Algselt postitas urmar
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Vaata postitust
								
							
						
					
				
				
			
		Vivatbet
				
					Collapse
				
			
		
	320x50 ülemine bänner
				
					Collapse
				
			
		
	Teadaanne
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
F1 karussell
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ajaline kaotus pärast 70. ringi läbimist võis tõesti umbes 10 sekundit olla, aga Hamiltonile need 70 ringi kirja jäidki, samas kui BMW-d ja Rosberg said kirja 71 ringi. Seega on Hamiltoni kaotus nendele lõpuprotokollis 1 ring ja mitte midagi muud. Ning ringe ei hakata sekunditeks arvestama. Seega võiksid BMW-d ja Rosberg saada ükskõik kui suure ajalise trahvi (30 sekundit, 3 minutit või 3 aastat), ikkagi jääks neile kirja üks ring rohkem kui Hamiltonil ja seega kõrgem koht.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
...ja siis oleks Kimi maailmameistriks tulnud. Täpselt nagu praegu. What's your point?Algselt postitas Martin Vaata postitustTeevad mõttetult tsirkust. Alonso võinuks lihtsalt viimasel ringil mingis kurvis eksida ja rajalt välja sõita ning katkestada.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kimil oli rohkem paremaid kohti väää, sest punktid oleks võrdsed olnud? Siis mai pääd.Algselt postitas lenc Vaata postitust...ja siis oleks Kimi maailmameistriks tulnud. Täpselt nagu praegu. What's your point?When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ja kuidas konstruktorite tiitel ferrarile kingiti?Algselt postitas urmar Vaata postitustTegelikult ega ta ajaline kaotus ei olnud ju üldsegi suur, kuna 6. koht kaotas 71 sekki ja Hamilton finišeeris kohe Ferraride kannul, viimast ringi läbimata. Ring läbiti umbes 74 sekundiga. Seega Hamiltoni kaotus eelnevatele oli umbes 10 sekki vaid. Või arvestatakse sel juhul nii, et -1 ring on umbes nii, et lisame 6. koha ajale veel 1 ringi aja juurde?
Kuid kordan veel, et sellisel moel tiitli kinkimine on liiga suur skandaal ja siin võib asi juba rahvuslikule pinnale minna, kui neegrit sellisel moel eelistatakse. Pigem tuleks, kui on vaja eelnevaid disklaffida, teha nii, et nende punktid jäävadki välja andmata, nagu tänavu kord McLareniga tehti.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
turva auto taga ei teinud ta midagi erilist. Oleks ta oma trahvi rehvide eest saanud 10 kohta oleks ta tõenäoliselt hoopis maailmameisterAlgselt postitas urmar Vaata postitustSee oleks jah natukene narr lugu, kui tiitel nii Hamiltonile kätte mängitakse. Samas tema enda eksimused, nagu ühel treeningul rehvi kasutamise reeglite rikkumine jäetakse karistamata. Samuti ühel etapil turvaauto taga trikitamise ja ühele avariile kaasaaitamise eest ta ka karistada ei saanud.
.
							
						
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas ei ole mitte nii et isegi kui mclarenilt poleks meeskondlikke punkte ära võetud, oleks lõpuks ferrari ikkagi rohkem punkte teeninud? võin ka eksidaAlgselt postitas Devil Vaata postitustja kuidas konstruktorite tiitel ferrarile kingiti?
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ei sa ei eksi.Algselt postitas Michkel Vaata postitustKas ei ole mitte nii et isegi kui mclarenilt poleks meeskondlikke punkte ära võetud, oleks lõpuks ferrari ikkagi rohkem punkte teeninud? võin ka eksida
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Osanuks ta eelmisel etapil boksiteel sõita, oleks ka meister, aga ei osanud.Algselt postitas Devil Vaata postitustturva auto taga ei teinud ta midagi erilist. Oleks ta oma trahvi rehvide eest saanud 10 kohta oleks ta tõenäoliselt hoopis maailmameister
.
							
						
Kommentaar
 
Bottom 300x250
				
					Collapse
				
			
		
	Vivatbet 1200x200 bottom
				
					Collapse
				
			
		
	
	
							
						
Kommentaar