No announcement yet.

Moggi-saaga + Calcioscommesse + misiganes järgmine pauk

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Enne Juve-Inter mängu (B= Bergamo kohtunike liider, R=mängu kohtunik Rodomonti)

B. Are you getting ready for the game?
    R. Yes yes yes…

B. Did you see anything while you were resting?
    R. No I’ve seen almost nothing…

B. But listen… He suffered a lot to get to where you are… to come back, so I’m expecting, believe me, that you make no mistake.
    R. What you said pleases me immensely, because it is true

B. On top of everything, there is a 15 point difference between teh teams, understand? So even psichologically, prepare yourself
    R. No problem, don’t worry…

B. Don’t put your question marks on your struggles, do the match, don’t worry about anyone, and, if you want my opinion, in this moment, if you have any doubts, think more of who is behind as opposed to who is ahead, trust me!
    R. No problem, I swear, no problem, don’t worry.

B. This is between you and me… To get up there is tough, and to go back down for you would be really stupid. Be the smart guy!
    R. Perfect, I understand everything!

B. This is strictly between you and me.
    R. Don’t worry… No, no, don’t worry, io I don’t talk to teh others about me.
    B. I count on that, because it is your decision, believe me, you need to think about yourself in this moment

Mäng (3.50 peal 1-1, kust Toldo ei saa punast)

Peale mängu (läbi Google Translate`i, aga point on arusaadav)

Collina: What do you think Toldo?
    Bergamo: Huh huh huh huh huh
    Collina: I think Red Direct. There is nothing, did well to blow the whistle ... Now we hope that those who make comments later. "

Bergamo: Indeed. Gigi called me (Pairetto, ed.) You know he gets scared away, however, expect a short comment, because then between us we'll tell you how best to believe, but still.
    Collina: No, there is red, red is full, its full red.

Kommentaar

Aga 4.55?

Edit: Aga mida see jutt ütleb on see, et kohtunikud üritasid liigat põnevamaks teha ehk siis eelistada kaheldavas olukorras tabelis tagapool olevat tiimi. Eks see on nende moraali küsimus.
      sigpic

Kommentaar

Bergamo ütleb kohtunikule, et "jou, hoia nõrgemate (Interi) poole" ja siis aastaid hiljem saab Moggi pähe, sest kõik kohtunikud on tema käpa all. Veidi ebakõla pole?

Moggi: "My fault if inter sell Pirlo and Seedorf to buy Coco and Brkic? We had the World Champions and they had Vampeta and West ...''

Tegelt ma muidugi ei saa aru, miks ma üldse vaevun veel end selle teemaga kursis hoidmisega.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
          Moggi: "My fault if inter sell Pirlo and Seedorf to buy Coco and Brkic? We had the World Champions and they had Vampeta and West ...''
          Nõus. Meil olid maailmameistrid, Pirlo ja Seedorf. Tiitleid saate faksida n. 0039/02/6598876
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Noooh pasanägu? 5 aastat ja 4 kuud, BITCH!

Napoli kohtuotsused:

Luciano Moggi 5 years and 4 months;
            Paolo Bergamo 3 years and eight months;
            Innocenzo Mazzini 2 years and 2 months;
            Pierluigi Pairetto 1 year and 11 months;
            Massimo De Santis 1 year and 11 months;
            Salvatore Racalbuto 1 year and 8 months;
            Pasquale Foti 1 year and 6 months and a fine of 30 thousand euros;
            Paolo Bertini 1 year and 5 months;
            Antonio Dattilo 1 year and 5 months;
            Andrea Della Valle 1 year and 3 months and 25 000 euro fine;
            Diego Della Valle 1 year and 3 months and 25 000 euro fine;
            Claudio Lotito 3 months and 1 year and 25 000 euro fine;
            Leonardo Meani 1 year and 20 thousand euro fine;
            Claudio Puglisi 1 year and 20 000 euro fine;
            Stephen Titomanlio 1 year and 20 euro fine.

Kommentaar

Algselt postitas Jr Vaata postitust

Noooh pasanägu? 5 aastat ja 4 kuud, BITCH!

Napoli kohtuotsused:

Luciano Moggi 5 years and 4 months;
              Paolo Bergamo 3 years and eight months;
              Innocenzo Mazzini 2 years and 2 months;
              Pierluigi Pairetto 1 year and 11 months;
              Massimo De Santis 1 year and 11 months;
              Salvatore Racalbuto 1 year and 8 months;
              Pasquale Foti 1 year and 6 months and a fine of 30 thousand euros;
              Paolo Bertini 1 year and 5 months;
              Antonio Dattilo 1 year and 5 months;
              Andrea Della Valle 1 year and 3 months and 25 000 euro fine;
              Diego Della Valle 1 year and 3 months and 25 000 euro fine;
              Claudio Lotito 3 months and 1 year and 25 000 euro fine;
              Leonardo Meani 1 year and 20 thousand euro fine;
              Claudio Puglisi 1 year and 20 000 euro fine;
              Stephen Titomanlio 1 year and 20 euro fine.
              Jeaaah Lõpuk Ometi. Mönus
              JUST DO IT.

Kommentaar

Palju huvitavam on see, et Juve näib tegevat Milani lüket. Pahategjia- Milanis oli see siis Calciopoli ajal Meani(?)- pannakse tanki ja klubi ise taandab end mehest. Vähemalt esialgse info näol näib nii, et Moggi jäi kohtus süüdi ja Juve vabastati süüdistustest.

Today’s decision stated Juventus’ non involvement with the matters charged. The Club was taken to the court of Naples as civilly liable entity by way of objective liability according to Art. 2049 Italian Civil Code. The decision emerged from the result of a thorough hearing and from the analysis of all evidences, clashed with the reality of an inaccurate sports law which severely penalized Juventus, the sole club damaged due to the removal of two titles - following the victories achieved on the pitch - with consequent relegation and related extensive losses. Juventus will continue their legitimate campaigns in order to restore the equality of treatment. Juventus.com

Ühesõnaga näib üleval olevat veel kaks üsna eraldi võitlust. Esiteks Moggi enda võitlus: Miks karistatakse teda, kui hiljem on pea kõikide klubijuhtide sarnased telefonikõnelindid päevavalgele tulnud, mida ei võeta nüüd enam arvesse.

Ja teiseks Juve võitlus: Miks tiitlid võeti, kui süüdi oli Moggi.

(võimalik ka, et ma saan asjast valesti aru)

Kommentaar

Hm, päris huvitav, kõik keerleb siin nagu Moggi ümber, samas kui nimekirjas on näiteks ka Fiorentina ja Lazio omanikud, Della Valle vennad ja Lotito siis.

Aga inglise keelne uudis siin--->http://www.football-italia.net/node/12687

Ütleb et: Although Moggi is condemned with a prison sentence of five years and four months, he will not actually spend any time in a cell due to the Italian laws.

----
                  Ma ei saa enam ise ka aru, mis toimub. Milleks siis üldse kogu see kohtujama?

Kommentaar

Võtke rahulikult, ükski lipsuga tegelane saapamaal naljalt juba vangi ei lähe
                    Kui klubiomanik mõnda oma mängijat just kurikaga vigaseks ei peksa tv kaamerate ees. Parandage, kes paremini kursis, aga minu teada peaks nüüd süüdlastel olema aega 90 päeva ''oma otsusega tutvuda'' ja siis läheb edasi-tagasi-peale-allakaebamiseks. Ajakirjandusele uudistevoog garanteeritud, juristid-kohtunikud saavad tööd, itaalia majandus elavneb. Problemo?

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                      Võtke rahulikult, ükski lipsuga tegelane saapamaal naljalt juba vangi ei lähe
                      Kui klubiomanik mõnda oma mängijat just kurikaga vigaseks ei peksa tv kaamerate ees. Parandage, kes paremini kursis, aga minu teada peaks nüüd süüdlastel olema aega 90 päeva ''oma otsusega tutvuda'' ja siis läheb edasi-tagasi-peale-allakaebamiseks. Ajakirjandusele uudistevoog garanteeritud, juristid-kohtunikud saavad tööd, itaalia majandus elavneb. Problemo?

Aaaaga, Cragotti, ei? - http://foorum.soccernet.ee/showthrea...tti#post682650
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Cragnotti kohta öelda ''in prison'' on kunstiline liialdus. Tal on ka neid kaebuste õlekõrsi veel terve pinutäis järgi. Kui mu mälu ei peta, siis oli Cragnotti tõesti uurimise algjärgus paar kuud ajaloolises Rooma peavanglas eeluurimiseks vms. Arvestades seda, et ''haihtus õhku'' rohkem kui miljard eurot võiks vist kohalikku eksperti ja autoriteeti tsiteerida : ''POLE PAHA!''

Kommentaar

Algselt postitas vendetta Vaata postitust
                          Cragnotti kohta öelda ''in prison'' on kunstiline liialdus. Tal on ka neid kaebuste õlekõrsi veel terve pinutäis järgi. Kui mu mälu ei peta, siis oli Cragnotti tõesti uurimise algjärgus paar kuud ajaloolises Rooma peavanglas eeluurimiseks vms. Arvestades seda, et ''haihtus õhku'' rohkem kui miljard eurot võiks vist kohalikku eksperti ja autoriteeti tsiteerida : ''POLE PAHA!''
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Kas seda uut skandaali saab ka selle asjaga siduda? Kas tegemist uue ja suurema üritusega?
                            Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                            Ott Järvela

Kommentaar

Seda seo hoopis sellega, et Itaalia tahab EM-i kinni panna ja see on stiimuliks siis.

Kommentaar

Algselt postitas Panso Vaata postitust
                                Seda seo hoopis sellega, et Itaalia tahab EM-i kinni panna ja see on stiimuliks siis.
                                Selles võib Sul õigus olla! MM 2006 oli sama asi. Ja siis Itaalia võitis MM-i!!! Kuid skandaal Serie-as pole kindlasti hea jälle!
                                Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
                                I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Working...
                                X