320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Stok
    Jälle see vana plaat peale pandud. Barca on tippmodell, keda kõik telekast vaatavad. Ütleme näituseks Shakira.
    LeeRomeno kurdab, et ta ei ole kodu lähedalt omale naist leidnud ja niikuinii ükski pole Shakira moodi ka.

    Mis kuradi häda sellega on, et mõni mees vaatab nii välismaist kui koduvutti? Nagu üks segaks teist kuidagi?
    Eestis on kümmekond naisi parem kui Shakira. Kui endale ei leia, on ikka oma süü

    Kommentaar


      Algselt postitas DoubleStuffing Vaata postitust
      Kamoon Kesa, see on Saksamaa. Üks riik kus on jalgpallikultuur arenenud rohkem ning Eesti kus keskmine vooru vaatajaskond on 230 siis
      Kusjuures Eestis on probleemiks kesine ühistransport (reeglina ei saa hilise mänguaja tõttu enam tööpäeval tagasi) ja kiirteede olematus, et peale tööpäeva mänguks üldse kohale jõuda.
      Sellel hooajal on Flora mänginud tervelt 8 võõrsilmängu 12-st väljaspool Tallinna just tööpäevadel.
      Seepärast ei õnnestu parimagi tahtmise juures Flora fännigrupil täismahus teise Eesti otsa jõuda.
      Tänu sellele kaotas iga mitte Tallinna klubi kodumängudes Floraga 5-20 % mängu publikuarvust.

      Sama probleem on näiteks Flora Haapsalu fännigrupil Tallinnas peetavate tööpäevaste mängudega.

      Kommentaar


        Algselt postitas peters Vaata postitust
        Jah, tuleb mees, kes vaid barcat vaatab ja seletab miks talle ükski tallinna klubi ei kõlba ja soovitab hoopis Haabersti FC luua. Hispaanlased nii valijad ei ole, neile aitab Barcast ja Espaniolist, nad ei nõua mingit Barcelana CITY-t juurde, mis asuks ehk kuskil lähemal.

        Barcelonas ja lähiümbruses on suurem hulk klubisid, mitte ainult 2 tuntumat. CE Europa näituseks, tugevuselt 4 liigas ja põhimõtteliselt ühe linnaosa klubi 7000sel staadionil, peaaegu igas linnaosas on oma klubi olemas, rääkimata lähiringkonnast, Girona on juba aastaid Segundas edukas tiim olnud.
        Aga no mõistus pole siin osadel ikka oma teha. Küsitakse, mispärast ei käi inimesed mänge vaatamas ja siis kui keegi kes tegelikult ei käi mänguedl võtab vaevaks ja vastab, siis sõimatakse nägu täis kui idikas sa oled, et need pole mingid põhjused. Perse võid ausalt käia.

        Kommentaar


          Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust
          Barcelonas ja lähiümbruses on suurem hulk klubisid, mitte ainult 2 tuntumat. CE Europa näituseks, tugevuselt 4 liigas ja põhimõtteliselt ühe linnaosa klubi 7000sel staadionil, peaaegu igas linnaosas on oma klubi olemas, rääkimata lähiringkonnast, Girona on juba aastaid Segundas edukas tiim olnud.
          Aga no mõistus pole siin osadel ikka oma teha. Küsitakse, mispärast ei käi inimesed mänge vaatamas ja siis kui keegi kes tegelikult ei käi mänguedl võtab vaevaks ja vastab, siis sõimatakse nägu täis kui idikas sa oled, et need pole mingid põhjused. Perse võid ausalt käia.
          Tallinnas ja Tallinna ümber on väiksemaid klubikesi samuti kamaluga. Kui suured identiteedilt ei sobi, miks mitte väiksem?

          Kommentaar


            Algselt postitas Angelo Nerazzurro Vaata postitust
            Eestis on kümmekond naisi parem kui Shakira. Kui endale ei leia, on ikka oma süü
            Jalgpall on meelelahutus, nagu iga teine. Mees saab elada ilusasti ilma jalgpalli vaatamata, aga ilma naiseta (või noh tänapäeval oleks korrektne öelda partnerita) ei ole ikka see ja selliseid võrdlusi ma ei tooks.
            Jalgpall kandideerib mitte ainult iseenda välismaa konkureeriva vormiga vaid kõikide teiste meelelahutusvormidega. Seal on nii teised spordialad, tugitoolisport, arvutimängud, joomine, filmide vaatamine, kontseriditel käimine, raamatute lugemine jne jne jne.
            Premium liigaga on lihtsalt lood sellised, et antud skaalal leiab suur osa inimestest, et muu meelelahutus on nende jaoks sobilikum. Kasvõi telekast muu jalgpalli vaatamine.
            Turundajana olen 100% veendunud, et kõige halvem teenuse või toote turundaja on selle välja mõtleja või selle aktiivne kasutaja. Neile on asi juba maha müüdud.
            Samamoodi on jalgpalliga, kui te otsite ideid kuidas kohalikku liigat paremaks teha, siis kuulake inimesi, keda see kas üldse ei koti või kes lihtsalt pole asjaga absoluutselt kursis ja uurige miks nii.
            Ja ärge võtke kriitikat isiklikuna vaid üritage sealt leida neid asju mida parandada.

            Kommentaar


              Algselt postitas kesa Vaata postitust
              Tallinnas ja Tallinna ümber on väiksemaid klubikesi samuti kamaluga. Kui suured identiteedilt ei sobi, miks mitte väiksem?
              Sest ma ei tea mitte ühtegi ja mitte ükski pole üritanud ka minu huvi võita.

              Kommentaar


                Kesa juttu edasi arendades tuleb välja ka selle aasta mängude graafiku suur miinus: tööpäevastele mängudele Haapsalu, Rapla, Viljandi jne fännid lihtsalt ei saa tulla. Neil on nimelt töökohustused.

                Kommentaar


                  mulle tundub, et siin ei peaks need vähesed, kes oma seltskonnaga kõigil mängudel käivad ja fännirühmitustesse kuuluvad liiga valjult sõna võtma. eriti teisi kritiseerides. selliste fännide arv on paarkümmend inimest klubi kohta ja isegi kui neid oleks 5 korda rohkem, siis need ei ole need inimesed, kes tõstaksid oluliselt meistriliiga vaatajate arvu. samal ajal külastab soccerneti tuhandeid inimesi, kes jälgivad jalkat, aga mängudel ei käia. peaks kuulama neid, kes ei käia. miks nad ei käi, miks nad käiksid? probleemid ja lahendused on seal.

                  nagu eriti itaalia liigast silma jääb, siis kõige suuremad fännid on kogu mängu platsi poole seljaga ja kordineerivad teiste fännide tegevust. samamoodi on ka paljud eesti ultrad huvitatud fännamisest rohkem kui grupilisest tegevusest, kui mängu nautimisest. siinsed viiendad sektorid, paremad rinded ja see põssa, kes oma muusikaga uudiskünnise just ületas, ühendab rohkem paremäärmuslik vaimsus, kui piirkondlik kuuluvus. selleks on floral ka kuskil haapsalus oma grupeeringud jms. aga need inimesed on ikkagist eriliselt väike osa sihtrühmast.

                  ja üldse ei saa aru, miks selle barcelona näite peale peaks närvi minema. kui saksamaal tullakse 300km kauguselt mängule, siis samahästi võib ju eestist paar korda aastas oma lemmikmeeskonda barcelonasse vaatama sõita. milles probleem?

                  jalkaliidul/klubidel tuleks teha uuring miinumum 20 000 inimesega, miks nad statal ei käi. jalkafännid võivad ju omavahel seletada palju tahavad, aga massidele võivad need probleemid/lahendused olla triviaalsed.

                  muidu... minul tekkis suurim huvi meistriliiga vastu koos kalju tulekuga. see, mida nad esimestel hooaegadel tegid oli nagu värske õhk näkku. tänava- ja telereklaamid ja muu haip. mäletan, et väga paljud siin samas soccernetis hakkasid kaljut, tehvat halvustama ja kalju üle üleolevalt irvitama. täitsa arusaamatu. aga see on eestis tihti nii, et kui keegi seisvat vett raputab, siis hakkab üks mahategemine pihta

                  Kommentaar


                    Just neist sellidest, kes on seljaga mängu poole ja kordineerivad ning fännlust nautivatest ultratest ongi Eesti liigavuti õhkkonnatuses kõige rohkem puudu.
                    Kõrvulukustav vaikus staadionitel on eemalepeletav.
                    See, et Kalju fännist vasakpoolitsevale liberastile ei sobi Flora fännide paremrahvuslus, on täiesti normaalne, klubide identiteet on erinev, igaühele oma.

                    Kusjuures mõne suurklubi fännamine oma koduklubi kõrvale ning seda ka paar korda aastas kaema sõita, pole absoluutselt mingi erandlik maailmaime. Üks ei välista teist, eriti kui koduklubi väikseke.

                    Kommentaar


                      Ma ei käi staadionil ega ei vaata ka tv-ülekandeid. Miks?
                      Tegelt üpriski lihtne põhjus, mis on osati kinni minus endas. Nimelt mul pole halli aimugi millal miskit toimub ja mul pole reeglina seda aega ka, et nüüd otsiks ja uudistaks, et millal keegi kusagil kohtumise peab. TV, kus peaks reklaam\info jooksma, mängib pigem taustaks. Uudisteportaalides on info ja reklaamimüra nii suur, et isegi kui hommikul üle scrollin, siis õhtuks on see kusagile lehe allaotsa mattunud ja enam ei mäleta.
                      Samas ma olen täiesti kindel, et kui mind "tüütaks" mõne klubi promootor kaubanduskeskuses (a'la Rocca, Kristiine) sama usinalt kui LHV või Starman ja kutsuks mind mängule, surudes mulle mingi lipiku kätte (eriti vinge oleks kui veel samal päeval\päev enne, kui toimub mäng), siis tõenäosus, et ma ühest või teisest kanalist seda jälgiksin, oleks palju suurem.
                      Avastasin ükspäev endile puht juhuslikult, et DelfiTV ülekandeid saab ka Starmani võrgust jälgida otse telerist. Et isegi kui pole TV-ülekanne ETV'sse, siis idee poolest saaks suurelt ekraanilt mängu vaadata küll. Nüüd väga ei tee enam selle teadmisega midagi, hooaeg kohe läbi ja jääb üle vaid kossu vaadata.

                      Teine mida võiks mõelda, on see, et kus inimesed päevad läbi on? Lihtne - tööl või koolis. Miks mitte proovida jalga vahele saada sealtkaudu? Näiteks kui mulle töö juurde (~200 in) sokutaks keegi lauale mingi 10 voucherit, et õhtul on mäng ja sellega saab -x eur alla, siis oleksid lõunaks need sealt laualt ka huviliste taskusse rännanud. Igasugused söögikohad jms nii teevad, rahvas ikka läheb ja proovib.

                      Kolmandaks. Meenus, et EJL saatis rahvaliiga meeskondadele kenasti meeldetuletusi erinevate loosimiste jms kohta. Mis saaks veel parem sihtgrupp olla ka Premium Liiga tutvustamiseks? Ma poleks vastu, kui a'la 1x nädalas tuleks liidult kiri\kutse mängule (ei eelda, et tasuta). Siiani olen kõik liidu kirjad edasi saatnud ka jalkasatsi listi (~40 inimest). Keegi ikka läheb, vaevalt et üksi. Miks mitte seda teed kasutada?

                      Ehk siis, minu point on see, et info võiks olla siiski kandikul ette kantud ja peo peale asetatud. Vähemalt nii kaua, kui tekib mingi harjumus ja arusaam sellest kõigest, et mis, kus, kellega ja millal.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas risto Vaata postitust
                        Ma ei käi staadionil ega ei vaata ka tv-ülekandeid. Miks?
                        Tegelt üpriski lihtne põhjus, mis on osati kinni minus endas. Nimelt mul pole halli aimugi millal miskit toimub ja mul pole reeglina seda aega ka, et nüüd otsiks ja uudistaks, et millal keegi kusagil kohtumise peab. TV, kus peaks reklaam\info jooksma, mängib pigem taustaks. Uudisteportaalides on info ja reklaamimüra nii suur, et isegi kui hommikul üle scrollin, siis õhtuks on see kusagile lehe allaotsa mattunud ja enam ei mäleta.
                        Samas ma olen täiesti kindel, et kui mind "tüütaks" mõne klubi promootor kaubanduskeskuses (a'la Rocca, Kristiine) sama usinalt kui LHV või Starman ja kutsuks mind mängule, surudes mulle mingi lipiku kätte (eriti vinge oleks kui veel samal päeval\päev enne, kui toimub mäng), siis tõenäosus, et ma ühest või teisest kanalist seda jälgiksin, oleks palju suurem.
                        Avastasin ükspäev endile puht juhuslikult, et DelfiTV ülekandeid saab ka Starmani võrgust jälgida otse telerist. Et isegi kui pole TV-ülekanne ETV'sse, siis idee poolest saaks suurelt ekraanilt mängu vaadata küll. Nüüd väga ei tee enam selle teadmisega midagi, hooaeg kohe läbi ja jääb üle vaid kossu vaadata.

                        Teine mida võiks mõelda, on see, et kus inimesed päevad läbi on? Lihtne - tööl või koolis. Miks mitte proovida jalga vahele saada sealtkaudu? Näiteks kui mulle töö juurde (~200 in) sokutaks keegi lauale mingi 10 voucherit, et õhtul on mäng ja sellega saab -x eur alla, siis oleksid lõunaks need sealt laualt ka huviliste taskusse rännanud. Igasugused söögikohad jms nii teevad, rahvas ikka läheb ja proovib.
                        No Kalju reklaamid jooksevad TV6 pealt ning Tele2 esindustest saab enne igat (tavaliselt) mingi soodusflairi Aga, muidugi see kõik läbi sponsorite

                        Kommentaar


                          Töö juures jagamine on proovitud variant. Tead! Ei tööta. Vautsereid on lõpus sama palju alles kui algul panid.

                          Kommentaar


                            Algselt postitas DoubleStuffing Vaata postitust
                            No Kalju reklaamid jooksevad TV6 pealt ning Tele2 esindustest saab enne igat (tavaliselt) mingi soodusflairi Aga, muidugi see kõik läbi sponsorite
                            Julgen väita, et Kalju flaiereid Tele2 esindusest ei saa.
                            Tele2 on siiski Flora suursponsor ja Kaljuga minu teada seos puudub.
                            Flora on läbi aastate ka Tele2 kanaleid läbi kampaaniaid teinud alustades smssidest, millega pääseb tasuta mängule, flaieritest jne. Samuti on mõnel mängunädalal Tele2 ja Selveri töötajad kandnud ka Flora särke ning Selveri siseraadios jooksnud ka mängureklaam.
                            Linnaekraanidega koostöös on jooksnud reklaamid suuremate ristmike juures paiknevatel ekraanidel. Kevadel toimus reklaamkampaania, kus üle linna paiknesid Flora mängijate piltide ja mängukavaga plakatid.
                            Sisemisele kogukonnale ja lastevanematele ilmub aegajalt veebipõhine Flora teataja rääkimata üritustest ja kohtumistest klubiinimestega. Tulevalgi nädalal toimumas Flora Cup raames lastevanemate turniir, kuhu ka fännide esindus mängima kutsutud on.
                            FC Flora

                            Kommentaar


                              Algselt postitas fcfloraforever Vaata postitust
                              Julgen väita, et Kalju flaiereid Tele2 esindusest ei saa.
                              Tele2 on siiski Flora suursponsor ja Kaljuga minu teada seos puudub.
                              Tõsi sellega eksisin Vabandust

                              Kommentaar


                                Algselt postitas eika Vaata postitust
                                Põhimõtteliselt on Premiumliiga nagu mingi halvas asukohas, olematu turundusega, keskpärase toidu ja teenindusega kallimapoolne restoran, kellel üllatuslikult ei lähe ka hästi. Ja kui keegi ütleb "jou, mulle meeldib väljas süüa küll, aga sa oma restorani võiks rohkem turundada kui paar postitust FBs ja äkki võiks interjööri-menüü-hinnastamise üle vaadata", siis leiab restoraniomanik, et soovitaja võiks vähem iniseda, sest ta pakub ju toitu ja üleüldse on tegelikult süüdi ikkagi Eesti inimesed, kes pole veel valmis restoranides käima, sest välismaal kõik söövad väljas. Pohui, et teistes kohalikes toidukohtades käib inimesi küll. Suht surnud ring. Aganoh, nagu need restoraniomanikud ootavad, et mingi müstiline uus põlvkond inimesi oleks valmis vabatahtlikult tema restoranis käima ootab Meistriliiga, äkki kunagi tekib mingi äge "kogukond", kes hakkab mängudel käima.
                                Suurepärane kokkuvõte.

                                Olen mõnda aega mõelnud enda vaatevinklist kirjutada, sest tõenäoliselt pole mängudel viimase kümne aasta jooskul käinud nii vähe kui tänavu, kuid ei leia eriti sõnu.

                                Ju neli asja:
                                a) kõle ja rõve (10 000 stata, 200 inimest sees, wtf + muidu mingid pingid lageda taeva all ja lumi või mingi vesi igal pool)
                                b) ei huvita (Tammeka on kaugel, siin on kõik teised täiesti meh)
                                c) ei tea (hooaja alguses palusin EJLilt kalendrit Outlooki (varem oli Tammekal endal), kuid seda pole, muid muresid piisavalt, et ei käi kontrollimas, millal mis on)
                                d) ei taha (on muudki teha, üldiselt perega, peret aga kõledusse ja rõvedusse ei vea, veel)

                                Neid saaks muidugi ka laiendada.
                                When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

                                Kommentaar

                                Working...
                                X