320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    #16
    Vastus teemale \'WRC\'

    Märtin enne viimast päeva Sardiinias viies:
    http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=69331

    Ise arvan, et lõpetab 3. või 4. kohaga
    Sina peale pole saanud Pegoga, aga staabilne on küll!
    Algselt postitas tank
    Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

    Kommentaar


      #17
      Vastus teemale \'WRC\'

      Algselt postitas Oll


      Märtin enne viimast päeva Sardiinias viies:
      http://www.sportnet.ee/uudis.php3?id=69331

      Ise arvan, et lõpetab 3. või 4. kohaga
      Sina peale pole saanud Pegoga, aga staabilne on küll!
      Ennustus läks täppi-Märtin neljas.
      Algselt postitas tank
      Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

      Kommentaar


        #18
        Vastus teemale \'WRC\'



        Peugeot meeskonna jaoks ei alanud Küprose ralli hästi. Seekord reedesele päevale sattunud 13. kuupäeval purunes Marcus Grönholmil mootoririhm ja soomlase sõiduvahend jäi seisma juba esimesel katsel. Markko Märtin lõhkus kohe avakihutamisena kavas olnud kuuenda MM-etapi pikimal, 38 km pikkusel katsel tagumise vasaku rehvi. Poole distantsist katkise rehviga läbi ajama pidanud eestlane langes seetõttu juhtkolmikust pooleteise minuti kaugusele.

        Hoolimata pikast katsest mahtus kolm kiiremat vähem kui 10 sekundi sisse, kusjuures keskmine kiirus ei ületanud oluliselt linnasõidu tempot. Liidriks tõusis Petter Solberg (Subaru), kes edestab MM-võistluste üldliidrit Sebastien Loebi (Citroën) 2,7 ja Toni Gardemeisterit (Ford) 8,7 sekundiga. Märtin kaotas norralasele 1.39,8 ja oli 14. Punktikohast oli eestlast 17 katset enne ralli lõppu lahutamas 1.08. Mootoriprobleemide tõttu andis üle 20 minuti ära ka Gilles Panizzi (Mitsubishi).

        Teisel, 15 km pikkusel katsel lõi Loeb tosina sekundiga Solbergi ja tõusis ise juhtima. Oma tänavust neljandat etapivõitu püüdlev prantslane omas nüüd Solbergi ees 9,2 edusekundit. Hästi alustanud Gardemeister oli seekord Loebist üle poole minuti aeglasem ja langes Francois Duvali (Citroën) järel neljandaks. Märtin kaotas teisel katsel parimale 24,9 sekundiga, mis andis neljanda aja. Kokkuvõttes kerkis eestlane 13. kohale, kaheksanda kohani maad veel 40 sekundit.

        Hommikupoolikusel viimasel, 7,5 km kihutamisel venitas taas kiireimaks osutunud Loeb Solbergi ees vahe veel 3,1 sekundi võrra suuremaks. Alla 10 sekundi kaotasid valitsevale maailmameistrile veel Gardemeister, Manfred Stohl (Citroën), Henning Solberg (Ford) ja Märtin. Eestlasele andis kaotus 8,1 sekundit kuuenda aja. Teenindusse läks üldjärjestuse kolmandal kohal taas Gardemeister, sest Duval langes ka Märtinist tahapoole. Kokkuvõttes on Märtin tõusnud kümnendaks, vahe liidriga on 2.10 ja viimase punktikohaga vaid kaheksa sekundit.

        Minu ennustus 3-5 koht
        Algselt postitas tank
        Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

        Kommentaar


          #19
          Vastus teemale \'WRC\'

          Essa päev siis läbi.Eesotsas on veits kahtlased sõitjad.
          Esimene kindlalt Loeb,Teine Austria rallisõitja Manfred Stohl,tema kaotab loebile 2.04,kolmas on Henning Solberg kaotus loebile koguneb 3.01 ja temast 15 sekundit taga on Markko.
          Märtin peaks vast teiseks saama,sest Stohli ja Solbergi alistamisega ei peaks eriti probleemi olema ja tema taga olev Warmbold on 29.sekundi kaugussel,tema ei peaks ohusatma,ta igal kiiruskatsel sõidab Märtinist aeglasemini.

          Kommentaar


            #20
            Vastus teemale \'WRC\'

            Stohl ja Solberg on päris hea üllatuse teinud. Kuid Märtinil suht head võimalused siit rallylt kõrget kohta saada. Kahju muidugi et Markkol rehv purunes. loodame et järgmised 2 päeva on paremad.
            LiverpoolFC

            Kommentaar


              #21
              Vastus teemale \'WRC\'

              Teine päev ka siis läbi.
              LOeb ikka juhib,Teine ja kolmas ikka Stohl ja Solberg.(Henning),neljas ikka Märtin
              tundub et märtin ei saa stohli ja solbergi kätte.solberg 15 .sekundi kaugusel aga stohl on juba üle minutiga ees.


              Kommentaar


                #22
                Vastus teemale \'WRC\'

                Algselt postitas Karla


                Teine päev ka siis läbi.
                LOeb ikka juhib,Teine ja kolmas ikka Stohl ja Solberg.(Henning),neljas ikka Märtin
                tundub et märtin ei saa stohli ja solbergi kätte.solberg 15 .sekundi kaugusel aga stohl on juba üle minutiga ees.

                No Solberg ei tohiks probleem olla, kui auto vastu peab ja ise lolle vigu ei tee.
                Ennustus optimistlikum-2. koht
                Algselt postitas tank
                Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

                Kommentaar


                  #23
                  Vastus teemale \'WRC\'

                  Rally 15. kiiruskatsel läks siis Märtin Solbergist mööda,ning asub 3. kohal. Kolm kiiruskatset veel,ning 50 seki vaja tagasi sõita et 2. kohta saada.
                  LiverpoolFC

                  Kommentaar


                    #24
                    Vastus teemale \'WRC\'

                    Algselt postitas Anfield


                    Rally 15. kiiruskatsel läks siis Märtin Solbergist mööda,ning asub 3. kohal. Kolm kiiruskatset veel,ning 50 seki vaja tagasi sõita et 2. kohta saada.
                    Puhta sõiduga seda vast tasa ei tee ... aga ehk veab.



                    Täiendus:

                    ja tuligi 3-s koht ära.

                    Kommentaar


                      #25
                      Vastus teemale \'WRC\'

                      Autoralli maailmameistrivõistluste hooaeg jätkus Vahemere ääres kuuenda etapi - Küprose ralliga. Võistlust valitses valitsev maailmameister, prantslane Sebastien Loeb Citroenil, kes edestas lõpuks sama automarki kasutanud austerlast Manfred Stohli 4.09,5-ga. Markko Märtin Peugeot\'l sai kolmanda koha. Kaotust Loebile kogunes 4.41,9.

                      13. kiiruskatse - Vavatsinia 1 (25,2 km)

                      Ralli otsustava päeva avakatse kiireim oli taas liider, prantslane Sebastien Loeb Citroenil. Teisel kohal olev austerlane Manfred Stohl Citroenil kaotas 4,1 ja Markko Märtin Peugoet\'l 6,2 sekundiga. Üldarvestuse kolmas, norralane Henning Solberg Fordil jäi parimast 18,3 sekundit ning oli kuues. Kokkuvõttes jääb neljandat positsiooni hoidev eestlane Solbergist nüüd 7,4 sekundit.

                      14. kiiruskatse - Machairas 1 (12,9 km)

                      Jällegi ei saanud keegi vastu Loebile, kes on 14-st kiiruskatsest võitnud 13. Teise aja sõitis Märtin, edestades kolmandat meest, Henning Solbergi 5,5 sekundiga. Kokkuvõttes püsib Solberg veel kolmandana, kuid eestlane jääb maha vaid 1,9 sekundit.

                      15. kiiruskatse - Kellaki 1 (9,5 km)

                      Loebi järjekordne katsevõit tuli 1,5 sekundilise eduga Fordi rooli keerava soomlase Toni Gardemeisteri ees. Kolmandat aega näidanud Märtin oli Henning Solbergist kiirem 15,6 sekundit ja kerkis kolmandaks. Teisel kohal olevast Stohlist jääb Märtin 53,2, kuid edetsab Solbergi 13,7 sekundiga.

                      16. kiiruskatse - Vavatsinia 2 (25,2 km)

                      Katse võitis Gardemeister. 0,2 sekundit jäi Henning Solberg ja Loeb kümnendiku võrra rohkem. Solberg ei kavatse seega Märtinile kolmandat kohta võitluseta loovutada. Norralane oli katsel eestlasest kiirem 8,6 sekundit ning Märtinit ja Solbergi lahutab nüüd 5,1 sekundit.

                      17. kiiruskatse - Machairas 2 (12,9 km)

                      Esimese katsevõidu tänavusel Küprose rallil sai Märtin, edestades Loebi 8,9 sekundiga. Eestlase peamine konkurent Henning Solberg oli seitsmes ja kaotas 16,8 sekundiga. Kokkuvõttes jätkab kindla liidrina Loeb, teine on Stohl. Märtin jääb austerlasest 36,4, kuid edestab Solbergi 21,9 sekundiga.

                      18. kiiruskatse - Kellaki 2 (9,5 km)

                      Viimane kiirsukatse, mille võitis Gardemeister, ei muutnud midagi. Ralli võit Loebile, teine oli Stohl ja kolmas Märtin. Seejuures võitis prantslane 18-nest kiiruskatsest 14.
                      Algselt postitas tank
                      Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

                      Kommentaar


                        #26
                        Vastus teemale \'WRC\'

                        Markko kõige stabiilsem, kuigi tahaks näha vaid võittu!!!

                        Kommentaar


                          #27
                          Vastus teemale \'WRC\'

                          Käivad jutud, et Fordi bossid tahavad Duvalist lahti saada...
                          Duval see hooaeg vist ainult 5 punkti teeninud.
                          Algselt postitas tank
                          Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

                          Kommentaar


                            #28
                            Vastus teemale \'WRC\'

                            Algselt postitas Oll


                            Käivad jutud, et Fordi bossid tahavad Duvalist lahti saada...
                            Duval see hooaeg vist ainult 5 punkti teeninud.
                            ma olen jällegi kuulnud et Fordi bossidele täiesti meeldib vaadata kuidas Duval endiselt iga etapp üle katuse laseb. meenutavad vanu aegu või nii...

                            Kommentaar


                              #29
                              Vastus teemale \'WRC\'

                              Algselt postitas ek


                              Algselt postitas Oll


                              Käivad jutud, et Fordi bossid tahavad Duvalist lahti saada...
                              Duval see hooaeg vist ainult 5 punkti teeninud.
                              ma olen jällegi kuulnud et Fordi bossidele täiesti meeldib vaadata kuidas Duval endiselt iga etapp üle katuse laseb. meenutavad vanu aegu või nii...
                              Jah, ek, sul on õigus. Fordi bossid otsivad paaniliselt taga Duvali mahasalatud kaksikvenda, et siis Gardemeistrile kinga anda ja mõnuga vaadata, kuidas Duvalid Forde sandistavad.

                              Vabandan oma eelmises postituses oleva vale info kohta nagu Fordi issid tahaksid Duvalist hoopis lahti saada.




                              Mitte lihtne pang!


                              Duval endiselt Fordis-tubli olen! Peaks vist lausa endale diplomi kirjutama
                              No nii valesti ei saaaaa aru saada. Ek, lähen ja seisan veits nurgas
                              Algselt postitas tank
                              Õige! Eesti meistrikate vähene publikuhuvi on ilmselgelt tingitud sellest, et siin ei mängi piisavalt habemega naisi, siiami kaksikuid ja kahe näoga mehi.

                              Kommentaar


                                #30
                                Vastus teemale \'WRC\'

                                Nujah, ma ei tea kuidas nende Fordi bossidega on, aga Duvalli asendab Türgi rallil vanameister Carlos Sainz.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X