Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Itaalia - Eesti, 3. juuni 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Aramis Vaata postitust
    Samuti ühinen siin Seniga, et sarnane arv kordi lennanud RAga ja pole kunagi sellist asja olnud. Mingi naljakas linnalegend , mille sarnaseid on teisigi ja just Ryanairi kohta liikumas. Arusaamatu propaganda.
    Eriti, kui arvestada tõika, et Ryan ei müü ju kohanumbritega. Ehk vups lennukisse, tagumik maha ja sind enam keegi välja ei tõsta.

    Kommentaar


      Algselt postitas Aramis Vaata postitust
      Samuti ühinen siin Seniga, et sarnane arv kordi lennanud RAga ja pole kunagi sellist asja olnud. Mingi naljakas linnalegend , mille sarnaseid on teisigi ja just Ryanairi kohta liikumas. Arusaamatu propaganda.
      Pole küll Ryanairi kohta aga päris linnalegend ilmselt selline komme kah pole. Meenus mitte väga vana nali EA'ga.

      http://www.last.fm/user/kurat_

      Kommentaar


        Algselt postitas Kurat Vaata postitust
        Pole küll Ryanairi kohta aga päris linnalegend ilmselt selline komme kah pole. Meenus mitte väga vana nali EA'ga.
        http://www.tartupostimees.ee/?id=241621
        Selline asi on toimunud aegade algusest peale Nagu artiklis kirjas siis arvestatakse sellega et igal lennul jääb mõni reisija tulemata.Ja broneerimis süsteem laseb lennule broneerida kuskil 10% rohkem kohti kui reaalselt lennukis on.
        teinekord on lennukis planeeritud ntx 70 kohta kuid teatud erinevatel põhjustel on tegelikult 65 kohta st 5 kohta juba rohkem müügis kui tegelikult lennukis kohti.
        Selle jaoks on olemas muidugi ka kompensatsioonid olenevalt vahemaast ja kohalejõudmise ajast suurusjärgus 200-400€ (täpseid arve ei tea ja pole ka oluline) ning lisaks tehakse pilet tasuta ümber.
        sellised reeglikesed mida võiks teadateinekord vaja.
        Ryanairil usun on süteem nii ülesse ehitatud et üle ei müüda kuid kindlalt ei tea..ja tallinnast nüüd vaevalt keegi maha jääb kui ise hiljaks terminali ei jää..st terminali võib hilineda kui lähteväravasse kindlasti mitte
        sigpic

        Kommentaar


          Algselt postitas reix Vaata postitust
          Pupart, liit kohtuniku tasu ei maksa siis või? Nõua papp sisse, saad rahulikult sõita ja litse ka põrututada.
          Subaruga sõitmisel on omad miinused
          Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

          Kommentaar


            Piletid 9-le käes. Huvitav millal Eestis hakatakse korralike jalgpalli pileteid müüma. Need piletilevi omad on ikka väga rõvedad. ( Kui kellegil kuskil vedelemas Poola-Eesti mängupilet aastast 2002 siis oleks tänulik kui selle saaks, see ainuke mis välismängudest puudub )

            Kommentaar


              Algselt postitas Sen Vaata postitust
              Piletid 9-le käes. Huvitav millal Eestis hakatakse korralike jalgpalli pileteid müüma. Need piletilevi omad on ikka väga rõvedad. ( Kui kellegil kuskil vedelemas Poola-Eesti mängupilet aastast 2002 siis oleks tänulik kui selle saaks, see ainuke mis välismängudest puudub )
              Kui ajakirjale Jalka ei suudeta normaalset kujundajat leida, siis ei tasu arvata, et keegi üldse mõtleks piletite kujundamise peale.
              tulevik on tunni aja pärast

              Kommentaar


                Te olete õelad
                Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

                Kommentaar


                  Algselt postitas Rein Vaata postitust
                  Subaruga sõitmisel on omad miinused
                  Nõudku papp sisse ja siis võib modenas 100 euri eest 10 minti lamorginiga ka veel kihutada.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas rauno Vaata postitust
                    Selline asi on toimunud aegade algusest peale Nagu artiklis kirjas siis arvestatakse sellega et igal lennul jääb mõni reisija tulemata.Ja broneerimis süsteem laseb lennule broneerida kuskil 10% rohkem kohti kui reaalselt lennukis on.
                    teinekord on lennukis planeeritud ntx 70 kohta kuid teatud erinevatel põhjustel on tegelikult 65 kohta st 5 kohta juba rohkem müügis kui tegelikult lennukis kohti.
                    Selle jaoks on olemas muidugi ka kompensatsioonid olenevalt vahemaast ja kohalejõudmise ajast suurusjärgus 200-400€ (täpseid arve ei tea ja pole ka oluline) ning lisaks tehakse pilet tasuta ümber.
                    sellised reeglikesed mida võiks teadateinekord vaja.
                    Ryanairil usun on süteem nii ülesse ehitatud et üle ei müüda kuid kindlalt ei tea..ja tallinnast nüüd vaevalt keegi maha jääb kui ise hiljaks terminali ei jää..st terminali võib hilineda kui lähteväravasse kindlasti mitte
                    Ju siis. Mul on komme minna alati viimasena peale ja seega võin jah öelda, et eelmise aasta 20-25 Ryanairi lendu sellist strateegiat ei harrastanud või jäi alati keegi tulemata.

                    Kommentaar


                      Küsisin ühe Tallinna lennujaama ametniku käest- Kas Ryanair müüb oma lende üle?
                      Vastuseks sain- eip, aga oht on maha jääda küll kui vähemalt 1,5 h ennem gates ei ole. Ja lennud on neil täis.
                      Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas Rein Vaata postitust
                        Küsisin ühe Tallinna lennujaama ametniku käest- Kas Ryanair müüb oma lende üle?
                        Vastuseks sain- eip, aga oht on maha jääda küll kui vähemalt 1,5 h ennem gates ei ole. Ja lennud on neil täis.
                        Gates 1,5 h varem??? Mida tegemas? 30 min enne lennu väljumist võidakse gate kinni panna aga ei pruugi. 40 min varem gates ja ei ole mingit probleemi. Peale saadud ka 15 min enne lennuki õhkutõusmist
                        Või siis on mul alati vedanud et maha pole jäetud.

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Rein Vaata postitust
                          Küsisin ühe Tallinna lennujaama ametniku käest- Kas Ryanair müüb oma lende üle?
                          Vastuseks sain- eip, aga oht on maha jääda küll kui vähemalt 1,5 h ennem gates ei ole. Ja lennud on neil täis.
                          Huvitav ametLennujaama ametnik kes teab Ryanairi piletimüügi süsteemi
                          Oht on maha jääda siis kui lennuk tuleb varem sisse,ei tea kuidas praegu kuid esimeste lendudega oli nii ,et lennuk tuli 30min varem sisse ja läks välja ka 30 min varem
                          1,5h enne väljalendu on liialdus.Terminalis peaks küll jah olema juhul kui lend väljub tipptunnil..ehk siis kui rohkem lende samal ajal väljub ja turvajärjekord pikk(mõnikord 30min aega läheb)
                          sigpic

                          Kommentaar


                            Teema küll üldse ei ole Ryanairi oma, aga tund ennem väravasse jõudmine kannanb mõnikord täitsa oma põhjuse välja - nimelt saab seda komöödiat seal täie rahaga. Loomulikult need tund aega varem järjekorra moodustajad ja seisjaid - neid võib pikalt imetleda ja nende üle irvitada. Ja siis loomulikult need mitmekotimehed - sealt tuleb ka põnevaid situatsioone sisse. Ehk selles osas pole paha idee lennujaama ametnikul.
                            Pean muidugi tunnistama, et on olnud paar korda, kus olen reisinud rohkem kui paari kaaslasega ja siis tõesti vahetult enne boardingu algust olen minagi sinna järjekorda astunud, aga muul juhul...milleks?

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Aramis Vaata postitust
                              Teema küll üldse ei ole Ryanairi oma, aga tund ennem väravasse jõudmine kannanb mõnikord täitsa oma põhjuse välja - nimelt saab seda komöödiat seal täie rahaga. Loomulikult need tund aega varem järjekorra moodustajad ja seisjaid - neid võib pikalt imetleda ja nende üle irvitada. Ja siis loomulikult need mitmekotimehed - sealt tuleb ka põnevaid situatsioone sisse. Ehk selles osas pole paha idee lennujaama ametnikul.
                              Pean muidugi tunnistama, et on olnud paar korda, kus olen reisinud rohkem kui paari kaaslasega ja siis tõesti vahetult enne boardingu algust olen minagi sinna järjekorda astunud, aga muul juhul...milleks?
                              Paneme siis offtopicut edasi
                              Parim mida näinud oli 2 mai Edinburgh-Tallinn, need tund aega varem olid korraldanud korraliku järjekorra. Valjuhääldajast üteldi et hoopis teisest gatest tuleb peale minna, mis oli täpselt seal kus oli saba lõpp Inimesed siis pöörasid ringi ja kes oli saba lõpus olid nüüd sabas esimesed Nalja ikka kogu raha eest.

                              Kommentaar


                                Ja lõpuks võttame ikka takso.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X