Algselt postitas Rudy
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustma ei tea, mis hooaega sa oled vaadanud, aga tänakul on mingi 2x rohkem katkestamisi või tugevaid langusi kohtades toyota vigade tõttu kui neuvillel ja ogieril kokku. see sinu pikk jutt ja võrdlus on selles valguses täiesti ebaoluline.
Kommentaar
-
Algselt postitas plastic'99ma arvan, et uskumisest tähtsamad on hetkel faktid.
kui uskumisest rääkida, siis mul ei ole mingit alust arvata, et nt hyundaiga sõites tänakul rohkem punkte ei oleks. või fordiga (autoga, millega tuldi eelmine aasta maailmameistriks)
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustVõidud on tulnud ikka tänu Tänaku kiirusele. Ma tuletan omakorda meelde, et Meeke ja Latvala on selles arvestuses jätkuvalt baranka peal.
Kommentaar
-
Algselt postitas eika Vaata postitustEelmine aasta oli Latvala ja Lappi selgelt neljas ja viies kokkuvõttes (kuskil 40p rohkem kui kokkuvõttes kuuendal). Saame siis järeldada, et Tänak oli esikolmes vaid tänu autole ja Neuville-Ogier lihtsalt selgelt paremad sõitjad, jah?
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustMingi peen huumor või miks sa mind tsiteerid?
Kommentaar
-
Algselt postitas eika Vaata postitustSa tundusid olevat see "võidab Ott, kaotab Toyota" koolkond. Sain valesti aru? Lihtsalt eelmise aasta põhjal see näide ei päde väga.
Kommentaar
-
Unustad selle ära, et enamus etappidel on Toyota ka parim auto. Teised peavad kivist vett välja pigistama, et näidata sama kiirust, mis Toyota. Tõsi, vastupidavus on nagu ta on. Rehvilõhkumised on ikka sõitja vead, mitte auto. See "järsku oli seal kivi, mida legendis polnud" ei ole auto viga.
Kommentaar
-
Algselt postitas Emv Vaata postitustUnustad selle ära, et enamus etappidel on Toyota ka parim auto. Teised peavad kivist vett välja pigistama, et näidata sama kiirust, mis Toyota. Tõsi, vastupidavus on nagu ta on. Rehvilõhkumised on ikka sõitja vead, mitte auto. See "järsku oli seal kivi, mida legendis polnud" ei ole auto viga.
Autoralli MM-hooaja avapoole üks suuremaid jututeemasid oli Toyota veljeprobleem, mis andis endast eriti tugevalt märku asfaldietappidel. Saksamaal kasutas tiim uusi velgi.
Nagu ma aru saan, siis see tänane probleem pole ka midagi uut Toyota jaoks. Latvala katkestas sama probleemi tõttu näiteks kaks aastat tagasi Soomes liidrikohalt.
Kommentaar
-
Et siis Toyotal pole parim auto? Või mis sa tahad öelda? Teised sõitjad peaks veri ninast väljas esisõitjast proovima üle olla (ok, Meeke proovis isegi, ei tulnud välja).
Sa ikka saad aru, mismoodi meeskond kui selline toimib? Kõik kolm sõitjat ei saa korraga tiitlit võita. Kui Ott palgati esisõitjaks, siis nii on - teiste asi on meeskonnale punkte tuua ja Otti aidata, kui võimalik.
Kommentaar
-
Jah, ma arvan, et Toyota ei ole kogu paketti arvestades sarja parim auto. Puhtast kiirusest ei piisa, kui masin pidevalt laguneb. Selles osas on Hyundai kindlasti parem, mida näitab ka tootjata üldseis. Kui Neuville nii palju juba sel hooajal eksinud ei oleks, siis võiks vabalt Tänaku kannul olla või isegi eespool. Samas, kui Toyota Otti nii palju alt poleks vedanud, siis võiks juba vaikselt tiitlipidu pidada. Fordil on s*taks potentsiaali, kuid sõitjad on pigem keskpärased/kogenematud. Ogier on tõesti Sidrunist vett välja pigistamas, aga mul pole mingit kahtlust, et Ott samas olukorras sama ei suudaks teha. Fordis oli ta puhta kiiruse poolest Ogierist parem, kuid tollal veel liiga kogenematu. Hetkel on kolm meest ikkagi teistest peajagu üle ja oleks seda ilmselt ka juhul, kui nad teistes meeskondades sõidaks.
Mäkinen mulle meeldib aga ta tundub liiga pehme olevat. Hyundais oleks nende pidevate korduvate tehniliste probleemide järel ammu juba pead lennanud. Mitu katkestatud/ebaõnnestunud rallit võttis aega, et see veljeprobleem lõpuks lahendada (kui see üldse ongi lahendatud)? Ja nagu varem mainitud, siis see ECU probleemi pole Toyota jaoks samuti midagi uut. Ja jätkuvalt lahendamata.
Kommentaar
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustSee, et Türgi eelmine aasta võideti, oli puhas lotovõit. Rallifännil oleks targem oma mindset ette valmistada selleks, et Türgis baranka tuleb. Sealne karm maastik võtab Toyotast viimase välja.
....
Palju on veel minna, kõik on võimalik. Seis on endiselt hea.
Loodame, et Yaris see aasta rohkem fataalselt ei lagune ning Citroen autot asfaldil jooksma ei saa.
Ott ütles, et kõvad rehvid ei tööta Toyota all. See käib pigem Türgi kohta? Vähe normaalsematel rallidel on nad kõva rehviga ikka kiired olnud ju?
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar