AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
    Kas tõesti arvasid, et see ma ei teadnud, et see riommanista Lazio särki julges kanda?
    wait for it ...
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

BBC Sport ‏@BBCSport 5m
      Clarence Seedorf announces his retirement from playing football to become the new coach of AC Milan. #bbcfootball

Kommentaar

Selline vend juhendas Napolit 94-95 hooajal, seega pole Liverani ega Seedorf esimesed.
        Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Eile mängija, homme AC Milani treener ?
          Kahtlen valiku õigsuses.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Hahah, suhteliselt sürreaalne valik. Saab huvitav olema, mis siin muud öelda.

Kommentaar

Vot ei teagi. Seedorf tundub selline model professional olevat, kes võiks väga vabalt heaks treeneriks saada. Arvatavasti oli ta suht boss ka Milani riietusruumis mängijana, kus asjad tiimisiseselt paika loksusid teades Ancelotti lõtva juhtimisstiili/meetodeid. Muidugi tolleaegses Milanis olid ikka väga eeskujulikud jalgpallurid, keda võrreldes praeguse satsiga ilmselt väga kasvatada ei tulnud. Seega Seedorfil ilmselt tööd on kõvasti.
              Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

Loodan, et eksin, aga millegipärast on jube karvane tunne, et sellest tuleb Ferrara 2.

Kommentaar

Kui juba soovide edastamiseks läks, siis Gattuso vol 2 plz.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Model proffesionalist on asi kaugel.
                    Vihje : Holland.
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas epicap Vaata postitust
                      Matri võtaks vastu küll.

Kommentaar

UUU peakontor otsus Seedorki osas:FAIL! Kui esineb hullemini, kui Petkovitts siis saab erilise naeru lasta sest see on suht võimatu teha.
                        Daje!!!
                        1.totti koondisesse.
                        2.Money talks bullshit(totti) walks.
                        3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                        "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas epicap Vaata postitust
                          Matri võtaks vastu küll.
                          Algselt postitas eika Vaata postitust
                          Sellest hoolimata pole 10/11 Cagliari/Juve eest löödud 20 kolli üldse paha ja ikkagi 11/12 oli ta Juve tippskoorija

Muidugi võib ka tema olla järjekordne Amauri, kes siiski ei suuda Fiorentinas väravasoont leida ja veedab lihtsalt 6 kuud Toskaanas aega ja läheb sama targalt tagasi moepealinna.
                          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Õhtune coppamäng on kell 19.00

Ühtlasi ka Tassotti viimane mäng peatreenerina ilmselt. Või asenduspeatreenerina. VÕi ajutise peatreenerina. vms.

Kommentaar

Üks päev soccerist eemal ja selle ajaga on tekkinud nii palju lehekülgi postitusi mingi neegri kohta? wtf . rääkige ikka jalgpallist, keda need Galliani asendus leiutised huvitavad, nkni kõrbeb ja suvel otsitakse päris paberitega treener
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                wtf . rääkige ikka jalgpallist, keda need Galliani asendus leiutised huvitavad, nkni kõrbeb ja suvel otsitakse päris paberitega treener
                                Esimest korda pean nõustuma countiga.
                                sigpic

Kommentaar

Working...
                                X