AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
    Honda tundub äärmiselt põnevil olevat oma uue meeskonna särgis.
    Galliani unustas öelda, et naeratama peab. mängu ajal tuli paremini välja

"plaksuta ja näe elevil välja"
    "aa, okei"

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
      Äkki sul libahundid või merineitsid kõrval karjuvad, ei kuule eriti?
      Kle mine nuta roma teemas väheke, see et roma saamatu on ei ole selles nüüd teised küll süüdi.
      e. Sa oled countiga täpselt sama sugune, paar ku*ikuid. Netihero kes foorumis on kõva tegelane, aga tegelt oled üks kraaksuv pa*k kes raudselt mingi 30 aastane ja siiamaani vaatab kodus vanematega alice imedemaal ja siis korrutab siis kui alaarenenud ta on, good to know. Päriselt ka Francesco osta elu. Vabandan teiste ees selle postituse pärast.
      sigpic

Kommentaar

Ära pane tähele,francesco on siiani veel kibestunud peale üleeilset,ma sinu asemel ei üritakski neile midagi vastata,sest kohe kari Roma kutsikaid lendab purema.

Kommentaar

Algselt postitas Hazan9 Vaata postitust
          roma saamatu .
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kle mine nuta roma teemas väheke, see et roma saamatu on ei ole selles nüüd teised küll süüdi.
            e. Sa oled countiga täpselt sama sugune, paar ku*ikuid. Netihero kes foorumis on kõva tegelane, aga tegelt oled üks kraaksuv pa*k kes raudselt mingi 30 aastane ja siiamaani vaatab kodus vanematega alice imedemaal ja siis korrutab siis kui alaarenenud ta on, good to know. Päriselt ka Francesco osta elu. Vabandan teiste ees selle postituse pärast.
            Kuidas ennast iseloomustaksid?
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tottibabe Vaata postitust
                  Sunderlandi 2-1 on pohhui, kui teises voorus õige tulemus saadakse.

Kommentaar

Count saab vist nyyd kyll sydari voi loikab veeni labi kui Spalleti Bilani treeneriks saab...

Kommentaar

Spallettti oleks täispauk SERIE A edenedamisele, kaua võib seal liigade arvestuses 4. kohal olla?
                      slimm.ee

Kommentaar

sigpic

Kommentaar

Algselt postitas #11 Vaata postitust
                          sest kohe kari Roma kutsikaid lendab purema.
                          True true
                          sigpic

Kommentaar

My Future Dream
                            by Keisuke Honda

When I grow up, I want to become - or rather, I will become - the world's best footballer.

In order to become the best in the world, I need to train harder than anyone in the world. That's why I'm working hard right now. I suck right now, but I'll give it my all in order to become the best in the world.

I'll become famous at the World Cup, receive offers from abroad, and join the Serie A in Europe. Then, I'll become a starter and star as the #10. I want to make at least four billion yen (~40 million USD) a year. I dream of signing a contract with Puma to produce boots and training jackets, and of people around the world buying them.

On another note, I will play in the World Cup, which is the biggest tournament held every four years, under the eyes of everyone in the world. Being a star playing in Serie A, I will return to Japan to join the national team meetings, being entrusted with the #10 jersey as the team's marquee player. I want to beat Brazil 2-1 in the final. My dream is to score this goal in tandem with my older brother, exchanging good passes to beat the world's best.
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Jasperi unistus :

Jasperi reaalsus :
                              So self aware so full of shit

Kommentaar

Mis teema teil nende venelastega on??
                                Gazpromist tuuakse Farfan, Putini koduklubist aga Honda.
                                Üldse paistab, et Gazpromiga on soojad suhted.
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X