Algselt postitas Mask
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustoot, et JML 4-5 hooaega focuses ja 7 võitu ei loegi? Või Focusega saavutatud üldarvestuse teine koht Loebi järel JML poolt? Noh võrdluses nt Markko Märtin? et küsiks vastu, et kuidas Markkot siis iseloomustaksid? (veitsa kardan su vastust)
mina iseloomustaks teda selliselt, et Hirvoneni natuke väiksem vend, kellel võite samas rohkem... ja maailmameistriks mitte tulnud meeste arvestuses on Latvala ikkagi väga kõva vend olnud.
Ma ei oska nagu kuidagi rohkem kommenteerida. Lihtsalt arvan, et JML mingiks "sportlasena ebaõnnestunud vennaks" pidada on kinda weird.
Ta on küll mitu korda MM-sarjas teiseks tulnud, aga olgem ausad, kordagi pole tal reaalset võimalust seda tiitlit võita olnud. Fordis oli ta muidugi tubli ja lootustandev, aga selleks ta jäigi. Erinevalt Hirvonenist, ei julgeks ma teda isegi meeskonnamängijaks nimetada. Mäkinen pidi teda ikka mitu korda ka sel hooajal korrale kutsuma enne, kui ta silmad ruutus sõitmise lõpetas ja meeskonna nimel sõitma hakkas. Inimesena mulle Latvala muidugi väga sümpatiseerib.
Märtinit ei saa ka Latvalaga väga võrrelda, sest tema muutus aastate jooksul ikkagi kindlamaks ja stabiilsemaks rallimeheks erinevalt JML-st. Peugeot 307 oli ju paras saan, kuid sellest hoolimata kogus ta oma viimasel MM-hooajal kõikidelt rallidelt punkte, kuni selle saatusliku Wales-i rallini.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustPolo oli neil aastatel nii domineeriv jõud, et seal oleks võinud ka Georg Gross rallivõite võtta. MM-sarjas võeti mõlemal mainitud aastal kolmikvõit ja kahe hooaja peale suutsid peale VW-de rallisi võita vaid Meeke ja Neuville. Mõlemad ühe.
Kui ma su käest paarikümne aasta pärast küsiks, et kuidas sa Latvalat rallisõitjana iseloomustaksid, siis mida sa vastaksid?
oot, et JML 4-5 hooaega focuses ja 7 võitu ei loegi? Või Focusega saavutatud üldarvestuse teine koht Loebi järel JML poolt? Noh võrdluses nt Markko Märtin? et küsiks vastu, et kuidas Markkot siis iseloomustaksid? (veitsa kardan su vastust)
mina iseloomustaks teda selliselt, et Hirvoneni natuke väiksem vend, kellel võite samas rohkem... ja maailmameistriks mitte tulnud meeste arvestuses on Latvala ikkagi väga kõva vend olnud.
Ma ei oska nagu kuidagi rohkem kommenteerida. Lihtsalt arvan, et JML mingiks "sportlasena ebaõnnestunud vennaks" pidada on kinda weird.
Leave a comment:
-
Polo oli neil aastatel nii domineeriv jõud, et seal oleks võinud ka Georg Gross rallivõite võtta. MM-sarjas võeti mõlemal mainitud aastal kolmikvõit ja kahe hooaja peale suutsid peale VW-de rallisi võita vaid Meeke ja Neuville. Mõlemad ühe.
Kui ma su käest paarikümne aasta pärast küsiks, et kuidas sa Latvalat rallisõitjana iseloomustaksid, siis mida sa vastaksid?
Leave a comment:
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustVõtab ta senise karjääri kenasti kokku.
Rally wins 18
Podiums 67
ralli wins arvestuses on läbi aegade 10. kohal, stage wins arvestuses samuti 10. koht, podiums 6. koht. oma prime's pani 2014. a 4 rallit ja 2015. a kolm rallit kotti. mitmeid kordi üldarvestuse teine mees...
et ei tea, kas päris ikka võtab karjääri kenasti kokku.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustSee, et Türgi eelmine aasta võideti, oli puhas lotovõit. Rallifännil oleks targem oma mindset ette valmistada selleks, et Türgis baranka tuleb. Sealne karm maastik võtab Toyotast viimase välja.
....
Palju on veel minna, kõik on võimalik. Seis on endiselt hea.
Loodame, et Yaris see aasta rohkem fataalselt ei lagune ning Citroen autot asfaldil jooksma ei saa.
Ott ütles, et kõvad rehvid ei tööta Toyota all. See käib pigem Türgi kohta? Vähe normaalsematel rallidel on nad kõva rehviga ikka kiired olnud ju?
Leave a comment:
-
Jah, ma arvan, et Toyota ei ole kogu paketti arvestades sarja parim auto. Puhtast kiirusest ei piisa, kui masin pidevalt laguneb. Selles osas on Hyundai kindlasti parem, mida näitab ka tootjata üldseis. Kui Neuville nii palju juba sel hooajal eksinud ei oleks, siis võiks vabalt Tänaku kannul olla või isegi eespool. Samas, kui Toyota Otti nii palju alt poleks vedanud, siis võiks juba vaikselt tiitlipidu pidada. Fordil on s*taks potentsiaali, kuid sõitjad on pigem keskpärased/kogenematud. Ogier on tõesti Sidrunist vett välja pigistamas, aga mul pole mingit kahtlust, et Ott samas olukorras sama ei suudaks teha. Fordis oli ta puhta kiiruse poolest Ogierist parem, kuid tollal veel liiga kogenematu. Hetkel on kolm meest ikkagi teistest peajagu üle ja oleks seda ilmselt ka juhul, kui nad teistes meeskondades sõidaks.
Mäkinen mulle meeldib aga ta tundub liiga pehme olevat. Hyundais oleks nende pidevate korduvate tehniliste probleemide järel ammu juba pead lennanud. Mitu katkestatud/ebaõnnestunud rallit võttis aega, et see veljeprobleem lõpuks lahendada (kui see üldse ongi lahendatud)? Ja nagu varem mainitud, siis see ECU probleemi pole Toyota jaoks samuti midagi uut. Ja jätkuvalt lahendamata.
Leave a comment:
-
Et siis Toyotal pole parim auto? Või mis sa tahad öelda? Teised sõitjad peaks veri ninast väljas esisõitjast proovima üle olla (ok, Meeke proovis isegi, ei tulnud välja).
Sa ikka saad aru, mismoodi meeskond kui selline toimib? Kõik kolm sõitjat ei saa korraga tiitlit võita. Kui Ott palgati esisõitjaks, siis nii on - teiste asi on meeskonnale punkte tuua ja Otti aidata, kui võimalik.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Emv Vaata postitustUnustad selle ära, et enamus etappidel on Toyota ka parim auto. Teised peavad kivist vett välja pigistama, et näidata sama kiirust, mis Toyota. Tõsi, vastupidavus on nagu ta on. Rehvilõhkumised on ikka sõitja vead, mitte auto. See "järsku oli seal kivi, mida legendis polnud" ei ole auto viga.
Autoralli MM-hooaja avapoole üks suuremaid jututeemasid oli Toyota veljeprobleem, mis andis endast eriti tugevalt märku asfaldietappidel. Saksamaal kasutas tiim uusi velgi.
Nagu ma aru saan, siis see tänane probleem pole ka midagi uut Toyota jaoks. Latvala katkestas sama probleemi tõttu näiteks kaks aastat tagasi Soomes liidrikohalt.
Leave a comment:
-
Unustad selle ära, et enamus etappidel on Toyota ka parim auto. Teised peavad kivist vett välja pigistama, et näidata sama kiirust, mis Toyota. Tõsi, vastupidavus on nagu ta on. Rehvilõhkumised on ikka sõitja vead, mitte auto. See "järsku oli seal kivi, mida legendis polnud" ei ole auto viga.
Leave a comment:
-
Algselt postitas eika Vaata postitustSa tundusid olevat see "võidab Ott, kaotab Toyota" koolkond. Sain valesti aru? Lihtsalt eelmise aasta põhjal see näide ei päde väga.
Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Leave a comment: