No announcement yet.

Paris Saint-Germain

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Täna sõidetakse külla Angersi meeskonnale. Mäng saab raske olema ning loodetavasti suudetakse vajalikud kolm punkti koju tuua, et Monacot tipus survestada natuke.

Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Stambouli andis intervjuu, kus rääkis natuke oma PSG's veedetud ajast ja klubi ambitsoonidest.

18 months ago, Stambouli was in check on the side of Tottenham Hotspur where the PSG went to look for him against 8M € approximately. It tells how the proposal of the PSG arrived: "It completely fell from the sky. One day, the sports director of the PSG called me. Then, shortly after, it was coach Laurent Blanc. They showed me their interest. The talks went very well and it was an offer I could not refuse. "On 21 July 2015, PSG officially announced its arrival during the Parisian summer tour in the United States.

In Paris, his beginnings are particularly difficult and he is accused especially of his past Marseille, an episode that hurt him: "It's quite simple: I was born when my father worked at OM. That's why I was a fan of this club when I was a little boy. [...] When I received the offer of the PSG, the Marseillais hoped that I chose OM because they coveted me too. People have always tried to connect to Marseille, but there has never been this tie. When I signed for the PSG, it was crazy about social networks. In Marseilles, it was said "how can we sign in Paris when we were born in Marseille? This is not normal. "And for PSG fans it was:" He liked Marseille as a child, why did he come to us? ". Maybe I should have said it all earlier. "

In Paris, Stambouli will play no less than 39 matches under Laurent Blanc (plus the Champions Trophy under Unai Emery) and reveals that he could have stayed if the former Montpellier had not been "If White had stayed, I probably would not be in Schalke today. I wanted to do the pre-season, then evaluate and discuss it with Emery. He told me there was a lot of competition and I would not be his first choice. He left me the door open, I could choose freely. That's when Schalke showed up. "

He now observes the PSG from a distance and gave his opinion on the quest for the Champions League which animates the club: "This obsession is a bad thing for PSG. It devalues ​​all national titles and everyone takes them for granted now. It is good to aim high. But it is the same goal that have Barcelona, ​​Real Madrid, Bayern and Manchester City. PSG is not the best team in the world. There is no automatic way to win this competition. If they can keep their team for a few years, maybe it will happen one day. But that's not a guarantee. "

Kommentaar

Le Parisien on sellise kõlaka õhku visanud seoses Verrattiga.

Italian central midfielder Marco Verratti is expecting PSG to make big signings this summer, and if they do not do so, he will ask to leave the club, according to Le Parisien.

The elimination of PSG from the Champions’ League vs Barcelona has led Verratti to asking himself questions about whether he could ever win Europe’s premier trophy with Les Parisiens.

Verratti now wants to be reassured about the long-term aims of the project and is waiting to see huge summer transfer window moves at the club. He noticeably recently said in an interview that he would love to see Neymar at PSG.

If he does not see the improvements he desires, he will demand to leave, according to the French newspaper.

Kommentaar

Meedia kihiseb, kuna Aurier pole veel uuele lepingule alla kirjutanud.

PSG Director of Football Patrick Kluivert has recently offered Serge Aurier a three year contract extension until 2022, according to France Football.

For the moment, the player has not yet responded, but the door remains open to negotiations.

Europe’s elite remain on alert for the Ivorian international, who has largely lost his starting XI place to Thomas Meunier this season with PSG.

Manchester City are following his situation with interest, having sent representatives to Ivory Coast’s November friendly with France to watch the player. Pep Guardiola likes the player and needs to find a replacement for Bacary Sagna and Pablo Zabaleta.

Manchester United and Liverpool are also monitoring the player’s progress.

Barcelona have put the player’s name on their summer short list, with the signing of a right-back a major priority for them in this summer transfer window.

Kommentaar

Tänu Di Maria kahele tabamusele alistati raskes mängus Angers. Esimene värav oli kena karistuslöök tema poolt. Üldiselt mängis Angers hästi, sest PSG'l palju võimalusi ei tekkinud. Isegi Cavanil oli sisuliselt ainult üks kindel võimalus skoori teha. Angers oleks vabalt võinud ka värava kirja saada aga Trapp oli õnneks tasemel.

Di Maria karistuslöök

Kommentaar

Täna siis mäng võõrsil Metzi vastu. Paar endist mängijat saab end täna PSG vastu tõestada.

Kommentaar

Allez!

Cavani ja Matuidi on juba suutnud skoorida.

Kommentaar

Lõpp tehti meelega huvitavaks :#?

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                    Lõpp tehti meelega huvitavaks :#?
                    Meelega vast mitte Kui seisul 2-2 oli Metzil ohtlik karistuslöök, siis tundus et saavad võidu ka. Õnneks löök maandus latis ja paar minutit hiljem suutis hoopis Matuidi võidu koju tuua.

Kommentaar

Kui poolajaks tundus, et 2-0 edust piisab võiduks, siis mängu lõpp läks väga närviliseks. Metz suutis suurepärasest karistuslöögist ühe tagasi lüüa ning hiljem suudeti ka edukalt üks kontra realiseerida, kui koljat Diabate esimesena pallini jõudis. Matuidi suutis oma teise värava lüüa viimasel üleajaminutil, kui jäeti kastis täiesti vabaks ja peaga palli taha nurka suunas. Enne seda oleks Metz ise juhtima võinud minna, kuid PSG õnneks maandus löök latis.

Kommentaar

L'Equipe teatel on klubi spordidirektor Olivier Letang hooaja lõpus lahkumas ning seoses sellega arvatavasti võetakse ka Kluivert jalgpallidirektori koha pealt maha. Talle on plaanis anda mingi muu töökoht PSG organisatsioonis või kui talle ei sobi siis saadetakse minema.

Peale PSG kaotust Barcelonale oli väidetavalt Emery läinud klubi presidendi Al-Khelaifi jutule ja palunud, et võimalusel otsitakse uus spordidirektor. Väidetavalt otsitakse siis rahvusvahelise profiiliga tegelast, kes valdaks heal tasemel prantsuse keelt, hea läbirääkija, suurte kogemustega ning omaks juba laialdast võrgustikku ning kontakte. Võimalike kandidaatidena on mainitud AS Roma Sabbatinit, Juve tehnilist direktorit Fabio Paraticit, Atletico Madridi spordidirektorit Andrea Bertat ning Porto endist spordidirektorit Antero Henriquet.

Klubi presidendina on aga kindlalt jätkamas Al-Khelaifi, kes vaatamata sellele, et vahepeal vaibale kutsuti Katari, on säilitanud oma usalduse emiiri silmis.

Kommentaar

Tänu Cavani ja Di Maria väravatele suudeti Montpellier alistatada kodus 2-0. Mängu domineeriti kenasti ning võinuks skoor ka suurem olla aga kõige tähtsam, et võit tuli. Monacost on nüüd kaks mängu rohkem mängitud ning saab näha, kuidas neil mängud lähevad. Täna lähevad nad Lyoniga vastamisi.

Cavani sööt Di Maria väravale.

Kommentaar

Cavani kirjutas siis lepingupikendusele alla ja on klubiga seotud kuni aastani 2020. Väidetavalt hakkab ta kõige suuremat palka saama klubis.

Kommentaar

Õhtul madistatakse Prantsusmaa karikas Monaco vastu kodus. Monaco peaks huvitava koosseisuga vastu tulema.

Kommentaar

Ja isegi siis, kui on teada, et Monaco mingi C satsiga peale tuleb, ei või Emery mõnda noort sisse visata..

Kommentaar

Working...
                                X