No announcement yet.

Serie A 2010/2011

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

järgmine hooaeg palun kõikidel ennustada(ja võimaluse korral ka scudetto välja anda) Serie A tabel kahe vooru järel.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Vot mina arvasin koguaeg, et Catania eelmise hooaja suur escape polnud seotud Mihajloviciga vaid Maxi Lopezi ostuga. Vaadates, kuidas Fiorentina hetkel 3'st 3's on feilinud, siis võin vist päris kindel olla!
      sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
        Vot mina arvasin koguaeg, et Catania eelmise hooaja suur escape polnud seotud Mihajloviciga vaid Maxi Lopezi ostuga. Vaadates, kuidas Fiorentina hetkel 3'st 3's on feilinud, siis võin vist päris kindel olla!
        Kui mängumehed masendavad on, siis ma seda treeneri süüks väga ei paneks.

Loe kasvõi seda huvitavat statistikat Gila kohta. Milanis saavutatud rekord pole paraku enam kaugel. Müstika, aga viimane kord, kui see mees Viola eest Udinese vastu skooris oli ka viimane võit
        Montolivo kasutegurist hetkel väljakul ning Vargase ja Marchionni "kvaliteetsetest" tsenderdustest ei hakka rääkimagi.

Allakäik sai alguse juba supertreener Prandelli käe all ja kui klubi suurimale probleemile lahendust ei leia (lähiajalugu paraku näitab, et ega eriti otsitagi), siis ei paranda asja ei Miha ega keegi kogenum treener.
        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Davide Ballardini? Miks mitte? Sai ju mees 10 punkti 20 mänguga vms....violale sobib kull.
          Catania, hoia seisu....super
          Daje!!!
          1.totti koondisesse.
          2.Money talks bullshit(totti) walks.
          3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
          "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
            Kui mängumehed masendavad on, siis ma seda treeneri süüks väga ei paneks.

Loe kasvõi seda huvitavat statistikat Gila kohta. Milanis saavutatud rekord pole paraku enam kaugel. Müstika, aga viimane kord, kui see mees Viola eest Udinese vastu skooris oli ka viimane võit
            Montolivo kasutegurist hetkel väljakul ning Vargase ja Marchionni "kvaliteetsetest" tsenderdustest ei hakka rääkimagi.

Allakäik sai alguse juba supertreener Prandelli käe all ja kui klubi suurimale probleemile lahendust ei leia (lähiajalugu paraku näitab, et ega eriti otsitagi), siis ei paranda asja ei Miha ega keegi kogenum treener.
            No looda, et Mutu ei naase totaalselt vormist väljas ja Miha raatsib teda sisse toppida. Ma olen ikka seda meelt, et tema bänniga läks kõik totaalselt valesti ning meeskonna ainus mängija, kes sitast saia suudab teha, kaotati.
            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
              No looda, et Mutu ei naase totaalselt vormist väljas ja Miha raatsib teda sisse toppida. Ma olen ikka seda meelt, et tema bänniga läks kõik totaalselt valesti ning meeskonna ainus mängija, kes sitast saia suudab teha, kaotati.
              Alavormis ta vaevalt tagasi tuleb, sest trenni pole ju keegi keelanud tal teha ja arvestades seda, mis sita ta oma jamaga tiimile kokku keeras, eeldan, et vaeva on ta enda rehabiliteerimiseks viitsinud näha. Mängupraktika on muidugi omaete küsimus, aga jaanuaris suutis ta üsna pikalt vigastuspausilt tulles meeskonnale kuni bännini üsna oluline olla.
              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Pean ükskord tunnistama, et countil oli õigus. Cesena laseb tõesti ässa! 9'st punktist 7... vastased Roma, Milan ja Lecce, kes oli suure osa mängust arvulises ülekaalus.
                sigpic

Kommentaar

Delio Rossi homme hommikuks töötu? Ei imestaks. Cesena ja Brescia väga head tulemused jälle. Ei saa kurta, päris põnev on kui vähemalt algus väga tasavägine on liigas

Kommentaar

The Players’ Association suspended the strike for this weekend, but also got a deal to extend the winter break, moving Week 18 forward.

Negotiations between the Italian Players’ Association (AIC) and the Lega Serie A (a union of all the top flight clubs) broke the impasse this afternoon.

The proposed strike for September 25 and 26 has been called off, so those games will go ahead as planned.

However, the Lega also announced a surprise addition to the bargaining table.

The AIC has managed to extend the Christmas break, which was originally set to end on Thursday January 6.

Instead, that Week 18 round will now be played before the break, on Wednesday December 22.

It means the players will get back to work for Week 19 on January 9, 2011.

The strike was in protest at changes to the collective bargaining contract between clubs and players.

These negotiations have found an agreement on six of the eight issues, while the new deadline is November 30.

“We will keep on talking until November 30 as long as FIGC President Giancarlo Abete (pictured) acts as guarantor over the two issues we still have not agreed on: players frozen out of the squad and obligatory transfers,” said AIC President Sergio Campana.

Kommentaar

1.juventus
                      2.milan
                      3.inter
                      4.roma

Kommentaar

Algselt postitas markus100 Vaata postitust
                        1.juventus
                        2.milan
                        3.inter
                        4.roma
                        tänks
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Moratti rahakotil pole põhja...Võite kutsuda mind paranolisiseks, aga Moratti on korraldamas 2006 plahvatanud skandaali. Praeguse seisuga peaks Roma saama vhemalt 2 tiitlit postuumselt. Vaadake Interile antud penaltite keskmist arvu. Üks penalt mängust nedes kasuks keskmiselt. Kas muutute juba paranoiliseks? Mitte üheski 4 toimunud mängust poel Inter olnud liider meeskond. Kõik 4 mängu on olndu alalpoole igasugust arvestust, kuid siiski on neil õnnestunud need mängud võita! Kuidas? UFOD? EI! Moratti! tema käsi ulatub kõikjale. See on nii sügaval kohtunike aanuses et kohutav. Vaadake viimast Roma mängu! Kellel oli selline mängutulemus kasulik? AINULT INTERILE! Mexese 3 mänguline ban? Kes lõikaks sellisest absurdsuset kasu? INTER! Kuidas sellien absurdsus võimalik on? Kas kõik kohtunikud Serie As on soojad? EI, neiel lihtsalt meeldib RAHA. Täpsemalt Moratti raha... R.I.P Serie A
                          FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                          sigpic

Kommentaar

Berlusconi ju rikkam kui Moratti,miks tema kohtunikke ära ei osta siis?

Kommentaar

Algselt postitas karl15 Vaata postitust
                              Berlusconi ju rikkam kui Moratti,miks tema kohtunikke ära ei osta siis?
                              Ta on ihnuskoi.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Morattil pole muud teha, kui Interisse raha pumbata. Berlul on ikka hobid ka- iluopid, noored naised jne. See kõik võtab ju raha.

Kommentaar

Working...
                                X