No announcement yet.

Öö maagia

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Teoorias võiks Pantera "Floods" sobida ... ja siis jäin nagu mõtlema, et ... ega pärastlõunal oska ka midagi tarka selle kohta kosta.

Suur vend guulgol räägib, et
    Sputnikmusic is a premier source for music reviews and music news, covering the best albums in indie, metal, and punk.

*shrug*
    I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Ja ma kuulasin http://www.youtube.com/watch?v=3Tbc3M45GRY (soolo huvilistel tuleb hakata lõpu poole kuulama) Lihtne ja mitte midagi rabavat, aga samas poole parem, kui pooled solod misiganes nimekirjas.

Kommentaar

Algselt postitas Scooter Vaata postitust
        Krt und ei ole. Telekast tuli mingi aeg Robocop ja igast muud saasta. Kaine vist...
        on põhjust jälle öösel üleval olla
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Jäin tukkuma jalgpallimängu ajal, kus juba ammu polnud midagi põnevat ja ärkasin vaid natukene parema mängu ajal. Ümberringi sügav, sügav öö ja paks pime. Imetlusväärselt kangekaelne talv hoolitseb selle eest, et ükski hommik poleks sarnane eelmisele õhtupoolikule. Ja niipalju, kui ma ka lund, eriti märtsis, ka ei vihka siis see .... kurat võtaks on ju siiski ilus. Aitäh, veel enne, kui n***ui tõmbad. Mittesoovitud, kuid spontaansed avaldused võivad kujuneda kaunimateks, kui etteplaanitud teod.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Pühapäeva hommikul 4 ajal üleval ja purukaine, ei ole vaja enam õhtul energiajooki kaanida teinekord.

Kommentaar

kevad on kohal ehk kool hakkab lõppema. ühelgil muul aastaajal poleks ma eales pühapäeva varahommikul kell 3.41 üleval, et koolitükke kirjutada. mitu protsenti teie bakatöödest sisaldab täielikku nonsenssi?
              forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kevadhommikut. On ilus ja läheb ilusamaks. Laulu ei pane, linnud laulavad.
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Jazzper on liiga palju öösiti üleval, maagia või lihtsalt friik? Ega ma ka paremini ei tea...
                      So self aware so full of shit

Kommentaar

jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Kes on foorumi viis suurimat öölooma?

Ootan ööloomadelt vastuseid.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Kes on foorumi viis suurimat öölooma?

Ootan ööloomadelt vastuseid.
                                Kiire vaatlus näitab, et Sina, Jasper, atleticomadrid ja Shaq on üsna palju viimastel lehekülgedel sõna võtnud. Aga see pole minu ametlik seisukoht. Teaduslikku alust pole, kõigest pealiskaudne observatsioon.

Eks ma ise võtan ka aeg-ajalt sõna... see panigi mõtlema... et mitmel puhul olen siin sõna võtnud kui tegemist on olnud õppimisega. Nagu nüüdki. Kas olen igavaks ja vanaks jäänud ? Aga siis sain aru, et eks teinekord saab ka teistel põhjustel üleval oldud, aga siis pole arvuti läheduses ja meel on muude asjadega hõivatud.

Praegu on igastahes bloody valge juba, põhimõtteliselt polegi öö. Kas suvel tuleks kellaaeg muuta ära 1st 3ni ???

Ah, mis siin ikka pead varvata, kuulake parem jumalikku progrerocki bändi sealt maalt, kes Rooney ja karja puujalgu MMile saadavad.

Kommentaar

Working...
                                X