THEO HERNANDEZ

Kommentaar

selge. võtan kaasa särgi sulle

Kommentaar

Tänud (Y)
        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Alessandro Del Tofoa ends international career

Azzurri striker Alessandro Del Tofoa has retired from international duty.

Italian newspaper Gazzetta dello Sport reported that 22-year-old Del Tofoa reportedly made the decision before traveling to Tallinn and it is a reaction to Cesare Mazzdelli mental collapse while chosing the squad for Soccerneti sõbraturniir.

"I feel I was disrespected by Cesare Mazzdelli and decided not to waste my talent for Azzurri."

"I wish the very best for Azzurri. I believe they have great players like Gianeika Buffon and Triip Chielliniman.

"Decided to focus on being fit at club level. Hope everyone understands."
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Keegi võiks oma numbri privasse anda.
            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Kõikidele fännidele, kes kohale ei tulnud, tahtsin öelda et Azzurri kaota finaalis penaltitega.

Kommentaar

Ja kus mina pendla üle tuimalt lõin :S. Eika oli meil nii võimas Buffon, et kindad läksid puruks (Y)
                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Kusjuures lisaks turniiri primatele tõrjetele tekitas Buffon 2 (vähemalt) väravavõimalust, millest Balo ühe ära sittus ja teise võrku lõi. Ilmselgelt turniiri parim vv.

Kommentaar

Azzurri parimad hetked turniiril olid:

1) Cannu soov saada Howard Webb vilistama ja ta soov täitus.
                    2) Eika super tõrje.
                    3) Mazzdelli avalik vallandamine teise mängu keskel.
                    4) Devili super värav pantrite vastu.
                    5) Tofoa lipuga jooks väljakul.
                    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

6) viimase sekundi värav, mis meid finaalis penaltiteni aitas
                      7) Balotelli + banaan + punane kaart
                      8) Azzurri kesmine promill ilmselt oli ka turniiri parim.

mis ma veel tahan öelda, et kõik vastased olid jube chillid (välja arvatud Webb&co) ja iga sekund platsil oli tõeline nauding.

Kommentaar

Ma lisaks ka selle viimase sekundi värava, mis viis meid võimaluseni mäng penaltitega võita, aga respekt Erikule, kes alateadvuses arvas, et möödunud aasta viimased võiksid ikka sel korral saada eelviimase koha ja saatis palli Baggio eeskujul kõrgustesse.

edit: Krt, ma kirjutasin oma sõnumit ikka räigelt kaua ja cannu juba jõudis ette
                        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Ainult Lazio oli veel puudu (kuigi Lazio särgis preili seal ringi kondas, Uuu?) aga muidu olid kõik olulisemad klubid esindatud (Juve, Roma, Inter, Milan, Viola).

Kommentaar

Ei tea, kuidas eika varvas elab ka? Ta juba kartis kõige hullemat, et sureb ära ka veel.
                            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Priceless

Kommentaar

Working...
                                X