AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
    Jasper, teised meil jutukas ei taha öelda mis seis siis ikkagi prügiga jäi???? M
    U dirty liar
    e, tore et sind ka vahel vetsust välja lastakse
    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Milani seis on nii sitt, et mul pole isegi mingit isu siia kõrvetama tulla. Vähemalt olin üks väheseid, kes juba suvel ütles, et sisse toodud uued mängumehed ei aita Milani edule. #prohvet #SerieAexpert
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tof, ma ütlesin sama. Aga ma ütlesin seda ka interi kohta.....algul nagu puusse aga nyyd hakkab inter ka grossiks muutuma.
        Daje!!!
        1.totti koondisesse.
        2.Money talks bullshit(totti) walks.
        3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
        "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Ma orbsile suvelt ütlesin ka seda, seega ma ka expert
          THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Jätke mind oma kodukootud selgeltnägijate tuleproovist palun välja.
            Aitäh.

Kommentaar

No siis on 3 inimest kes burnouti ette ennustasid
              Daje!!!
              1.totti koondisesse.
              2.Money talks bullshit(totti) walks.
              3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
              "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Fiorentina have reportedly secured the signing of Mexes‬ and he will join them in January on a free transfer, according to Gazzetta dello Sport. The newspaper also believes that Milan‬ are considering to sign Ranocchia as his replacement.
                Hahahahahahaha
                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                  Hahahahahahaha
                  Viola ja Milani asjapulgad

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Palju õnne Nelson Dida!!!

THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Palju õnne Dida,

Homses mängus Monza vastu on K.P. Boateng koosseisu määratud.. Desperated.. veeeery deperated...

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
                        Desperated... deperated...
                        next level
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Vaatasin poole silmaga Napoliga mängu. Jube ümmargune oli, kuigi palli vallati. Eriti esimesel poolajsl Sellega seoses, kaua Menez veel katki on? Tema võiks ju pisut teravust juurde tuua.

Kommentaar

Algselt postitas Carlo Ancelotti Vaata postitust
                            "When he learned that I was not staying at Madrid, Galliani came to test the waters. He was very open towards me but I told him immediately: no thanks. We had a good time. Galliani is nice and intelligent. But after two years at Real I had no energy left. Real is very draining. We did not even talk about money. However, say it was another time I would have come back."
                            Seega, Carlo tegi kohe otsuse ära. See venitamine oli lihtsalt investorite meelitamiseks.
                            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
                              Seega, Carlo tegi kohe otsuse ära. See venitamine oli lihtsalt investorite meelitamiseks.
                              Kes ka venitavad

Kommentaar

Official MILAN vs Torino: (4-3-3) Diego Lopez; Abate, Alex, Romagnoli, Antonelli; Kucka, Montolivo, Bertolacci; Cerci, Luiz Adriano, Bonaventura
                                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Working...
                                X