320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    vähemalt tuli ferraile meeskondlik karikas, ju siis timo suutis tõesti viimasel ringil saada sellise aja, ei tea kas selline kobina mm tiitel hamiltoni rahuldab? massa näitas, kes seda rohkem vääris:P järgmine hooaeg uuesti:P

    Kommentaar


      Algselt postitas vincent Vaata postitust
      Glock: 24.8/54.7/25.0/1.44.731
      Trulli: 26.1/55.7/22.8/1.44.800
      Kuigi kokkuvõttes on ringiajad samad, siis nagu näha on, oli Glock nii esimesel kui ka teisel sektoril Trullist selgelt kiirem. Siit tuleneb ka minu küsimus, et miks ta kaotas kolmandal sektoril Trullile, kellest oli ta eelnevatel sektoritel vähemalt sekundiga parem. Kolmas sektor oli põhimõtteliselt gaas põhja sektor. Timm oli esimesel kahel sektoril Trullist 2,3 sekundit kiirem, viimasel kaotas 2,2 sekundiga. Millest tekkis selline vahe? Mootor on neil sama, kütusekogus sama, rehvid samad ja rajal nad paiknesid ju ka suhteliselt lähestikku, tänu millele ei saa siin ka mingit ilma süüdistada. Kuigi jah, nagu eelnevatest postitustest võib välja lugeda, et mina oleksin eelistanud Massa maailmameistriks saamist, siis praegu ma arvan, et ma ei tee praegu kellelegi liiga, kui ma väidan, et Timm lasi kolmandal sektoril vajalikul hetkel korraks gaasi maha. Nagu on ka Hamiltoni ja Massa sektoriaegu vaadates näha, siis Toyotadest oldi metsikult kiiremad teisel sektoril, kuid kolmandal ei olnud vahe nii müstiline. Vaielge vastu palju tahate, aga minu arust on minu eelnev jutt nüüd ka faktide abil ära põhjendatud.
      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
      Algselt postitas taku*
      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

      Kommentaar


        Glocki ainus süü on see, et tüüp eelistas 4. koha eest võitlemisele kindla peale sõitu ja 6. kohta. Munadeta sõidumees nagu suurem osa praegusest vormeliseltskonnast.

        Kommentaar


          Algselt postitas Kasper Vaata postitust
          Siit tuleneb ka minu küsimus, et miks ta kaotas kolmandal sektoril Trullile, kellest oli ta eelnevatel sektoritel vähemalt sekundiga parem. .
          Vettel ja Hamilton said temast mööda ning võttis hoo maha äkki? Kuues koht oli kindel, sest Kovalainen kaotas finishis 11 sekundiga.

          Näiteks Hamiltonile kaotas Glock finishis ligi kuue sekundiga. Kuigi Hamilton sai mööda alles eelviimases kurvis.


          Kokkuvõtteks. Glock lasi gaasi maha siis kui Vettel ja Hamilton olid mööda saanud. Kuidas muidu seletada kuuesekundilist kaotust finishis.

          Kommentaar


            Algselt postitas Kasper Vaata postitust
            Kuigi kokkuvõttes on ringiajad samad, siis nagu näha on, oli Glock nii esimesel kui ka teisel sektoril Trullist selgelt kiirem. Siit tuleneb ka minu küsimus, et miks ta kaotas kolmandal sektoril Trullile, kellest oli ta eelnevatel sektoritel vähemalt sekundiga parem. Kolmas sektor oli põhimõtteliselt gaas põhja sektor. Timm oli esimesel kahel sektoril Trullist 2,3 sekundit kiirem, viimasel kaotas 2,2 sekundiga. Millest tekkis selline vahe? Mootor on neil sama, kütusekogus sama, rehvid samad ja rajal nad paiknesid ju ka suhteliselt lähestikku, tänu millele ei saa siin ka mingit ilma süüdistada. Kuigi jah, nagu eelnevatest postitustest võib välja lugeda, et mina oleksin eelistanud Massa maailmameistriks saamist, siis praegu ma arvan, et ma ei tee praegu kellelegi liiga, kui ma väidan, et Timm lasi kolmandal sektoril vajalikul hetkel korraks gaasi maha. Nagu on ka Hamiltoni ja Massa sektoriaegu vaadates näha, siis Toyotadest oldi metsikult kiiremad teisel sektoril, kuid kolmandal ei olnud vahe nii müstiline. Vaielge vastu palju tahate, aga minu arust on minu eelnev jutt nüüd ka faktide abil ära põhjendatud.
            Nõustun eelkõnelejaga:P vga kahtlane tiitel, kuid tiitel on tiitel, usun Ferrari annab jägmine hooaeg lahingu, kust parem väljub võitjana

            Kommentaar


              Algselt postitas AlwaysRed Vaata postitust
              Vettel ja Hamilton said temast mööda ning võttis hoo maha äkki? Kuues koht oli kindel, sest Kovalainen kaotas finishis 11 sekundiga.

              Näiteks Hamiltonile kaotas Glock finishis ligi kuue sekundiga. Kuigi Hamilton sai mööda alles eelviimases kurvis.


              Kokkuvõtteks. Glock lasi gaasi maha siis kui Vettel ja Hamilton olid mööda saanud. Kuidas muidu seletada kuuesekundilist kaotust finishis.
              Mõistaks, kui oleks lasknud hoo maha kuskil kurvilises osas, aga kohas, kus pead lihtsalt gaasipedaali all hoidma on selline tegevus veidike mõttetu.

              Vaata meeste ringiaegu ja siis pole ime, et kuus sekundit neil vahet. Nende vahel maksid juba rehvide erinevus, kuid see erinevus ju puudus kahe Toyota endi vahel.
              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
              Algselt postitas taku*
              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

              Kommentaar


                Algselt postitas Delfino Vaata postitust
                massa näitas, kes seda rohkem vääris:P
                Tuletaks kõigile idikatele, kanaajudele, haugimäludele ja muidu ferraripededele meelde, et F1 sarja võitja selgitatakse kõigi hooaja sõitude peale kokku. See, et ta täna võitis ei muuda fakti, et ta Malaisias liiva sõitis, Suurbritannias iluuisutamist tegi, Belgias teenimatu võidu sai ja Hiinas Räikkönenilt abi sai.

                Tänavune hooaeg oli üldse paras porno, kõik tiitlipretendedid (ja nende tiimid) tegid pidevalt sellist pulli et sure maha

                Kommentaar


                  Algselt postitas lenc Vaata postitust
                  See, et ta täna võitis ei muuda fakti, et ta Malaisias liiva sõitis, Suurbritannias iluuisutamist tegi, Belgias teenimatu võidu sai ja Hiinas Räikkönenilt abi sai.
                  Ja muidugi Hamilton ei sõitnud Kimile otsa ega saanud Kovalainenilt abi ja muud taolist, ega?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Ja muidugi Hamilton ei sõitnud Kimile otsa ega saanud Kovalainenilt abi ja muud taolist, ega?
                    Sa kanaaju loe mu postituse viimane lõik ka ära enne kui lollusi kirjutama hakkad:
                    Algselt postitas lenc Vaata postitust
                    Tänavune hooaeg oli üldse paras porno, kõik tiitlipretendedid (ja nende tiimid) tegid pidevalt sellist pulli et sure maha

                    Kommentaar


                      Kommentaar


                        milline sõit ikkagi! glock lasi mööda nagu oleks ta ringiga maas

                        Kommentaar


                          Glock jäeti kuivailma rehvidega rajale ainult selle pärast, et anda võimalus Massale meistriks tulla. Päris räige kokkumäng Ferrari ja Toyota poolt

                          Kommentaar


                            Pole mõtet seda enam taga nutta. Ei usu ise ka ,et Glock meelega Hamiltoni mööda lasi. Natuke õel olles, siis oli Glockil võimalus Hamiltonile Itaalia GP-l toimunu eest tagasi teha. Kahjuks siiski ei teinud.

                            Kommentaar


                              Üks asi on imelik selle Glockiga seoses, et kui ta viimase ringiga kaotas tervelt 20 sekundit, siis kui suur tema edu pidi olema, et ta ülejäänud 4-5 ringiga, kui sõitis märjal rajal kuiva ilma rehvidega sõites ikka neljandal kohal püsis. Sellega, et ta boxis ei käinud, sai ta ju vaid umbes 30 sekundit edu, kuna oli ju Hamiltonist tagapool? Kuidas ta siis 3-4 ringi suutis hästi vastu pidada? Äkki suudab keegi välja otsida näiteks viimste 3-4 ringi ajad Glockil ja teistel, kes vihmarehvidega sõitsid. Kas rehvid tõesti just viimasel ringil nii palju viletsamaks muutusid?

                              Kommentaar


                                Algselt postitas urmar Vaata postitust
                                Üks asi on imelik selle Glockiga seoses, et kui ta viimase ringiga kaotas tervelt 20 sekundit, siis kui suur tema edu pidi olema, et ta ülejäänud 4-5 ringiga, kui sõitis märjal rajal kuiva ilma rehvidega sõites ikka neljandal kohal püsis. Sellega, et ta boxis ei käinud, sai ta ju vaid umbes 30 sekundit edu, kuna oli ju Hamiltonist tagapool? Kuidas ta siis 3-4 ringi suutis hästi vastu pidada? Äkki suudab keegi välja otsida näiteks viimste 3-4 ringi ajad Glockil ja teistel, kes vihmarehvidega sõitsid. Kas rehvid tõesti just viimasel ringil nii palju viletsamaks muutusid?
                                Mitte rehvid ei muutunud viimasel ringil viletsamaks, vaid umbes poolteist ringi enne lõppu läks vihmasadu oluliselt tihedamaks. Vahepealsete rehvidega sõitjad kaotasid viimasel ringil oma eelmise ringi ajale umbes 6-7 sekundit, mis siis slikkidega sõitjast oodata...

                                Kommentaar

                                Working...
                                X