X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

sigpic

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma küll ise ei osale aga, Itaalia foorumlastele tuleb kuidagi kaasa elada. Minu poolsed pakkumised

VÕI

VÕI
        FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
        FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui midagi veel teha annab, siis võtke ikka vanade gladiaatorite ja sõjajumalannade hümn meeskonnale:

Midagi vähe tõsiselt võetavamat!

Forza Azzurro!!!
            sigpic

Kommentaar

juutuubis passimise asemel tehke parem trenni.

ning 2 kohta on veel vabad, nii et hilised ärkajad, see on teie võimalus.

Kommentaar

käisin täna pohmakat maha jooksmas.

Kommentaar

Homme kell 10.00 väljak kaks siis. Mazzdelli jaga infi alg6 kohta jne.
                  THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Koguneme poole kümneks, riietume, kõksime palli ja paneme taktika paika.

Kommentaar

Algselt postitas mazz Vaata postitust
                      Koguneme poole kümneks, riietume, kõksime palli ja paneme taktika paika.
                      taktika = 6 reedest enamvähem kaineks saanud inimest lähevad platsile?

Kommentaar

+ Buffon puudub veel.
                        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                          + Buffon puudub veel.
                          Kuna ma olin esmaspäeval päikesepistega palavikuga audis ja terve nädal peale seda vähe põdur olnud, siis võiksin pm Gianeika Buffon olla. Kui härradele sobib.

Kommentaar

ärge siis lootke selle peale, et Balotelli õigel ajal kohal on.

Kommentaar

Avastasin, et mul pole ühtegi sinist särki, seega kas keegi mulle sinist särki saab laenata?
                              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

kui pikk ja paks sa oled?

Kommentaar

Working...
                                X