Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Midagi maskuliinsemat...

Kommentaar

Olen ennast kergelt rehabiliteerinud - enam ei kulunud öö õppimiseks vaid lugemiseks ja mõtlemiseks.
      Ja väljas on juba valge. Öös ikka on midagi. Praegusel hetkel hindan enim vaikust ja rahu

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

bakamaka mathafaka

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Suvel korra siin ja seal olla on kohustus mis tundub mõnulemisena. Kahju ainult, et kuklas silmi pole.

Laula hiir, laula !

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Rõdu on tähtis asi ikka korteris, suits, imeline taevas, taustal mängimas meelierutav Biitlite Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, veidi eemalt on kosta venelaste lällamist, aga see ei suuda rikkuda maagiat.

Kommentaar

Pole ammu käinud öö maagial koos kirjutamisega.
                  Kärbes on otsustanud vahemaid läbi jalutada ja mind see absoluutselt ei häri - las jalutab. Veider on elada maailmas, kus äratuskella pole vaja ning päev algab alles siis, kui sa ise seda soovid. Liiga kauaks seda nii jätta on ohtlik, kuna ainult spetsiifilised fanaatikud suudavad ühte ja asja nautida aastaid muutumatult ilma igasuguste teiste ärritajateta. Erinevad putukad veranda väljaspoolsel aknaklaasil valgust lakkumas, unistamas elektriseeritud surinast, mille lähedus ka kõige pessimistlikul putukal muige näkku kirjutab.
                  Kahjuks seda ei juhtu ning nii mõnigi tiivuline peab leppima oma viimastel sekunditel lihtsalt sellega ,et maksimaalse rahulolu on klaasitaguses ruumis, kuhu temale asja pole. Vähemalt ei veeda ta oma viimaseid minuteid lihtsalt pimeduses.

Öömaagia.eesti.ee

Kommentaar

Kahjuks ei mingit maagiat, ainult hirmuäratavalt ebameeldivad unenäod, mis edasi magada ei lase.
                    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

never saw the morning 'til i stayed up all night

nii on

Kommentaar

Kommentaar

Siia teemasse ei ole veel kordagi kirjutatud
                          " jälle hea teema perses"
                          Ja ma ei kirjutanud seda tegelikult ka praegu.
                          Destilleeritud, kristallpuhas teema, time out zone, kus ei ole kisa ega kära, vaid foorumlane ja tema mõtted ning mõttetused.
                          Olen ööloomastunud.
                          Ürgne kutse.
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Mine jaluta üksikul tänaval. Tunneta optimismi. Elu on ilus!

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

annab ilusamat algust ühele albumile otsida...

★★★★★★

Kommentaar

Working...
                                X