Algselt postitas Aramis
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Itaalia - Eesti, 3. juuni 2011
Collapse
X
-
Pole küll Ryanairi kohta aga päris linnalegend ilmselt selline komme kah pole. Meenus mitte väga vana nali EA'ga.Algselt postitas Aramis Vaata postitustSamuti ühinen siin Seniga, et sarnane arv kordi lennanud RAga ja pole kunagi sellist asja olnud. Mingi naljakas linnalegend , mille sarnaseid on teisigi ja just Ryanairi kohta liikumas. Arusaamatu propaganda.
Kommentaar
-
Selline asi on toimunud aegade algusest pealeAlgselt postitas Kurat Vaata postitustPole küll Ryanairi kohta aga päris linnalegend ilmselt selline komme kah pole. Meenus mitte väga vana nali EA'ga.
http://www.tartupostimees.ee/?id=241621
Nagu artiklis kirjas siis arvestatakse sellega et igal lennul jääb mõni reisija tulemata.Ja broneerimis süsteem laseb lennule broneerida kuskil 10% rohkem kohti kui reaalselt lennukis on.
teinekord on lennukis planeeritud ntx 70 kohta kuid teatud erinevatel põhjustel on tegelikult 65 kohta st 5 kohta juba rohkem müügis kui tegelikult lennukis kohti.
Selle jaoks on olemas muidugi ka kompensatsioonid olenevalt vahemaast ja kohalejõudmise ajast suurusjärgus 200-400€ (täpseid arve ei tea ja pole ka oluline) ning lisaks tehakse pilet tasuta ümber.
sellised reeglikesed mida võiks teada
teinekord vaja.
Ryanairil usun on süteem nii ülesse ehitatud et üle ei müüda kuid kindlalt ei tea..ja tallinnast nüüd vaevalt keegi maha jääb kui ise hiljaks terminali ei jää..st terminali võib hilineda kui lähteväravasse kindlasti mitte
sigpic
Kommentaar
-
Subaruga sõitmisel on omad miinusedAlgselt postitas reix Vaata postitustPupart, liit kohtuniku tasu ei maksa siis või? Nõua papp sisse, saad rahulikult sõita ja litse ka põrututada.
Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.
Kommentaar
-
Kui ajakirjale Jalka ei suudeta normaalset kujundajat leida, siis ei tasu arvata, et keegi üldse mõtleks piletite kujundamise peale.Algselt postitas Sen Vaata postitustPiletid 9-le käes. Huvitav millal Eestis hakatakse korralike jalgpalli pileteid müüma. Need piletilevi omad on ikka väga rõvedad. ( Kui kellegil kuskil vedelemas Poola-Eesti mängupilet aastast 2002 siis oleks tänulik kui selle saaks, see ainuke mis välismängudest puudub )tulevik on tunni aja pärast
Kommentaar
-
Nõudku papp sisse ja siis võib modenas 100 euri eest 10 minti lamorginiga ka veel kihutada.Algselt postitas Rein Vaata postitustSubaruga sõitmisel on omad miinused
Kommentaar
-
Ju siis. Mul on komme minna alati viimasena peale ja seega võin jah öelda, et eelmise aasta 20-25 Ryanairi lendu sellist strateegiat ei harrastanud või jäi alati keegi tulemata.Algselt postitas rauno Vaata postitustSelline asi on toimunud aegade algusest peale
Nagu artiklis kirjas siis arvestatakse sellega et igal lennul jääb mõni reisija tulemata.Ja broneerimis süsteem laseb lennule broneerida kuskil 10% rohkem kohti kui reaalselt lennukis on.
teinekord on lennukis planeeritud ntx 70 kohta kuid teatud erinevatel põhjustel on tegelikult 65 kohta st 5 kohta juba rohkem müügis kui tegelikult lennukis kohti.
Selle jaoks on olemas muidugi ka kompensatsioonid olenevalt vahemaast ja kohalejõudmise ajast suurusjärgus 200-400€ (täpseid arve ei tea ja pole ka oluline) ning lisaks tehakse pilet tasuta ümber.
sellised reeglikesed mida võiks teada
teinekord vaja.
Ryanairil usun on süteem nii ülesse ehitatud et üle ei müüda kuid kindlalt ei tea..ja tallinnast nüüd vaevalt keegi maha jääb kui ise hiljaks terminali ei jää..st terminali võib hilineda kui lähteväravasse kindlasti mitte
Kommentaar
-
Küsisin ühe Tallinna lennujaama ametniku käest- Kas Ryanair müüb oma lende üle?
Vastuseks sain- eip, aga oht on maha jääda küll kui vähemalt 1,5 h ennem gates ei ole. Ja lennud on neil täis.Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.
Kommentaar
-
Gates 1,5 h varem??? Mida tegemas? 30 min enne lennu väljumist võidakse gate kinni panna aga ei pruugi. 40 min varem gates ja ei ole mingit probleemi. Peale saadud ka 15 min enne lennuki õhkutõusmistAlgselt postitas Rein Vaata postitustKüsisin ühe Tallinna lennujaama ametniku käest- Kas Ryanair müüb oma lende üle?
Vastuseks sain- eip, aga oht on maha jääda küll kui vähemalt 1,5 h ennem gates ei ole. Ja lennud on neil täis.
Või siis on mul alati vedanud et maha pole jäetud.
Kommentaar
-
Huvitav ametAlgselt postitas Rein Vaata postitustKüsisin ühe Tallinna lennujaama ametniku käest- Kas Ryanair müüb oma lende üle?
Vastuseks sain- eip, aga oht on maha jääda küll kui vähemalt 1,5 h ennem gates ei ole. Ja lennud on neil täis.
Lennujaama ametnik kes teab Ryanairi piletimüügi süsteemi
Oht on maha jääda siis kui lennuk tuleb varem sisse,ei tea kuidas praegu kuid esimeste lendudega oli nii ,et lennuk tuli 30min varem sisse ja läks välja ka 30 min varem
1,5h enne väljalendu on liialdus.Terminalis peaks küll jah olema juhul kui lend väljub tipptunnil..ehk siis kui rohkem lende samal ajal väljub ja turvajärjekord pikk(mõnikord 30min aega läheb)sigpic
Kommentaar
-
Teema küll üldse ei ole Ryanairi oma, aga tund ennem väravasse jõudmine kannanb mõnikord täitsa oma põhjuse välja - nimelt saab seda komöödiat seal täie rahaga. Loomulikult need tund aega varem järjekorra moodustajad ja seisjaid - neid võib pikalt imetleda ja nende üle irvitada. Ja siis loomulikult need mitmekotimehed - sealt tuleb ka põnevaid situatsioone sisse. Ehk selles osas pole paha idee lennujaama ametnikul.
Pean muidugi tunnistama, et on olnud paar korda, kus olen reisinud rohkem kui paari kaaslasega ja siis tõesti vahetult enne boardingu algust olen minagi sinna järjekorda astunud, aga muul juhul...milleks?
Kommentaar
-
Paneme siis offtopicut edasiAlgselt postitas Aramis Vaata postitustTeema küll üldse ei ole Ryanairi oma, aga tund ennem väravasse jõudmine kannanb mõnikord täitsa oma põhjuse välja - nimelt saab seda komöödiat seal täie rahaga. Loomulikult need tund aega varem järjekorra moodustajad ja seisjaid - neid võib pikalt imetleda ja nende üle irvitada. Ja siis loomulikult need mitmekotimehed - sealt tuleb ka põnevaid situatsioone sisse. Ehk selles osas pole paha idee lennujaama ametnikul.
Pean muidugi tunnistama, et on olnud paar korda, kus olen reisinud rohkem kui paari kaaslasega ja siis tõesti vahetult enne boardingu algust olen minagi sinna järjekorda astunud, aga muul juhul...milleks?
Parim mida näinud oli 2 mai Edinburgh-Tallinn, need tund aega varem olid korraldanud korraliku järjekorra. Valjuhääldajast üteldi et hoopis teisest gatest tuleb peale minna, mis oli täpselt seal kus oli saba lõpp
Inimesed siis pöörasid ringi ja kes oli saba lõpus olid nüüd sabas esimesed
Nalja ikka kogu raha eest.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse

Kommentaar