320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Vastus teemale \'WRC\'

    Minu arust oli tegu just üsnagi mitte-midagiütleva ja vastukäivate ütlustega intervjuuga, mille juures olid positiivseid emotsioone tekitavateks vaid mõned ilusad vastused, mis sealkohal tegelikult ainuvõimalikud olid.

    Vastukäivused aga:

    * raha pärast selle spordialaga ei tegele. Tema agent aga ütles miski aeg tagasi suht selge sõnaga, et kuna tehasetiimid polnud nõus pakkuma sellist lepingut, mis Märtinit rahuldaks, siis nähtavasti Märtin sel hooajal ei sõida. Tehasetiim ja pealemaksmine oleksid mõeldamatud. Järelikult aga pole armastust ala vastu ega õiget sportlase hinge. Enam. Või üldse (kahtlen).

    * see 30-aastaselt lõpetamise teema - no ei kõlanud usutavalt. On keegi kuulnud sellest midagi enne? Üldjuhul ei saa ju pidada normaalseks või tavapäraseks, et tippvormis olev tippsportlane lõpetab oma karjääri 30 aasta vanuselt. Seda veel alal nagu autoralli ning ilma konkreetse ja/või asjaliku põhjenduseta. Plaanid juba augustikuus, kui veel Peugeoti (mitte)jätkamine kindelgi polnudd veel (vist?)? Jajah, võite rääkida suuremast siseinfost ja värgist, ent minuarust puhas BS.

    * \"Ma arvan, et MM-karussellis ma ei sõida.. enam\" - esialgne avaldus. Hiljem saate teises pooles kõlas vastus Oti pinnimisele hoopis teises valguses a la \"arvan, et MM-il ma vähemalt nii suures mahus elik 16 etappi aastas kindlasti sõita ei taha\". Ehk siis võta sa kinni. Sobiva pakkumise peale on Soomes või Kreekas sel või mõnel järgmisel aastal puldis ja edu puhul miskit muud? Äkki?

    * jutt, et MM on omadega läbi ja seal ei arvestata enam sõiduoskust, vaid rahakoti suurust. Blä-blä-blä. Ehk kui palju saab sel aastal olema mehi, keda enne pole olnud ja kui palju saab olema neid, kes eelmisel hooajal olid, aga nüüd mitte? Kindlat statistikat ei tea, aga arvan, et vahe on minimaalne. Seega taaskord BS. Ja kui vaadata esimest punkti, siis tuleb ju ka välja, millised sõitjad on vähemalt osaliselt selles süüdi, et WRC-ga nii läheb, nagu läheb.

    Need siis minu arvamused seoses selle intervjuuga. Muidu on Märtin ikka muhe olnud.

    PS. Fck Monaco, go-go Cockermouth!

    Kommentaar


      Vastus teemale \'WRC\'

      Algselt postitas skint


      Minu arust oli tegu just üsnagi mitte-midagiütleva ja vastukäivate ütlustega intervjuuga, mille juures olid positiivseid emotsioone tekitavateks vaid mõned ilusad vastused, mis sealkohal tegelikult ainuvõimalikud olid.

      Vastukäivused aga:

      * raha pärast selle spordialaga ei tegele. Tema agent aga ütles miski aeg tagasi suht selge sõnaga, et kuna tehasetiimid polnud nõus pakkuma sellist lepingut, mis Märtinit rahuldaks, siis nähtavasti Märtin sel hooajal ei sõida. Tehasetiim ja pealemaksmine oleksid mõeldamatud. Järelikult aga pole armastust ala vastu ega õiget sportlase hinge. Enam. Või üldse (kahtlen).



      PS. Fck Monaco, go-go Cockermouth!
      Su jutt on ka nats segane, vastukäiv kui soovid. On ikka vaks vahet, kas teha sporti raha parast ( saad palka), ilma palgata või siis maksad ise kinni. Eratiimis sõitmine oleks see kolmas variant. Otsi aga sponsor ja siis sõidad. Selle tee on ta ju juba ammu läbinud.

      Kommentaar


        Vastus teemale \'WRC\'

        Kaugeltki mitte. Pole öelnudki, et peale maksma peaks. Aga olen kindel, et kui oleks soovitavat summat veidi (või veidi veel) alla lastud, oleks Märtin Gröne kõrval Fordis sõitma saanud tuleval hooajal. Märtin aga agendi sõnade kohaselt ei olnud nõus alla oma senise palga töötama (intervjuu TV3-s Kalkunile ja agendi vastuküsimus Kristjanile, kas tema oleks nõus poole raha eest sama tööd edasi tegema). Eeldan, et selliseid mehi, kes armastusest ala vastu ja mitte niivõrd võidulootusest vms, on pidanud karjääri edenedes karjääri edendamiseks ka palgakärbetega leppima, on küll ja veel olnud. Carlos Sainz nähtavasti kindlasti üks. Kuigi tema on liiga ekstreemne näide.

        Kommentaar


          Vastus teemale \'WRC\'

          Algselt postitas skint


          Kaugeltki mitte. Pole öelnudki, et peale maksma peaks. Aga olen kindel, et kui oleks soovitavat summat veidi (või veidi veel) alla lastud, oleks Märtin Gröne kõrval Fordis sõitma saanud tuleval hooajal. Märtin aga agendi sõnade kohaselt ei olnud nõus alla oma senise palga töötama (intervjuu TV3-s Kalkunile ja agendi vastuküsimus Kristjanile, kas tema oleks nõus poole raha eest sama tööd edasi tegema). Eeldan, et selliseid mehi, kes armastusest ala vastu ja mitte niivõrd võidulootusest vms, on pidanud karjääri edenedes karjääri edendamiseks ka palgakärbetega leppima, on küll ja veel olnud. Carlos Sainz nähtavasti kindlasti üks. Kuigi tema on liiga ekstreemne näide.
          Sellega olen küll täiesti nõus. Raha on talle liiga tähtis olnud. Kuid eks avarii vähendas Märtini võimalusi tunduvalt. Kes riskiks palgata sellises seisus sõitja?Kusjuures tahab palka ka saada.

          Kommentaar


            Vastus teemale \'WRC\'

            Tehasetiim ja pealemaksmine oleksid mõeldamatud.
            Kas ei peaks olema eratiim ja pealemaksmine?

            Kommentaar


              Vastus teemale \'WRC\'

              Jah, peaks olema küll. Loogiline.

              Kommentaar


                Vastus teemale \'WRC\'

                Algselt postitas skint
                Plaanid juba augustikuus, kui veel Peugeoti (mitte)jätkamine kindelgi polnudd veel (vist?)? Jajah, võite rääkida suuremast siseinfost ja värgist, ent minuarust puhas BS.
                ?
                Peugeoti lõpetamine oli ametlik juba alates 2004 novembrist ehk enne Märtini minekut peugeot\'sse. Toona läks ta sinna seetõttu, et leping oli eelnevalt allkirjastatud ja katkestamine ei olnud mõeldav (ilmselt rahaliselt aga ka seetõttu, et muud tiimikohad olid jagatud).

                Aga muidu, raske on vaielda vastu Markko sellele väitele, et rohi pole enam roheline. Kui vaadata lõpetanud tiimide nimekirja, siis MM-sarjast edaspidi rääkida mõtet pole. Tõepoolest, MM-sari on ka varem elanud üle raskeid aegu. Esimese hooga tuleb meelde Lancia lõpetamine tipus - kuid toona püsis sari siiski paari suurkorporatsiooni rahadel. 2006 sari, kus pole enam taga Peugeot\', Citroeni, Mitsubishi, Skoda tehaste panust, ei vääri eelnevate aastate taustal maailmameistrivõistluste nime.

                Kommentaar


                  Vastus teemale \'WRC\'

                  Oot-oot, Sleep, kui Peugetti-Citröeni lõpetamine juba novembris 2004 nii kindel oli, siis miks sõlmiti märtiniga 2-aastane leping? Kui vastus on, et leping oli enne allakirjutatud, siis muutub vääraks sinu seisukoht, et \"enne Märtini minekut...\". Kuigi minumeelest sai Märtini minek Peugeot\'sse selgeks alles detsembri alguses.

                  Ühesõnaga tahan öelda, et see link ei tõenda ega muuda minu jaoks midagi, kuna terve hooaeg või vähemalt oluliselt üle poole hooaja oli ju Peugeot\' ja Citröeni meeskondade poolt kuulda igasugu fussi, et jätkame-võib-olla-äkki-ei-jätka.

                  Rohelisuse suhtes sinuga nõus, aga paraku ei väljendanud Märtin end niimoodi. Tema väide kõlas nii, nagu mul eelnevalt välja toodud ja seetõttu ei ole minu arust põhjendatud.

                  Kommentaar


                    Vastus teemale \'WRC\'

                    Mida selles nn Märtini skandaalist ka arvate? Ajakirjanikud tegid boikoti ja alguses tunnistasid seda ka. Nüüd siis hakkavad juba keerutama. Ilmselt peale lugematute kommide lugemist püütakse nüüd väita, et boikotti polnudki.
                    Ja tuntud libekeel Martinson püüab väita, et keegi polnud Märtini peale solvunud, kuigi alguses nii mõnigi tunnistas solvumist.
                    Näe, mis tähendavad ikka netikommentaarid. Nendega võib paljutki teistmoodi toimima panna. Mäletan, aastate eest püüti rahvale pähe määrida elektrikontrollidele kümnise maksmist, mis aga peale netikommide ehmatavat tooni ümber vabatahtlikuks muudeti. Nüüd võib oletada midagi taolist. Tunnistan, et mina pole neid Märtini stoori kommisid üldse lugenud, kuna mina isiklikult ei kuulunud Märtini fännide hulka, eeskätt seetõttu, et ta valis omale fiktiivse elukoha teise riiki, et mitte makse maksta. Kui see Monaco elukoha lugu üldse korrektne ongi?

                    Kommentaar


                      Vastus teemale \'WRC\'

                      Sinnamaale kuulusid fännide hulka aga kui MM Monacosse kolis siis enam mitte?Ta karjäär WRC-s hakkas ikka varem kui lõpuks see \"kolimine\" tuli.Mina küll ei leia,et ma millestki ilma jäin,et ta siia makse ei maksnud.Sõitis ikkagi õige lipu all!!!
                      Ja mis boikotti kuulub siis Raimo valgustab sind võib olla ajakirjenike poole pealt.Mina saan mõlemast osapoolest aru (ajakirjanikest kindlasti vähem,sest tõesti esitatakse vahest ikka väga lolle küsimusi ja ükski sportlane ei ole kohustatud suhtlema kui ta ei taha.Väita,et rallisõbrad tahavad uudiseid lugeda siis-kamoon,ka promo üritust kajastati vastavates portaalides) Samas Pahv Oti saates küll kindlat muljet ei jätnud.Arusaadav,et tiim oli juba loodud ja see oli promo autofirmale aga siis jäägi selle juurde,mitte ära hakka sisse toppima \"Märtini käest taheti suvel teada kus ta oma karjääri jätkab aga ta ei olnud nõus vastama\" Jutt oli siis eelmisest hooajast kui sahinad Peugeoti lepingu ümber käisid aga kinnitust ei olnud (kui aga sellest suvest siis on see ajakirjaniku suust lauslollus).Sry aga Pahv peaks teadma,et on ka kokku lepitud millal osapooled avalikustavad ja Märtin ei oleks tohtinudki seda öelda.See suvi oli aga täielik segadus rallimaailmas pluss veel õnnetu inglise ralli.
                      Õhtuleht ei suuda ju midagi enda teada hoida (Kreutzwaldi tänava väidetavad tapjad) kuigi on palutud,et veel ei avalikustataks midagi.
                      Ja üldse puhus asja suureks Kanal kes leidis,et on võimalus teistele kanalitele keerata.Siis see pall veerema hakkaski.Muidu oleks asi sinna jäänudki(ja tesied kanalid oleksid omaette mossitanud,et MM esimese intervjuu kanal 2-le andis) ja poiste tegemisi rallidel oleks kajastatud ja ka MM oleks kindlasti sõna võtnud.
                      edit:Sümpaatia kaldub igatipidi MM-i poole ja ajakirjanikud tegid ennast lihtsalt täis oma väikluses.

                      http://www.mm-motorsport.ee/rallyteam/
                      INTER ARMA CARITAS

                      Kommentaar


                        Vastus teemale \'WRC\'

                        Algselt postitas skint
                        Oot-oot, Sleep, kui Peugetti-Citröeni lõpetamine juba novembris 2004 nii kindel oli, siis miks sõlmiti märtiniga 2-aastane leping? Kui vastus on, et leping oli enne allakirjutatud, siis muutub vääraks sinu seisukoht, et \"enne Märtini minekut...\". Kuigi minumeelest sai Märtini minek Peugeot\'sse selgeks alles detsembri alguses.

                        Ühesõnaga tahan öelda, et see link ei tõenda ega muuda minu jaoks midagi, kuna terve hooaeg või vähemalt oluliselt üle poole hooaja oli ju Peugeot\' ja Citröeni meeskondade poolt kuulda igasugu fussi, et jätkame-võib-olla-äkki-ei-jätka.
                        ajaloolise tõe huvides - märtini leping peugeot\'iga oli üheaastane (sest tolleks hetkeks oli juba teada peugeoti lõpetamine), samas oli sõlmitud eelleping 2 aasta peale (seda enne lõpetamisotsust) ning ametlik üheaastane leping sõlmiti märtini ja turneri poolepealt vaid tingimusel, et peugeot käib märtinile välja ka teise aasta palga (peugeoti nõudmisel oli väidetavalt sees tingimus, et palk käiakse välja vaid juhul kui märtin uut töökohta wrc tehasetiimis hooajaks 2006/2007 ei leia). sloleht

                        Kommentaar


                          Vastus teemale \'WRC\'

                          homme hakkab ralli

                          Kommentaar


                            Vastus teemale \'WRC\'

                            Loeb on ikka hea tussu küll. Mõtles, et jama on sõita nii, et teised jäävad ajaga nii taha, et keeraks kraavi õige. see viis minutit on ju lõdva järele teha
                            aga paras kah talle, mulle ta ei meeldi. Marko Märtin igavesti!
                            Eesti surub kõik vastased vastu muru
                            ja teeb neist üldse saepuru.

                            Kommentaar


                              Vastus teemale \'WRC\'

                              kuidas muidu seal rallidel neid järjestusi katkestajatega arvestatakse...kes varem see halvem ikka jah? küsin niisama statistika mõttes sest silmasin kuskil kihlveo koefitsenti 40 duvali ja loebi kahevõitluses ja mõtlesin, et sinna võiks ju õlleraha investeerida aga kuna vanust napib ja varikontodega jännata ei viici siis jääb minu ülesandeks kõigest spekuleerida.
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

                              Kommentaar


                                Vastus teemale \'WRC\'

                                Leidsin sellise uudise.Kas isand Märtin nuusutab jälle rallit.Ehk ei ole come back`gi võimatu?

                                Markko Märtin ja Martin Rauam võistlevad Portugalis
                                08.02.2006


                                16.-18. märtsil peetaval Portugali rallil osalevad Subaru - E.O.S. rallitiimi ridades N-rühma Subaru Imprezadel võistluspaarid Markko Märtin - David Senior ja Martin Rauam - Kristo Kraag.

                                Autoralli MM-võistluste kalendrisse kandideerival Portugali rallil naaseb rallirajale Markko Märtin (fotol). Eestlasele istub Vilamoura ja Algarve regioonis toimuval võistlusel kõrvale varem Alister McRae ja Hamed Al-Wahaibi kaardilugejaks olnud David Senior.

                                \"Korraldajad kutsusid mind sõitma. Otsustasin minna ning kindlasti tuleb ralli meeskonnale kogemuste hankimise mõttes kasuks,\" vahendas Autoleht Markko Märtini kommentaari.

                                Markko Märtin - David Senior võistlevad Portugalis autol Subaru Impreza WRX STI Spec C, millega tänavusel rallihooajal tegi Otepääl esimese sõidu Subaru - E.O.S. rallitiimi piloot Rainer Aus.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X