Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Markko Märtin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Replying to Topic \'Markko Märtin\'

    Originally posted by vandersell


    Njahh, eks näis kuidas see nali välja kukub.
    Aga mitmendaks oleks MM tulnud eelmisel hooajal kui see reegel juba kehtinuks? Ma pakun, et hulga kõrgemal.
    Hehee. Ma olen nii 95% kindel, et Markko oleks tiitli võitnud, kui oleks see reegel juba eeelmisel hooajal kehtinud.

    Kommentaar


      Replying to Topic \'Markko Märtin\'

      nujah,tegelikult ongi minu silmis sellel reeglil 2 head külge:
      1) markkol on oluliselt parem võimulus jõuda kõrgemale kohale,seda siis hooaja lõppedes
      2) meeskonnad säästavad kõvasti raha.võtame näiteks austraalia ralli.juba kogu selle kammajaa kogale tarimine võtab mõnusa raha ja kui sõitja peaks auto esimesel päeval üle katuse keerama,siis on see meeskonnale rahaline kahju.nüüd aga kodanik paneb esimesel päeval käru,aga kui mehhaanikud saavad auto järgmisex päevaks valmis,siis võib sõit jätkuda.ja nende kohtadega kaasnevad ka igatsugu preemiad ja muud jutud.
      nii et finastspoole pealt kasulik otsus, kuigi mulle see ei ikka meeldi.aga nagu C.P ütles,inimene harjub kõigega
      buy the ticket, take the ride.

      Kommentaar


        Replying to Topic \'Markko Märtin\'

        Originally posted by H.M Murdock


        kuigi mulle see ei ikka meeldi.aga nagu C.P ütles,inimene harjub kõigega
        Sa oled noor sa harjud eriti kergesti. Mulle need otsused meeldivad Rohkem autosi, julgemad juhid, ning tiitli saab kiireim.

        Kommentaar


          Replying to Topic \'Markko Märtin\'

          Originally posted by Devil


          julgemad juhid, ning tiitli saab kiireim.

          see julgete-juhtide-asi on tegelikult suht kahe otsaga: ma arvan et markko ja petter ja teised nooremad hakkavad koguaeg peal hoidma,aga on ka võimalik,et taktikas pannakse rõhku just lõpuni sõitmisele, et näiteks kui markko katkestab kuskil viimasel päeval (sülitan kolm korda üle õla),siis tema punktid on: OLETAME,et 8 ja 10.kuid samas sainz sõidab ntx terve ralli lõpuni ja tema 6;8:6 vms.ja siit saab sainz +2p aga kurat teab,kuidas see järgmine hooaeg välja nägema hakkab
          aga tiitlt saab küll kiireim jah
          buy the ticket, take the ride.

          Kommentaar


            Replying to Topic \'Markko Märtin\'

            Originally posted by H.M Murdock


            see julgete-juhtide-asi on tegelikult suht kahe otsaga: ma arvan et markko ja petter ja teised nooremad hakkavad koguaeg peal hoidma
            Võiks mulle ka ära seletada, mida need \"noored\" siis kogu aeg peal hoidma hakkavad??
            Ennast tee peal? Vanadega võrreldes pealpool? Gaasi peal (või siis põhjas)? Pidurit peal? Pilku tee peal? Ei saa nagu aru väljendist....

            Kommentaar


              Replying to Topic \'Markko Märtin\'

              Originally posted by efafan


              Originally posted by H.M Murdock


              see julgete-juhtide-asi on tegelikult suht kahe otsaga: ma arvan et markko ja petter ja teised nooremad hakkavad koguaeg peal hoidma
              Võiks mulle ka ära seletada, mida need \"noored\" siis kogu aeg peal hoidma hakkavad??
              Ennast tee peal? Vanadega võrreldes pealpool? Gaasi peal (või siis põhjas)? Pidurit peal? Pilku tee peal? Ei saa nagu aru väljendist....
              No on ju selgemast selgem, et jutt käib gaasipedaali kohta!

              Kommentaar


                Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                Originally posted by Devil
                Mulle need otsused meeldivad Rohkem autosi, julgemad juhid, ning tiitli saab kiireim.
                Samas kaob ära ju see tehnikaspordi völu. Tehnikasport seisnebki selles, et lisaks juhile peab hea olema kogu tiim, sealjuures ka auto. Nüüd aga ei ole auto vastupidavus enam nii oluline.
                Teeb umbes sama välja, et jagaks suusatajatele ka 10 km\'i etapil punkte siis kui on läbitud 1,3 km, 5,2 km, ja 8,3 km selle eest mitmendad nad hetkel on. Narusk alustab tihtipeale suhtpuht kiiresti... ehk annaks sellegi eest punne?
                Kui tolles uues reeglis oleks sees ka see, et ralli üldkohtade eest saab näiteks topeltpunkte, siis oleks asi veel enamvähem OK aga ...nii ei saa ju rallit söita!

                Aga kuna nimetatud reegel on vastuvöetud üksmeelega, siis elamenäeme. Nagu juba öeldud - uuendustega harjutakse. Justnimelt harjutakse, ega ei pea ju meeldima....

                Kommentaar


                  Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                  Originally posted by yheksa
                  Samas kaob ära ju see tehnikaspordi völu. Tehnikasport seisnebki selles, et lisaks juhile peab hea olema kogu tiim, sealjuures ka auto. Nüüd aga ei ole auto vastupidavus enam nii oluline.
                  Teeb umbes sama välja, et jagaks suusatajatele ka 10 km\'i etapil punkte siis kui on läbitud 1,3 km, 5,2 km, ja 8,3 km selle eest mitmendad nad hetkel on. Narusk alustab tihtipeale suhtpuht kiiresti... ehk annaks sellegi eest punne?
                  Kui tolles uues reeglis oleks sees ka see, et ralli üldkohtade eest saab näiteks topeltpunkte, siis oleks asi veel enamvähem OK aga ...nii ei saa ju rallit söita!
                  just, sellele arvamusele kirjutaks ka mina alla. see mõnevõrra romantilis-ülevat väärtust omav ralli võit ei ole tulevikus ilmselt enam oluline ja sellest on paganama kahju. meeletu arv uusi võistlusi, iga paari katse järelt jagatakse punkte jne.
                  rally as we knew it, is dying

                  Kommentaar


                    Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                    praegu on selline tunne et rallis hakkab ka toimuma selline asi nagu suusatamises ja F1-s et 1001 uuendust pidevalt või siis rääkimine uutest uuendustest ning nende ideede pakkumine ja katsetamine, mis minuarust ajab MIND isiklikult küll natukene marru sest asi võiks olla nii nagu ta oli, mis sel eelmisel süsteemil siis viga oli, minumeelst täitsa ok. Samas aga KUI ta peaks aga aitama(loodan et aitab) ainult kaasa Märtini võimalusi tulla tiitlivõitijaks siis ega ma tegelikult sellele nii-nii vastu olegi

                    Kommentaar


                      Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                      Heh.

                      Markko võiks jälle poolehoidjaid koguda sõitjate seas ja minna uuesti protesteerima. :P
                      ...ehk läheb seekord õnneks ja protest rahuldatakse.

                      Ei ma arvan, et kui iga päev hakkab punkte saama, siis muutub see palju kulukamaks meeskonadele. Paranda iga rallipäeva lõpus autot .... see palju kulukam, kui katkise auto toimetamine hooldusalasse ja seejärel asjade pakkimine ... Ja töölised ... mehhaanikud peavad kaem ja rohkem tlöötama ja siis nad nõuavad palgatõusu jne jne jne ...


                      Kõike head,
                      Noonik

                      Kommentaar


                        Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                        Originally posted by H.M Murdock

                        2) meeskonnad säästavad kõvasti raha.võtame näiteks austraalia ralli.juba kogu selle kammajaa kogale tarimine võtab mõnusa raha ja kui sõitja peaks auto esimesel päeval üle katuse keerama,siis on see meeskonnale rahaline kahju.nüüd aga kodanik paneb esimesel päeval käru,aga kui mehhaanikud saavad auto järgmisex päevaks valmis,siis võib sõit jätkuda.ja nende kohtadega kaasnevad ka igatsugu preemiad ja muud jutud.
                        nii et finastspoole pealt kasulik otsus, kuigi mulle see ei ikka meeldi.aga nagu C.P ütles,inimene harjub kõigega
                        Noonik, kõik ei ole sinuga kulukuse suhtes yhel meelel.

                        Kommentaar


                          Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                          Originally posted by Noonik


                          Heh.

                          Markko võiks jälle poolehoidjaid koguda sõitjate seas ja minna uuesti protesteerima. :P
                          ...ehk läheb seekord õnneks ja protest rahuldatakse.

                          Ei ma arvan, et kui iga päev hakkab punkte saama, siis muutub see palju kulukamaks meeskonadele. Paranda iga rallipäeva lõpus autot .... see palju kulukam, kui katkise auto toimetamine hooldusalasse ja seejärel asjade pakkimine ... Ja töölised ... mehhaanikud peavad kaem ja rohkem tlöötama ja siis nad nõuavad palgatõusu jne jne jne ...


                          Kõike head,
                          Noonik
                          mis asjade pakkimine?niikuinii tuleks asjad kokku ja lahti pakkida.või sain ma millesti valesti aru?
                          aga seda teab kas või kui palju midagi kallimaks läheb,mina ntx ei usu,et nii läheb.sest juba hetkel teevad mehhaanikud mõnusalt tööd ja saavad ka muhedalt palju palka.ning ega kõik duvalid pole,kes enamustel rallidel autoga mõne kännu teeäärest üles korjab vms
                          buy the ticket, take the ride.

                          Kommentaar


                            Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                            mulle meeldivad uuendused, selline punktidesüsteem loob jah paraku üheltpoolt ideaalse võimaluse juba mitu-mitu etappi varem kellelgi MM-tiitel saavutada, samas teistpidi annab selline punnide jaotus suuremaid shansse ka Mitsudele ja teistele tagamistele. Minule, kui ainult MM fännile suurt mingite umbmääraste kulutuste suurenemine-vähenemine ei koti, põhiline, et meie mees näitaks, et ta ei ole ei 1, 2 ega 3 päeva mees vaid lihtsalt parim, pange siis ennustust kah.

                            Kommentaar


                              Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                              Originally posted by H.M Murdock


                              Originally posted by Noonik


                              Heh.

                              Markko võiks jälle poolehoidjaid koguda sõitjate seas ja minna uuesti protesteerima. :P
                              ...ehk läheb seekord õnneks ja protest rahuldatakse.

                              Ei ma arvan, et kui iga päev hakkab punkte saama, siis muutub see palju kulukamaks meeskonadele. Paranda iga rallipäeva lõpus autot .... see palju kulukam, kui katkise auto toimetamine hooldusalasse ja seejärel asjade pakkimine ... Ja töölised ... mehhaanikud peavad kaem ja rohkem tlöötama ja siis nad nõuavad palgatõusu jne jne jne ...


                              Kõike head,
                              Noonik
                              mis asjade pakkimine?niikuinii tuleks asjad kokku ja lahti pakkida.või sain ma millesti valesti aru?
                              aga seda teab kas või kui palju midagi kallimaks läheb,mina ntx ei usu,et nii läheb.sest juba hetkel teevad mehhaanikud mõnusalt tööd ja saavad ka muhedalt palju palka.ning ega kõik duvalid pole,kes enamustel rallidel autoga mõne kännu teeäärest üles korjab vms

                              Nüüd ma seletan lahti mis ma mõtlesin.
                              Vaaata - kui auto läheb esimesel päeval katki mootoririkke tõttu, siis võistleja on katkestanud. Mehhaanikutel pole enam midagi teha ja katkise auto hooldusmeeskond pakib asjad ning nende töö rallil on läbi.Nad teenisid oma palga ära.
                              Aga ... kui on garanteeritud, et juhul kui auto on parandatav ja ta võib järgmisel päeval jätkata, siis hooldemeeskonna töö kestus on ka 3 päeva pikem kui siis, kui auto katkestab esimesel päeval ja ei tohi jätkata. Ma miskipärast kahtlen, et hooldemeeskonnal on oma kindel palk, see pigem ikka sõltub tehtud töö eest mingil määral. Ja muidugi veel varuosad. Autol on tehniline rike ... peab ju osad ära vahetama. Kui auto ei tohiks jätkata, siis nende varuosade võrra säästaks meeskond samuti ...
                              Või ma ka ei tea. Mina arvan ikka, et see läheb veidi kulukamaks.

                              Kommentaar


                                Replying to Topic \'Markko Märtin\'

                                ma pakun miski pärast,et neil on juba sellised lepinud,et nad lähevad rallidele teadmisega,et neil tuleb 3 päeva tööd teha.aga korda veel,kurat seda teab!
                                buy the ticket, take the ride.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X