No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vs Lazio(4-3-3): Amelia_Abate-Bonera-Yepes-Antonini_Nocerino-De Jong-Montolivo_Boateng-Pazzini-El Shaarawy

Boner kapten. Pato lõi ennist kübara, tuleb pingilt ja lööb veel.

Kommentaar

kas Lazio võidabki selle mängu 6-0 ja allegri on maailma halvim treener, count?

sa oled meie ainus lootus
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Kui nüüd Lazio Saksamaad ei tee siis selleks korraks on see mäng tehtud.

Kommentaar

Lazio kütab sauna ma vaatan...Klosel kurvad kogemused olemas...nii,et mäng lõpeb ikka kohtuniku vilega!
          Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
          I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Kahju, et UUUle bänn panti

Kommentaar

kui mu arvutused ei peta, siis suutsime langetada goals scored from dead-ball situations/goals conceded in Serie A 27,5 protsenti. lõime lausa ühe ise vastaste võrku. YEAAAHHHHHH.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

MOTM: Bonera!
                sigpic

Kommentaar

jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Meintz Vaata postitust
                    Kahju, et UUUle bänn panti
                    Uuul ei ole bänni. Ta tegutseb nüüd põranda all j hea tahtmise korral võib teda foorumis ka kohata.
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                      count? sa oled meie ainus lootus
                      Probleemi ju pole, Milan uhkel kuuendal kohal ! a...tabel oli tagurpidi... sorry... ei tahtnud soola ja haava ühendada... "Keep Ya Head Up!" - Makaveli
                      FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                        "Keep Ya Head Up!"
                        Ikka

Kommentaar

Milan hadn’t lost five of the first eight rounds since 1941, but the current record is even worse, as at the time they had at least managed to win three as well. If it weren’t for points penalties, they’d be one point off last place.

So self aware so full of shit

Kommentaar

Jasperi tungival soovil jinxin siis tänase Malaga - Milan mängu ära. Minu rahad on Milani võidu peale (loe: Milan ei võida elusees)

Allegri kuningaks! 3 aastat lasteaia taktikaid & counting
                            FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                            sigpic

Kommentaar

Huvitav, kas massivejinximise tulemusena juhtub antijinx? Tundub, et Milan võidab mõlemal juhul.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                Jasperi tungival soovil jinxin siis tänase Malaga - Milan mängu ära. Minu rahad on Milani võidu peale (loe: Milan ei võida elusees)

Allegri kuningaks! 3 aastat lasteaia taktikaid & counting

Palju Malaga 1X on?
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X