• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Hispaania-Venemaa 2:0
    Kreeka-Rootsi 1:1

Hispaania FTW!!

Kommentaar

Rootsi võidab 1:0 sest kui ennem pole löödud,tuleb Larsson ja udjab selle ühe ära.Pole kahtlustki.

HEIA SVERIGE!!!

Kommentaar

Hispaania-Venemaa 2:0
        Kreeka-Rootsi 1:0
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Rootsi võib üllatada. Kõik siin kannavad neid varakult maha, kuna liiga vanad kõik. Sugugi ei imestaks kui Kreeka täna õhtul tappa saab.

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
            spekuleeriks ka homse koosseisu üle...

Väravas oleks kindlasti Iker. Muidugi kui ta end treeningul ei vigasta viimasel hetkel (ptüi-ptüi).

Kaitseliin koosneks ehk sellisest nelikust- Sergio Ramos, Carles Puyol, Carlos Marchena, Joan Capdevila.

Kaitsjate ees lõhuks ehk Xabi Alonso. Lisaks mahuksid keskväljale veel ehk Xavi, Iniesta ja Cesc.

Ründes oleks Torres ja Villa.

kui Torres jääks üksi ette, siis võibolla alustaks keskel veel ka Silva, kuigi ma siiski arvan, et Aragones kasutab siiski 2 ründajat ees. võib olla võib Villa asemel ka Güiza olla.

nojah Aragonesi valikut ma siiski pihta ei pannud. kaitseliin on pihta pandud, nagu ka rünne, kuid keskväljal on võib olla üllatusi. Senna on siis hoopis Xabi Alonso asemel ja Cesci asemel on Silva. mõnes mõttes äkki ehk isegi õige, silmas pidades just võimalike vahetusi.
            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Kes siin russide poolt on?
              slimm.ee

Kommentaar

Kes on David Vilja?

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                  Kes siin russide poolt on?
                  budukas kustutas oma postituse ära
                  Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas OOOOO Vaata postitust
                    Kes on David Vilja?
                    Ma ise mõtlen ka, et kas mina olen millestki aru saanud, või kommentaatorid on täielikud juhmardid VILJA
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kes on David Vilja?
                      No vb oleks tõesti pidanud hääldama "Vijja."
                      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                      Algselt postitas taku*
                      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Kes on David Vilja?
                        Kahe värava autor, kelle nime hääldatakse veidi teisiti. L-tähte ei tohiks häälduses üldse olla.

Kommentaar

Algselt postitas AlwaysRed Vaata postitust
                          Kahe värava autor, kelle nime hääldatakse veidi teisiti. L-tähte ei tohiks häälduses üldse olla.
                          Topelt L muutub J-täheks minuteada.
                          Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                          Algselt postitas taku*
                          Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Kasper on kõige lähemal, kui mitte öelda et päris täppis. niipalju ehk võib norida, et see L on sel juhul selline kinnine ja peaaega vat ei kuulegi. uurige netist hääldust
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Kas siis Casillas on Casijas ?

Kommentaar

Asi otsustatud, seis 3:0 David Villa turniiri resultatiivseim.

Kommentaar

Working...
                                X