Vivatbet
				
					Collapse
				
			
		
	320x50 ülemine bänner
				
					Collapse
				
			
		
	Teadaanne
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
F1 karussell
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kobayashi
 Sõita ennast poodiumile Jaapanis on väga hea tulemus, hea sõit tema poolt. Kahju, et Massa temast  mööda sai. Täna üldse oli väga üllatav esikolmik, kes oleks oodanud Massat teisele kohale?
  Perez vist üritas üle oma varju astuda Hamiltonist möödumisega, oleks asja rahulikumalt võtnud oleks Sauberil 2 meest punktikohtadel. Järgmine etapp Koreas 12-14 okt. Punktitabel ka päris põnev:
1. Fernando Alonso 194p
2. Sebastian Vettel 190p
3. Kimi Räikkönen 157p
4. Lewis Hamilton 152p
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Asi kisub põnevaks 5 etappi ennem lõppu, kuigi viimasel kahel etapil on Vettel ikka klass omaette olnud ja vaikselt kaldun arvama, et Vettel võtab see aasta jälle oma. Massa aktsiad tänase 2. kohaga tõusid märgatavalt, et mees jätkab ka järgmisel hooajal Ferraris kuna viimati seisis Massa poodiumil Koreas 24. oktoobril 2010. Ja loomulikult ei saa jätta kiitmast Kobayashit, kes hullutas Jaapani publikut 3. kohaga. Kahju Raikkonenist, et täna ei suutnud ta enamat 6. kohast. Nüüd oleks küll mingisugust imet vaja, et ka Raikkonen sekkuks tiitliheitlusesse."Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vandenõu teoorikutel on nüüd selle videoga mis Kimi postitas ja tänase sõidu käiguga seoses omajagu arutada, a la Kimile pakutakse RB Webberi kohta vms.
Nüüd võtab Vettel jälle oma ja varsti polegi need vanameistri Michaeli rekordid mägede taga kui juba 3 käes 25selt, kui just tema mingi ebaõnne otsa ei satu. Grosjean ka vist järgmine hooaeg ei sõida, vähemalt mitte tippmeeskonnas.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kimil peaks olema 1+1 aastane leping Lotusega, kus on kirjutatud punkt, et kui esimese hooaja esitusega pole tiim rahul, siis järgmine hooaeg palgatakse keegi teine. Aga nagu näha, siis Kimi on väga hea hooaja teinud ja tänu sellele tahtis ta veits nalja teha
 Järgmine hooaeg keerab Kimi ikka Lotuse rooli.
							
						"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
F1 tulevikust rääkides:Sebastian Vettel liitub 2014. aastal Ferrariga
E: Ferrari vormel-1 meeskonna president Luca di Montezemolo lükkas ümber täna BBC-s avaldatud uudise, et nad on Sebastian Vetteliga lepingu sõlminud.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Homne Abu Dhabi etapp saab olema kindlasti selle hooaja põnevaim. Vettel sai FIA'lt karistada ja alustab homme boksialalt ja läheb tal raskeks, et mõni punktki saada. Alonso stardib seega 6. positsioonilt ja peab kindlasti poodiumile sõitma, et Vetteliga vahe tasa teha 2 etappi enne lõppu."Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kindlasti mitte. Vastavalt reeglitele peab vormel-1 masin jõudma peale kvalifikatsiooni omal jõul boksi ning lisaks peab paagis olema üks liiter kütust, millest saab võtta vajalikud proovid. Tiim käskis Vettelil peale viimast kiiret ringi seisma jääda kuna kütuse süsteemiga oli mingi probleem. Selle eest teda ei karistatud kuna kohtunikud nägid viga, aga hiljem sai ta karistada selle eest, et paagis oli ainult 850ml kütust 1 liitri asemel, mis peab vähemalt olema paagis peale kvalifikatsiooni lõppu. Mäletatavasti sai Hamilton sama asja eest karistada Hispaania etapil, kui ta võitis kvalifikatsiooni, aga tõsteti stardirivi lõppu.Algselt postitas budulojus Vaata postitustKas FIA järjekordslet näitab seda,et FIA=Ferrari?"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
väga huvitav lahendus. esiteks on vastupäeva sõitmine niigi nišitoode, teiseks tekib küsimus, et kas sellisel mäkkekiirendamisel ei või pisut tagapool startijatel kerge eelis olla. või noh, kas just eelis, aga eespoolstartija eelis peaks mõnevõrra kahanema. nimelt on stardirivis tagapool olijatel tõusu alguses kiirus suurem, kui esireast startijal ning tõusul kiirendab auto aeglasemalt.Algselt postitas dontastik Vaata postitustEsimene kurv uuel Austini ringrajal.
ehk siis peaks igasuguste äparduste juhtumise tõenäosus olema nende kahe teguri koosmõjul tavapärasest kõrgem.«Kuule, konn, kas vesi on soe?»
«Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»
Kommentaar
 
Bottom 300x250
				
					Collapse
				
			
		
	Vivatbet 1200x200 bottom
				
					Collapse
				
			
		
	
			
			
		
							
						
Kommentaar