Member of SAFC Supporters Community Estonia/Finland

Kommentaar

Algselt postitas Jussinen

Briti ajalehehed pidavat täna üsna usinalt spekuleerima Sounessi vallandamise või omal soovil errumineku üle. Ah ma ei viitsi kopida...

Vabatahtlikult see mees ei liigu kuhugi

Kommentaar

Working...
                                X