Football Manager 2008

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Roosaelevant Vaata postitust
    suurendati staadionit 55 koha võrra. mis mõttes?
    palju muidu rahvast mahub??ehk siis tehtid vipidele kohti juurde
    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
    Ott Järvela

Kommentaar

Uskumatu aga Valencias ei suju mitte miski :S

8 mängu, 5neist kaotatud, 2viiki ja ainult 1 hädine võit.
      Proovisin ka siin kasutada head taktikat Leedsi ajast kus see töötas (4-3-3, kus ääred sujuvalt keskele tripivadd ja LB ning RB äärtelt tõusevad ); lööge palju tahate me lööme ikka rohkem. Siin on aga taktika ülemuutunud ma löön palju ja vastased löövad veel rohkem... Kaks 3-5 kaotust järjest,,, masendav. Raha ka ei ole et kaitseliini muuta kuigi ei ole just papist vennad seal :/

E.
      Algselt postitas RantZ Vaata postitust
      Üks küsimus, kuidas saab Fm-i mitte Full Screenis mängida?
      Kui võtan optionitest Full screeni eest linnukese ära, siis lööb errorisse.

EDIT: Okei, leidsin juba ise. Hea, et vastus siis esimeses Google'i lingil polnud. :P
      Sama asi ja ei ole just suurem asi googeldaja, äkki jagad tarkust ? :P

Kommentaar

Lõvi helistab põlevale ringile:
        «Kuule, ma hüppan õhtul läbi!»

Kommentaar

Tänud

Kommentaar

Kas keegi seletaks kuidas Networkis mängida saaks.

Kommentaar

Algselt postitas estsoccer Vaata postitust
              Kas keegi seletaks kuidas Networkis mängida saaks.
              sama küsimus. Läbi hamachi ilmselt. Rohkem ei tea

Kommentaar

pmt ma panen nyyd kanti vb
                aga kas FIFA08 on samamäng?

Kommentaar

Kuule, ei ole.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kas saab ise Liigat ka teha n. et Liigasse topin ManU, Barca, Sevilla jne..

Kommentaar

kuidas nüüd võtta..

Kommentaar

Vötame mönuga.

Kommentaar

Algselt postitas 17 Vaata postitust

kuidas nüüd võtta..
                          Ma julgeks pakkuda, et teil ei olnud Kreeka taktika.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

vastaks ka siis millegagi

mina oli muidugi Eesti manager

Kommentaar

Algselt postitas lock Vaata postitust
                              vastaks ka siis millegagi

mina oli muidugi Eesti manager
                              The Lamp's show. Ta võiks reaalsuses kah koondises heaga silma paista.

Kommentaar

Küsimus: Mitme riigiga te tavaliselt mängu alustate? 1?2? Kõik?Mingi teine arv?

Ise sain hiljuti manU-st kinga, ning liitusin Sunderlandiga...Kõige paremini ei lähe, istun 16 koha kandis, samuti olen 4-5 mängu Poola koondisega mänginud, sealt pole ka midagi head tulnud..

OT: Mängisin vanal arvutil CM00-01, väga hull oli, manU-s olid sellised vennad nagu Cole,Yorke,Keane,Barthez, P.Neville,Solksjaer jne....

Kommentaar

Working...
                                X