No announcement yet.

Serie A 2009/2010

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mourinho ütles kõige teravamalt:"Vaatasin mängu, kuni Mauri väravani" Kas Luciano Moggi teeb väikestviisi altuurat juvele ei tea keegi
    Daje!!!
    1.totti koondisesse.
    2.Money talks bullshit(totti) walks.
    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas OFFICIAL: ATALANTA HIRE CONTE

Atalanta have pulled off a shock move, not so much by firing Angelo Gregucci, but by hiring Antonio Conte in his place.

The knives were out for Gregucci after he suffered his fourth straight defeat since taking over from Gigi Del Neri this summer.

All the money was on either Daniele Arrigoni or Mario Beretta replacing him, but Atalanta have surprised everybody by luring Conte.

The man who led Bari back to the top flight earlier this summer was linked with the Juventus job when Claudio Ranieri got the boot.

He lost out to Ciro Ferrara and then resigned from his position with Bari.

Conte earned quite a name for himself while at the helm of the Galletti, playing thrilling attacking football, often lining his team up in a 4-2-4.

However, he is unproven at this level, but Bergamo is very excited about his appointment
      Päris huvitav liigutus Atalanta poolt. Juhul kui Conte peaks Atalanta mängima panema, siis muuutub see härrasmees vägagi kuumaks kaubaks Itaalia treeneriturul.

Kommentaar

Algselt postitas Blue Rock Vaata postitust

Jälgi teda: Nenè – Cagliari mõõdupuu järgi kõva raha eest soetatud brasiillaselt oodatakse palju.

kuidas Nenel läheb? Nacionalis räägitakse siiani temast ja vist jäädaksegi rääkima
        Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
          kuidas Nenel läheb? Nacionalis räägitakse siiani temast ja vist jäädaksegi rääkima
          Tegi eelmises mängus võiduvärava, mis oli ühtlasi ka mehikese esimeseks Cagliari särgis. Siiamaani alustanud kõik mängud pingilt, kuid ehk eilne koll avab teekonna algkoosseisu.

Kommentaar

Juhul kui treeningväljakutelt kanduvaid uudiseid uskuda, siis on kaks suurt, Juventus ja Milan, vahetamas või vähemalt kaalumas, senini kasutusel olnud 4-3-1-2 mängusüsteemi mõnevõrra kompaktsema 4-2-3-1 vastu, et parandada enda kaitsetegevust, ning Milani puhul mõistagi ka ründetegevust.

Juventuse puhul see tähendaks midagi sellist:

_________________Buffon

__Zebina__Cannavaro__Chiellini___Grosso

_____________Tiago____Melo

___Camoranesi____Diego________Giovinco/Iaquinta/De Ceglie/Sissoko

________________Amauri

Miskipärast ka Sissokot on spekuleeritud vasakule tiivale, kuigi jõumürakas tõenäoliselt jätkab siiski keskvälja põhjal kondimurdja rollis. Kui nüüd üldse nädalavahetusel algkoosseisu on kerkimas veel.

Rossoneri treeningutel on nähtud, et Pirlo on siirdumas üles poole vabasse rolli, Pato oleks paremal teravalt sisse lõikamas ning ruumipuuduse üle kurtnud Ronaldinho omakorda oleks tagasi vasakule liigutatud, kus peaks olema rohkem tegutsemisruumi. Teisiti öeldes à la:

_____________Storari

_Abate___Nesta_____T.Silva____Zambrotta

___Gattuso/Flamini__Ambrosini

______Pato___Pirlo______Ronaldinho

________Huntelaar/Inzaghi

Eks peagi selgub, kuivõrd palju nendes spekulatsioonides ka tõetera sees on.

Kommentaar

Pärast kaheksat vooru on Serie A-s tänavu töö kaotanud juba viis peatreenerit, mis on omalaadne rekord.
              Normaaaalne
              "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Football-italia järjestas 10 suurimat wasted talenti Itaalia jalgpallis. Muidu on jutt üsna mõttetu, aga Re Cecconi õnnetust ja samas naljakast lõpust ma polnudki kuulnud.

7. Luciano Re Cecconi
                Unlike most others on this list Re Cecconi’s talent was wasted through no fault of his own. Known as ‘The Blond Angel’, his surreal demise came just three years after he helped Lazio to their 1973-74 Scudetto win – the first in the club’s history. The midfield general was shot whilst pretending to rob a Rome jewellers shop. His last words were: ‘It’s a joke’.

Kommentaar

Kuigi ilusaid väravaid oli eelmises voorus mitmed, siis Palladino värav Viola vastu oli kohe eriti ülbe.

Kommentaar

Nüüd sai juba seitsmes! peatreener lennuki.Palermo otsustas minna eri teid oma senise juhendaja Walter Zengaga.
                    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Kui Zenga pikka viha ei pea saab ta paari kuu jooksul pakkumise tagasi tulla. Kui suur on juba Zamparini couchcount? 28 säkki?
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Mhm, väga haige number ikka, arvestades ,et ta sidus ennast jalgpalliga 87nal aastal.

Kommentaar

Algselt postitas hos7age Vaata postitust
                          Mhm, väga haige number ikka, arvestades ,et ta sidus ennast jalgpalliga 87nal aastal.
                          jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                            Viide siia ilmselt.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Viide siia ilmselt.
                              Ja edasi? Ma tean seda ise ka.
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                                Ja edasi? Ma tean seda ise ka.
                                Järgmiseks vaata hos7age avatari. Endiselt küsimusi?
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X