Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • JuriM
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Ohhjahh. Kurvaks teeb.

    Toyota rallisõitja Ott Tänak, kellel purunes Kataloonia ralli 10. katsel rehv, tunnistas, et tema MM-tiitli heitlus on lõppenud.


    Wtf kõikidest teistest rehvidest just ottil vigane..

    Leave a comment:


  • Mask
    replied
    Ohhjahh. Kurvaks teeb.

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Praegu on laupäeva hommik, igav on, mandrossiks natukene. Ees on kaks päeva asfalti, kus Ogier on kõige kiirem eeldatavalt. Aga kuna Tänak on ka enda asfaldi lihast kasvatanud, siis kas on võimalik, et oma mees hoiab puhta sõiduga vahe kinni. Asfaldi katsetel on kiirematel meestel väiksem eelis kui kruusal. Teiseks, kas Neuville on mees, kes puhta sõiduga tõuseks paremusjärjestuses või "no pressure " teeb oma tööd? Lisaks on lootust, et asfaldil Yarise põhjakaitse ei irdu autost.

    Kui suur on tõenäosus, et ralli lõpus hakkavad mehed punkte lugema ning tõesti antakse punkte tagasi, et Austraalias parem stardikoht saada ning seda eelist ära kasutades suuremad punktid võtta viimasel etapil?

    Ma hoian mõlemat pöialt, et Aussiesse minnes on Otil mingi võimalus kaasa rääkida karika nimel, vot see oleks alles elamus seda rallit jälgida.

    Leave a comment:


  • Ev0luti0n
    replied
    Powerstage punktid ei lähe meeskonna arvestusse

    Leave a comment:


  • Rudy
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Tubli Jari-Mati. Kui on vaja Otilt punktikatselt punkte mitte ära võtta, siis paneb nagu noor Loeb, aga kui on vaja Ogieri selja taga hoida, siis ei tule nagu midagi.
    Kas Sa ootad, et ta oleks end sättinud Oti ja Ogieri/Neuville vahele täpselt? Kui Latvala oleks hoo maha võtnud, oleksid konkurendid ka mööda saanud ja punktivahed oleks ikka samad olnud. Pigem just pidi pingutama, et Ogieriga mingi variant tekiks.

    Lisaks ka rohkem punkte Toyotale praeguse pingutusega.

    Leave a comment:


  • Mask
    replied
    Tubli Jari-Mati. Kui on vaja Otilt punktikatselt punkte mitte ära võtta, siis paneb nagu noor Loeb, aga kui on vaja Ogieri selja taga hoida, siis ei tule nagu midagi.

    Leave a comment:


  • RealFan
    replied
    Otist on tõsiselt kahju. Minu arust pole ta tõsise punktikaotuseni viinud eksimusi sel hooajal teinud, erinevalt Ogier'st ja Neuville'ist. Rainis tuleb ja kohe vaidleb aga minu arust on ta sel hooajal olnud parim sõitja. Samas, alati parim ei võida. 20 punktiline vahe oleks kindlasti realistlik viimase kahe ralliga tagasi teha aga see eeldab ebaõnne lõppu ning puhta sõidu jätku. Annaks nüüd kõrgemad jõud, et Latvala selle etapi ära võtaks ja rohkem mehi Neuville'i eest ära ei pudene (peale tema tiimikaaslaste).

    Leave a comment:


  • gizmoduck
    replied
    väga kurb lõpp asjale. Olen nõus et tiitel ilmselt läinud aga vähemalt tõestati et sõltumata pinnasest suudetakse teistega vabalt maad pühkida.

    Leave a comment:


  • Jr
    replied
    WRC tiitel sellega läks.

    185, 179, 164

    *punktikatse punktid veel juurde.

    Vãga raske siit comebacki teha, isegi kui viimased 2x rallit võidab, sest Neu ja Ogi panevad ka gaasi pôhja.

    Elame näeme.

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied

    Leave a comment:


  • Ladva Ants
    replied
    Krdi t*rastunud toyota põhjakaitse ja radikas. Kolm katkestamist ja kõik ühel samal põhjusel.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas RealFan Vaata postitust
    Neuville on rallisõitjate Mourinho, kes 1) upitab ennast, kui läheb hästi või 2) vingub, kui ei lähe hästi. Ju ta selle pärast paljudele ebasümpaatne on. Igal juhul on tegu kiire sõitjaga, raske muidugi hinnata auto ja mehe panust (kaasa arvatud arendustöösse) eraldi.

    See peab olema küll Tänaku parim võit, sellel rallil olid üldises plaanis Hyundaid ja Fordid Toyotadest selgelt kiiremad. See Tofoa varem mainitud nulliring tuli nüüd põhimõtteliselt ära. Ma pole kindel, kas Ott saab Walesis kasutada uut mootorit aga ma kaldun arvama, et Türgi ralli reaalsed jõuvahekorrad on pigem erandlikud ja jätkub pigem Türgile eelnev trend, kus Ott oma masinaga on pigem kiirem kui konkurendid. Kahju ainult, et etapid kolmenädalaste vahedega on.
    Võin eksida, aga kuskilt jäi meelde et Kataloonias alles saab uusi asju kasutada.

    Leave a comment:


  • RealFan
    replied
    Neuville on rallisõitjate Mourinho, kes 1) upitab ennast, kui läheb hästi või 2) vingub, kui ei lähe hästi. Ju ta selle pärast paljudele ebasümpaatne on. Igal juhul on tegu kiire sõitjaga, raske muidugi hinnata auto ja mehe panust (kaasa arvatud arendustöösse) eraldi.

    See peab olema küll Tänaku parim võit, sellel rallil olid üldises plaanis Hyundaid ja Fordid Toyotadest selgelt kiiremad. See Tofoa varem mainitud nulliring tuli nüüd põhimõtteliselt ära. Ma pole kindel, kas Ott saab Walesis kasutada uut mootorit aga ma kaldun arvama, et Türgi ralli reaalsed jõuvahekorrad on pigem erandlikud ja jätkub pigem Türgile eelnev trend, kus Ott oma masinaga on pigem kiirem kui konkurendid. Kahju ainult, et etapid kolmenädalaste vahedega on.

    Leave a comment:


  • gizmoduck
    replied
    Üle pika aja sai midagi spordialast täppi pandud, kui sõbrale mainisin reede õhtul, et Tänak selle kinni paneb (kuigi ta tol hetkel oli vist 7? kohal). Ühtlasi pean seda ka Tänaku üheks parimaks võiduks, kuna "tark ei torma" pole tema puhul eriti paika pidanud ja nüüd võitis ootemängu kuni ülejäänud maha pudenevad. Ilus

    Leave a comment:


  • plastic'99
    replied
    Algselt postitas Katk Vaata postitust
    Neuville üldvõit oleks küll üpris mannetu. Pole tegemist kiireima mehega WRC's antud hetkel, lihtsalt tal on kõige rohkem joppand. 1 ralli võitis stardipositsiooni tõttu ning 2 rallit seetõttu et Tänak/Ogier läksid alt.
    lolwut. ei maksa Neuville nüüd nii alahinnata ka.

    Leave a comment:

Working...
X