AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Ehk-loodetavasti suudetakse Balotellile mingi klubi leida ja tema eest mingigi raha saada, enne kui ta täiesti tühjaks kantossiks pingil muutub.
    @Milanello · 1h
    Inzaghi: "Balotelli has asked me to send him a fitness coach a week before he returns from vacation, so that he will be fit and ready."

SELLEST SAAB MEIE HOOAEG!
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Matri aastaks Genoasse laenule. Kuradi jama, et praktiliselt ühestki kasutust vennast (notsu, birsa) pole päris lahti saadud.

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
        @Milanello · 1h
        Inzaghi: "Balotelli has asked me to send him a fitness coach a week before he returns from vacation, so that he will be fit and ready."

SELLEST SAAB MEIE HOOAEG!
        Jep-Suits on vaja kopsudest välja ajada.

Kommentaar

Algselt postitas keenjus250 Vaata postitust
          Matri aastaks Genoasse laenule. Kuradi jama, et praktiliselt ühestki kasutust vennast (notsu, birsa) pole päris lahti saadud.
          Kui palka ise ei pea maksma, siis on poh.

Galliani rääkis Albertazzi, Agazzi, Alexi ja Menezi esitlusel ka huvitavaid asju:

"We’ve got at least 6 central defenders and overall 10 defenders. In defence there won’t be new arrivals, we’ll see if some will leave. We have lots of attacking wingers and we’re covered. Matri is officially a Genoa player on loan. Petagna has different requests. The strikers are Balotelli and Pazzini. We have 7 attackers at this moment, if one should leave maybe one could come in."

"Robinho wants to go to the American MLS. The negotiations with Orlando have begun. They want Robinho, but we’re not close to concluding the deal. The relationship with Robinho remains excellent though and it is just one of the many negotiations that are ongoing."

"At this moment there is a lot of talk about ins and outs at the club. We have to arrive at a number of 25 players in the squad. It’s different to when you play in Europe. We have less matches so we need a smaller squad compared to last year."

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
            Kui palka ise ei pea maksma, siis on poh.
            Aga osaliselt maksame, Matril 0,9 mil eur ja Nocel ka mingi osa.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
              Aga osaliselt maksame, Matril 0,9 mil eur ja Nocel ka mingi osa.
              Mind reaalselt huvitab, mida Beppe ütles/lubas/tegi, et Milan Matri sellise summaga Juventuselt ära ostis?

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Mind reaalselt huvitab, mida Beppe ütles/lubas/tegi, et Milan Matri sellise summaga Juventuselt ära ostis?
                ta ei teinudki muud, kui võttis telefoni vastu kuulas numbrit ja valmistas lepingu enne hargile panemist. umbes nagu Kivi-Karla, kes viis "patsiendi" käe kõrval pangaautomaadi juurde.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Mis see ideaalne algkoosseis järgmisel hooajal olema hakkab?

Abbiati
                  Abate, Rami/Zapata, Alex/Mexes, De Sciglio
                  de Jong, Montolivo
                  Menez, Honda, El Shaarawy
                  Balotelli

Paberil isegi päris asjalik.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Galliani uskus pimesi Allegrit, kelle lemmiklaps Matri oli.
                    Ses suhtes kahekordne jalgatulistamine .

Kommentaar

Kui nüüd Allegri Juve uueks treeneriks saab, siis äkki ostab Allegri oma lemmiklapse Matri tagasi. PlzPlzPlz
                      THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Matri on juba laenul, et ma ei tea kuidas sellised asjad käivad kui ta kolmandasse klubisse läheb
                        Ses suhtes oleks muidugi naerukoht, kui Matri tagasi Juvesse läheks. Reaalsus on muidugi see, et EI!!

Kommentaar

Esimene suvine treeningmäng võõraste vantide vastu Renatest lõppes 2-0 edulooga.
                          Väravalööjateks SES ja Saponara.
                          Ja loodame siis nüüd, et Robinho ikka minekut teeb... ja et rohkem puitu sisse ei toodaks. Praegu saadakse vähemalt nende väljalaenamisega enamvähem hakkama.
                          Järgmine mäng pühapäeval.

Kommentaar

Teine sõprusmäng samuti 2-0.
                            Mastour tundub päris korralik talent olevat. Loodetavasti antakse see hooaeg rohkem võimalusi esitiimis särada, kui eelmine hooaeg mil ta ühe mängu pingil sai istuda.

Kommentaar

Kui Mastour ära ei tõuse ja korralikult treenib, siis võib temast tõesti midagi sirguda. Hetkel teda veel Itaalia Neymariks nimetada on vara veel. Jääme ootama tema mänge ja eks siis näeb.
                              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Saaks Robinhost lahti ja Balo eest head raha, siis on küll kohe
                                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Working...
                                X