320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Organisers of the first Russian Grand Prix have announced that the new Sochi track is firmly on target, with the race control complex in the "final stages" of construction.

    Sochi will host its first Formula 1 race in 2014, with the circuit being created within the complex that will be used for that year's Winter Olympics.

    The 3.7-mile circuit layout is also beginning to take shape.

    "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

    Kommentaar


      olen siin nostalgialaksuna vaadanud 90ndate esimeste aastate hooajakokkuvõtteid, sest see oli umbes see aeg, kui pilti alati ei näinudki ja vahel pidi leppima sellega, et tänaseks ammu mulla alla maetud ajakiri autorevüü tõi ära etappide põhjalikud kirjeldused. hea nüüd uuesti hüpleva video vahendusel meelde tuletada.

      natuke ka tausta juurde lugedes meenus taas või tuli ka uudisena terve hunnik pisiasju, mida tänapäeval keegi ette ei kujuta vormel-1 sarjaga kaasnemas. õigemini on tegu puhaste anekdootidega elust enesest. tänased hrt-d ja muud liikuvd šikaanid on tollase ajaga võrreldes üliprofessionaalsed tiimid, sest siis toimis tõesti see valem, et mehed mutrivõtme ja kuvaldaga said õnne proovida, kas õnnestub äkki töötav auto valmis ehitada.

      enamasti muidugi ei õnnestunud, protsessiga kaasnes aga hulgaliselt sellist kino, et välja ei mõtleks. pole ka ime, kui arvestada, et tavalisel nädalavahetusel osales umbes 35 sõitjat ja neist suur hulk võis õnnelik olla juba sellegi üle, kui kvalist edasi saadi. nt 1989. aastal proovis hooaja jooksul kätt koguni 49 meest ja nii mõnelegi jäigi laeks eelkvalifikatsioon. õnne otsisid kõik, kellel natukene raha kokku aetud ja lapsepõlvest pärit soov F1 proovida, olgu siis tiimiomanikuna, sõitjana või kellena tahes.

      ühesõnaga mõtlesin, et viskan õige mõned mahlakamad killud siia kokku, ehk veel kellelgi tore meenutada.

      * Coloni proovis õnne autoga, mis oli teistest 20 km/h aeglasem ja u 100 hj nõrgem. järgmiseks hooajaks ehitati viimasel hetkel saadud uue Subaru mootori ümber kiiruga auto, mida jõuti enne Phoenixis peetud avaetappi testida täpselt niipalju, et mehaanik käis ja tegi lihtsalt kiirema tiiru ühe supermarketi parklas. kuna ka uus auto oli aerodünaamikalt nagu tank, ligi 120 kg ülekaalus ja ei tahtnud hästi kurvi keerata, siis väga pikka pidu ei olnud.
      * Onyx alustas enamvähem kenasti, aga kaks hooaega hiljem oli rahaline seis selline, et varuosi lihtsalt enam ei jagunud. meeskond end sellest väga segada ei lasknud - lagunenud õõtshoovad keevitati vajadusel lihtsalt uuesti kokku ja mõni vajalik jupp leiti ka tiimiomaniku rikkaliku autokogu eksemplaride küljest.
      * sõitjaks võetud JJ Lehto kurtis juba tükk aega, et auto ei kuula nagu õieti rooli. võeti siis massin pulkadeks ja ennäe imet, keegi oli difri valepidi alla monteerinud.
      * tiimile raha andnud ja ühes autos oma poega sõidutanud Karl Foitek keeldus lõpuks mõlemat tegemast - olevat ratastel surmalõks.
      * Riali mehaanikud asusid Monacos de Cesarise autol rikki läinud akut otse sõidu ajal rajaservas vahetama. obv tuli FIAlt korralik rahatrahv selle eest. mehi see väga ei häirinud ja sama nalja prooviti hooaja jooksul veel kaks korda. jälle trahv...
      * Ungari etapi ajal leiti mõõtmisel, et ühe Riali auto tagatiib on normidest väljas, järgnes loomulikult taas trahv. natuke pahas tujus tiimiomanik teatas seda kuuldes peainsenerile, et sina selle tiiva disainisid ja sina selle 5000 dollarit ka maksad...
      * Life ehitas auto, millel oli teiste 600-700 hj vastu panna 480, kaalu samas ohtralt. raha polnud ka eriti ja hooaja teisel etapil sai Gary Brabham sõita eelkvalifikatsioonis paarsada meetrit, enne kui mootor kokku jooksis. mees läks vihaselt mehaanikute juurde asja uurima ja sai vastuseks "ah tead, me ei pannud mootorisse õli sisse, meil on streik".
      * lõpuks valiti mootoriks pommikindel v8, mis kuidagi autosse topiti. kahjuks ei mahtunud vana mootorikate sellele enam korralikult peale ja lendas esimesel testiringil laia kaarega minema.
      * mees, kes auto algselt konstrueeris, teatas valmis käkerdatud asja nähes esimesel meeskonna kokkusaamisel, et see on "huvitav lillepott" ja hoiatas avalikult kõiki sõitjaid, et need sellest eemale hoiaksid.
      * vahepeal võeti sõitjaks ammu tõsisest spordist loobunud Bruno Giacomelli, kes tiirutas autoga niisama oma lõbuks, saades näiteks Imolas ringiajaks 7.16 midagi. meest huvitas rohkem see, et saaks f1 seltskonnaga jälle koos pidu panna.
      * Eurobrun palkas keset hooaega Christian Danneri ja kõik tundus ilus... kuni mees esimest korda auto juurde saabus ja avastas, et ei mahu sinna sisse.
      * AGS saabus '90 juba avaetapile nii rahatuna, et mehaanikud pidid lõunasöögi eest oma taskust plekkima.
      * Andrea Moda jõudis '92 küll autodega Kanadasse kohale, aga seal avastati, et mootoreid pole - lennufirma oli "suvalised kastid" tõstnud Euroopas ülekaalu tõttu maha järgmist lendu ootama.
      * järgmine GP Prantsusmaal jäi samuti sõitmata, kuna veok autodega ei pääsenud kohalike streikivate talumeeste teeblokaadist läbi. kõigil ülejäänud tiimidel oli lihtsalt olnud niipalju sularaha kaasas, et meestele maksta...
      * kuna pappi enam polnud, aga FIA ähvardas lepingu katkestamise puhul suure trahviga, üritati teist sõitjat Perry McCarthyt igasuguste nippidega lihtsalt kõrvale tõrjuda. ühel etapil saadeti mees näiteks kuivale rajale märja ilma rehvidega, järgmisel lasti aga boksist rajale 45 sekundit enne kvalifikatsiooni lõppu.
      * Monacos ei viitsinud mehaanikud tema istet korralikult polsterdada ja mees oli pärast vabatrenni üleni sinikaid täis.
      * Belgias üritati McCarthyt aga kõige lõpuks lihtsalt ära tappa - tiim teadis, et roolivarras on pooleldi puruks, aga lasi mehel ikka täiskiirusel Eau Rouge'i võtta.

      mõnusalt hull kauboiajastu, mõnes mõttes.
      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

      Kommentaar


        Algselt postitas vincent Vaata postitust
        * Eurobrun palkas keset hooaega Christian Danneri ja kõik tundus ilus... kuni mees esimest korda auto juurde saabus ja avastas, et ei mahu sinna sisse.
        Selline apsakas juhtus ka märksa nimekama mehe ja võistkonnaga. (..faktide kontrollimine internetist..). Nigel Mansell, Mclaren-Mercedes, 1995.

        http://www.grandprix.com/ns/ns00058.html
        «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
        «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

        Kommentaar


          Too ajastu nägi ka tänapäevani viimaseks jäänud naispilooti : Giovanna Amati.

          1992 a Brabhami meeskonnas kätt proovida saanud naine oli lausa sensatsiooniline, kuna suutis iga etapiga üha aeglasemalt sõitma õppida. Kui esimesel jäi ta Parima kval. aja välja sõitnud Manselli alla 9sekundiga, siis järgmisel 10 ning kolmandal juba 11 sekundit.
          Seepeale otsustati preili viisakalt uksest välja juhatada ning ta asendada..... Damon Hilliga. Ülejäänud nagu öeldakse, on ajalugu.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

          Kommentaar


            Nonii! Kätte on vaikselt jõudmas esimene hooajaeelne testimine, mis leiab aset 5. veebruaril ehk juba järgmise nädala teisipäeval. Ennem seda esitlevad kõik tiimid 8 päeva jooksul oma uue hooaja vormelit (Marussia pole veel avalikustanud oma esitlus kuupäeva). Esimesena teeb seda Lotus juba täna õhtul, mida on võimalik ka otse Youtubest vaadata. Esitlus algab kell 21:15.

            Terve nimekiri:

            "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

            Kommentaar


              Lotus E21



              HD pilte saab näha siit http://www.f1zone.net/news/lotus-unveils-e21/17475/
              "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

              Kommentaar


                McLaren MP4-28

                "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                Kommentaar


                  Ferrari F138

                  "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                  Kommentaar


                    Force India VJM06

                    "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                    Kommentaar


                      Mmm see Ferrari musta värvi põhjaosa on väga vinge. Valget pläga natuke palju aga see selleks. Alonsole kiiret lendu uue punanoole roolis !
                      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

                      Kommentaar


                        Sauber C32

                        "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                        Kommentaar


                          Red Bull RB9

                          "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                          Kommentaar


                            Mercedes W04



                            Toro Rosso STR8

                            "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                            Kommentaar


                              Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                              Mmm see Ferrari musta värvi põhjaosa on väga vinge. Valget pläga natuke palju aga see selleks. Alonsole kiiret lendu uue punanoole roolis !
                              Schumi ajal oli seda valget vaat, et rohkem.

                              Viasat Motors on muide juba mõnda aega F1-e hooaegade kokkuvõtteid näidanud (algasid vist sealt 80ndate keskel ja on nüüd sel nädalal jõudnud hooaega 1998). Mõnus nostalgia laks.

                              98 sõitsid sellised monstrumid ringi:

                              Kommentaar


                                The first pre-season test begins at the Jerez de la Frontera circuit in Southern Spain on Tuesday morning.

                                The test lasts for four days and features all eleven teams. Every team bar Williams will run their 2013 car, although they will unveil their 2013 livery.

                                Caterham and Marussia will also unveil their CT03 and MR-02 in the pit lane on Tuesday morning.

                                "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                                Kommentaar

                                Working...
                                X