This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
    Häid jõule Italianodele! Eriti Cannule, Countile, F.Tottile, Eikale, Orbikule, Tanelile ja Ericcule. Ja kõige rohkem Markkule!

E: Sorry, mastercommanorile ka muidugi! Höid jõule Jasper!
    Solvukas.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Häid jõule ka minu poolt!!
      THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Saluut teile kõigile Osirise sünnipäeval!
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Solvukas.
          Sa oled naughty listis ju see aasta. Peale Raio lahkumismängu soovin sulle ka!
          So self aware so full of shit

Kommentaar

Häid pühi ka minu poolt kõigile Itaalia spetsialistidele! Nimesid teate ise. Rahu, leppimist ja sõprust!

FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
            sigpic

Kommentaar

Sa oled naughty listis ju see aasta. Peale Raio lahkumismängu soovin sulle ka!
              Nojah, Gandhi sai ka lõpuks kuuli.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                  Midagi originaalsemat ei tulnud pähe?
                  THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Häid jõule Italianodele! Eriti Cannule, Countile, F.Tottile, Eikale, Orbikule, Tanelile ja Ericcule. Ja kõige rohkem Markkule!

E: Sorry, mastercommanorile ka muidugi! Höid jõule Jasper!

Oiii suured tänud Francesco(võiks sinu nimegi tegelt teada, kui sa juba rioma liider oled). Täna vist võib veel head uut aastat soovida kõigile Serie-a fännidele. Muidugi ei salli ma Grossi poisse, Trahiire klouniprojekti või riomat, aga me kõik soovime, et Serie-A tase tõuseks tagasi, kus ta peaks olema. Jube kahvatu ja mõttetu on see liiga Head Uut!
                    Daje!!!
                    1.totti koondisesse.
                    2.Money talks bullshit(totti) walks.
                    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                      Oiii suured tänud Francesco(võiks sinu nimegi tegelt teada, kui sa juba rioma liider oled). Täna vist võib veel head uut aastat soovida kõigile Serie-a fännidele. Muidugi ei salli ma Grossi poisse, Trahiire klouniprojekti või riomat, aga me kõik soovime, et Serie-A tase tõuseks tagasi, kus ta peaks olema. Jube kahvatu ja mõttetu on see liiga Head Uut!

Noh, aga vea kohale ennast siis.

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                      Lugupeetud Seltsimehed Uuu ja vendetta

On aeg taastada diplomaatilised suhted. Hea tahte märgiks soovime ametlikult edastada teile kutse derby ühisvaatamiseks 11.01 Tallinnas.
                      Riietus vaba, omad noad kaasa.

Cännu, AS Roma Tallinna Peakontor, 04.01.2015

Kommentaar

No kui Markku kohale tuleb, siis oleks juba aasta 2015 võimsa algusega.
                        THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                          No kui Markku kohale tuleb, siis oleks juba aasta 2015 võimsa algusega.
                          Icardiman

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust

ja siis imestatakse miks kõik inimesed foorumist laiali jooksevad.

Päris debiilseks kisub jah juba.

Kommentaar

Suvepäevade raames vaja tiim kokku panna jälle.

Kes tuleb?

Orbit, eika, iceman, devil, maarek, eric, mazz, montag, hofnar, uuu, count, francesco, f.totti, jasper, keenjus?

Kommentaar

giorgio eikalinni on igatahes käpp.

Kommentaar

Working...
                                X