Meeke on üks väheseid, kes tõesti kiirust ka näidata suudab. Hetkel kehv seeria muidugi käsil.
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitustMeeke on üks väheseid, kes tõesti kiirust ka näidata suudab. Hetkel kehv seeria muidugi käsil.
Kommentaar
-
25+5!
This does not fucking slip! Kui see Yarise raibe natukenegi vastu peab, siis on kõik meeste enda teha.
Latvala tegi esimese meeskondliku liigutuse täna kui poodiumil Tänaku mahakukkunud šampa üles võttis. Meeke tõestas täna, et ta on valus vello ikka.
E: Ja muidugi teeks õlle Mikkelsenile. See, et ta Ogieri selja taga hoidis, säästis Otti, sest muidu oleks Ogier ja Neuville mõlemad punkte juurde saanud.
Kommentaar
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustkasutades su enda retoorikat, siis - piirdu ehk jalgpalli kommenteerimisega
Soome - Meeke leidis 2 korda üles kivid, mida legendis polnud.
Sardiinia - Katkine rehv
Portugal - Sõiduviga
Tšiili - Sõiduviga
Argentina - Probleemid piduritega
Korsika - Katkine rehv
Mehhiko - Katkine rehv
Rootsi - Probleemideta (?) 6. koht
Monte Carlo - Probleemideta (?) 6. koht
Tõsi on see, et probleemid teda väga tihti kimbutavad - kas ta on neis alati ise süüdi? Ma poleks päris kindel. Sama moodi võiks ju öelda ka Tänaku kohta, et kui auto katki ei lähe, siis võit on alati kotis. Aga 50% kordadest ikkagi juhtub midagi. Kas alati on auto süüdi? Või vahel on Tänak ise oma sõidustiiliga ka süüdi? Täpselt samamoodi võib rääkida Meeke'i rehvipurunemistest ja probleemidest piduritega.
Tõsi on muidugi ka see, et vähemalt kaks korda (Portugal, Tšiili) on mees teinud selge sõiduvea. Kas kivi puudumine legendist ja selle põõsast ülesleidmine tähendab, et sõitja on alati süüdi? Võib-olla on. Selge on see, et Meeke'il pole rohkem eksimisruumi ja nüüd on mehel vaja juba ka kõvasti õnne, et autoga midagi ei juhtuks. Kui aga see seeria läheb samamoodi edasi hooaja lõpuni, siis jah, ei ole mõtet teda meeskonnas hoida. Kardan, et mees tajub ise ka seda pinget ja hakkab sellega endale veel rohkem jama tekitama - umbes täpselt nagu Latvala, kes erinevalt Meeke'ist ei suuda kiirust ka näidata.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Tofoa, selle üle, kas katkine rehv on veidi sõltuv ka sõitjast (eriti kui seda juhtub sagedasti), võimegi arutama jääda, leides mõlemale poolele sobivaid argumente. Isiklik arvamus on, et kord-kaks hooaja jooksul võib pidada sõitjale selliseks keskmiseks, milles teda ennast väga süüdistada ei saa. poole hoojaga kolm tk - noh, alati võib olla tegemist lihtsalt "sitema poolega variatsioonist" ehk siis halva õnnega. Vabalt võib Meeke puhul olla ka see keiss. Samas puncture tuleb tihtipeale siiski kividest, milles üle sõidetakse ning nende legendi märkimine oleks nagu rallisõitja enda teha küll. Konkreetne Soome kivi oli afaik teistel legendis sees ning kui vaadata pardakaameratest sõidutrajektoore, siis see ikka puhtalt oskustes ja sõitjas kinni. Tänak ja teised tulid sealt läbi ilma küljekata, Latvala (kellel oli see legendis) ja Meeke ei suutnud kiirust hoida ja teel püsida samaaegselt.
Ott Tänaku puhul on tegemist olnud rohkem tehnika poole riketega ning noh.. võib ju teoorias ka argumenteerida, et "ei tasu siis masinast viimast võtta", aga see oleks kinda retarded ja see tõde, kas auto või sõitja süü on veel raskemini välja selgitatav (puncture puhul saab pardakaamerast vähemalt vaadata ja kaasa mõelda, et kas see kivi oli selline, mis oleks võinud märgitud nt olla). Aga näiteks eelmise aasta see ahastama panev katkestamine tänakul, kus tehishüppest maandus nokale ja lõhkus radika - vabalt kirjutaks tema kapsaaeda. Et tra kui sa ikka tead, et toyotale sellised tehishüpped ohtlikud, siis arvesta sellega. Samas ka siin võiks vabalt otti toetada ja no problems mul sellega.
Ironiseerisin ma rohkem selle üle, et sa ütlesid: "Meeke on üks väheseid, kes tõesti kiirust ka näidata suudab.". Esiteks, neid sõitjaid seal nagunii vähe ning teiseks on kiirus ilma tulemuseta täiesti mõttetu. Ja ütlesid ka "Hetkel kehv seeria muidugi käsil." - kehv seeria on see kui Tänak, Neuville või Ogier täna teeks 2 katkestamist järjest enda vea tõttu. Sest taustsüsteem on korras ja need vennad eksivadki vähe. Meeke taustsüsteem on see, et ta eelmine aasta sai kinga ning nüüd 4 viimasest korrast kolmel teinud sõiduvea.
ja isegi oma heal päeval ei ole sama pika slongiga kui Tänak, Neuville, Ogier. Lisaks on tal aga ka ilgelt suured erektsiooniprobleemid. Karvane tunne on, et kui teised sõitjad ka niimoodi oma riskipiiri ületaks, siis saaks nende kohta öelda, et "üks väheseid, kes tõesti kiirust näidata suudavad".
Kommentaar
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustTofoa, selle üle, kas katkine rehv on veidi sõltuv ka sõitjast (eriti kui seda juhtub sagedasti), võimegi arutama jääda, leides mõlemale poolele sobivaid argumente. Isiklik arvamus on, et kord-kaks hooaja jooksul võib pidada sõitjale selliseks keskmiseks, milles teda ennast väga süüdistada ei saa. poole hoojaga kolm tk - noh, alati võib olla tegemist lihtsalt "sitema poolega variatsioonist" ehk siis halva õnnega. Vabalt võib Meeke puhul olla ka see keiss. Samas puncture tuleb tihtipeale siiski kividest, milles üle sõidetakse ning nende legendi märkimine oleks nagu rallisõitja enda teha küll. Konkreetne Soome kivi oli afaik teistel legendis sees ning kui vaadata pardakaameratest sõidutrajektoore, siis see ikka puhtalt oskustes ja sõitjas kinni. Tänak ja teised tulid sealt läbi ilma küljekata, Latvala (kellel oli see legendis) ja Meeke ei suutnud kiirust hoida ja teel püsida samaaegselt.
Ott Tänaku puhul on tegemist olnud rohkem tehnika poole riketega ning noh.. võib ju teoorias ka argumenteerida, et "ei tasu siis masinast viimast võtta", aga see oleks kinda retarded ja see tõde, kas auto või sõitja süü on veel raskemini välja selgitatav (puncture puhul saab pardakaamerast vähemalt vaadata ja kaasa mõelda, et kas see kivi oli selline, mis oleks võinud märgitud nt olla). Aga näiteks eelmise aasta see ahastama panev katkestamine tänakul, kus tehishüppest maandus nokale ja lõhkus radika - vabalt kirjutaks tema kapsaaeda. Et tra kui sa ikka tead, et toyotale sellised tehishüpped ohtlikud, siis arvesta sellega. Samas ka siin võiks vabalt otti toetada ja no problems mul sellega.
Ironiseerisin ma rohkem selle üle, et sa ütlesid: "Meeke on üks väheseid, kes tõesti kiirust ka näidata suudab.". Esiteks, neid sõitjaid seal nagunii vähe ning teiseks on kiirus ilma tulemuseta täiesti mõttetu. Ja ütlesid ka "Hetkel kehv seeria muidugi käsil." - kehv seeria on see kui Tänak, Neuville või Ogier täna teeks 2 katkestamist järjest enda vea tõttu. Sest taustsüsteem on korras ja need vennad eksivadki vähe. Meeke taustsüsteem on see, et ta eelmine aasta sai kinga ning nüüd 4 viimasest korrast kolmel teinud sõiduvea.
ja isegi oma heal päeval ei ole sama pika slongiga kui Tänak, Neuville, Ogier. Lisaks on tal aga ka ilgelt suured erektsiooniprobleemid. Karvane tunne on, et kui teised sõitjad ka niimoodi oma riskipiiri ületaks, siis saaks nende kohta öelda, et "üks väheseid, kes tõesti kiirust näidata suudavad".The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust...Konkreetne Soome kivi oli afaik teistel legendis sees ning kui vaadata pardakaameratest sõidutrajektoore, siis see ikka puhtalt oskustes ja sõitjas kinni. Tänak ja teised tulid sealt läbi ilma küljekata, Latvala (kellel oli see legendis) ja Meeke ei suutnud kiirust hoida ja teel püsida samaaegselt...
Väga küüniline on praeguses olukorras väitma hakkata, et Meekel ei vea. Kui Sa lõikad kurvi poole meetriga ja kivisse sõidad, siis pole vaja teha nägu et mis nüüd juhtus ja ma ei tea midagi. Krisil on pööning ikka väga sassis ja seda saab tema intervjudest ka aru kui kõva mees ta enda arvates on ning võiks MM tiitli peale pidevalt sõita või, et Tänaku teepuhastamine pole midagi erilist ja ta ise võiks sama kiirusega sõita.
Kommentaar
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitustSelge on see, et Meeke'il pole rohkem eksimisruumi ja nüüd on mehel vaja juba ka kõvasti õnne, et autoga midagi ei juhtuks. Kui aga see seeria läheb samamoodi edasi hooaja lõpuni, siis jah, ei ole mõtet teda meeskonnas hoida. Kardan, et mees tajub ise ka seda pinget ja hakkab sellega endale veel rohkem jama tekitama - umbes täpselt nagu Latvala, kes erinevalt Meeke'ist ei suuda kiirust ka näidata.
Latvala juba räägib siin mingist nuga kõril sõidust ja kindlasti on Meeke emotsionaalne seis üsna sama, seega midagi lihtsat neil meestel ees pole.
Üsna selge on see, et Meeke puhul on seda sportlikku ebaõnne siiski oluliselt vähem kui enda lollusi.
Möödunud hooajal olid talle lubatud stardid terveks hooajaks, aga lõppes tema üritamine pärast 6. etappi, sest Budaril sai põhjendamatutest riskide võtmisest kõrini.May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!
Kommentaar
-
Kui sa pole tiimi esinumber siis teed sa tiimi jaoks tööd nii kaua kui esisõitja konkurentsis püsib ja tood tiimile punkte mitte ei tegele lollustega.
Keegi võiks kokku lugeda palju Neuville ja Ogier on lisapunkte saanud vs Ott, tänu tiimikaaslastele kes on katsete starti hilinenud või katsetel suisa seisma jäänud, et tiimikaaslasele lisapunkte kukuksINTER ARMA CARITAS
Kommentaar
-
Algselt postitas lorenzo Vaata postitustkes seda legendi koostab ja kive üles märgib, sõitja või kaardilugeja?
Kommentaar
-
Algselt postitas marcello Vaata postitustKeegi võiks kokku lugeda palju Neuville ja Ogier on lisapunkte saanud vs Ott, tänu tiimikaaslastele kes on katsete starti hilinenud või katsetel suisa seisma jäänud, et tiimikaaslasele lisapunkte kukuks
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar