Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Maantee põlema!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    #31
    Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

    aga kusigu euroopa liidust raha ja ma olen suht kindel et euroopa liit ka annab selle raha just teedeehituseks. hispaanlased ja portugaallased on seda vaga edukalt ara kasutanud, miks ei voiks meie seda kasutada
    Catalunya is not Spain!

    Kommentaar


      #32
      Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

      Algselt postitas jyriöö
      Mis puutub rahasse, siis riik peaks katma ju vaid osa, mis ilmselt on ca 25% maksumusest.
      el\'i raha pole ju mõtet vaadata muudest vahenditest sedavõrd erinevalt - isegi riigieelarves kajastatakse abi üldiste tulude hulgas ja nendest tehtud kulutusi üldiste kulude hulgas. kusjuures seos abirahade ja konkreetselt kulutatud summade vahel puudub - riigieelarvest pole täna võimalik identifitseerida kulutusi, mida välisabist finantseeritakse. see muudatus sai omal ajal (2003) tehtud eesmärgiga, et mitte eristada välisabi tavalistest riigieelarvelistest kulutustest. lisanduvuse aspekt ning rahade seotus projektidega määrab tavaliselt vaid konkreetse kuluartikli. kuigi konkreetselt maksude ja muude tulude arvelt tehtav kaasfinantseerimise määr jääb selle projekti korral tõenäoliselt tõesti alla 50%, tähendaks see siiski, et see projekt läheks teoreetiliselt käiku kõikide ülejäänud teede ehitamise/renoveerimise arvel.

      Kommentaar


        #33
        Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

        Algselt postitas jyriöö
        Asi pole sugugi nii hull. 2007-2013. mõeldud 52. miljardist läheks esialgse variandi järgi inimressursi arendamisele ja teadus- ning arendustegevusele ca 23 miljardit. Kusjuures praegugi on tegemist, et sotsiaalfondi toetus täies mahus ära kasutada.
        mida on ~50% vähem kui samal ajal läheb betooni? ok-ok, nii hull asi ilmselt ei ole.

        kui me aga vaatame mitte 7 aastat ette vaid tagasi, siis on see jaotus ilmselt oluliselt rohkem telliste suunas kaldu.

        sleep teab seda ilmselt suht täpselt, ma rohkem lahmin niisama peeterojalikult. siiski olen jällegi peeterojalikult suht veendunud, et üldjoontes on mul õigus - eestis pannakse liiga palju raha ehitusse. aga no eks ma saan pragmaatikuna aru, miks see nii on. esiteks on seda teha kõige lihtsam, teiseks on inimesed rahul kui tee on sile ja miljardiline KUMU on poolemiljardilises paeaugus, 21 KK aatrium sillerdab päikses jne-jne. kolmandaks on rõõmsad need kes ehituse eest arveid väljastavad ja need, kellega raha jagatakse. aga miks mitte? minu arust on tore, kui inimesed on rõõmsad!

        «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
        «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

        Kommentaar


          #34
          Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

          Algselt postitas rohelineKonn
          mida on ~50% vähem kui samal ajal läheb betooni? ok-ok, nii hull asi ilmselt ei ole.
          betooni läheb ajavahemikul 2007-13 üle 50 miljardi tõepoolest.

          Kommentaar


            #35
            Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

            mis puutub nendesse EL projektidesse siis pakun jällegi välja ühs vahva seisukoha: valdavalt on need oma sisult nii mõttetud, et isegi neile omafinantseeringuna kulutatud summa eest on tulemus kuidagi sitt. neid tulebki vaadata kui sotsiaalabi projekti teostajatele. kõik teavad, et asi on perses, aga vähemalt projekti läbiviijad on kindlustatud tööga.
            «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
            «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

            Kommentaar


              #36
              Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

              ja samas tuleks siis nende rahadega ka lopuks korralikud teed teha, mitte sellised mida tuleb pea iga aasta lappida. korralik aluskiht tuleb teha. see betoon muidugi maksab ropult, aga kui el-i raha saaks taha, siis tuleks teha midagi korralikku.
              Catalunya is not Spain!

              Kommentaar


                #37
                Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                Algselt postitas rohelineKonn
                10 miljardit selle eest, et mingid vennad saaks 15 min kiiremini tartusse on tõesti hea investeering. mina küll ei näe eestis sellist segmenti ühiskonnast, kellele see 15 minutit elulise tähtsusega oleks. hulgifirmad palkavad mõne autojuhi rohkem ja mina jõuan otepääl õlle avada 15 minutit hiljem. elab vast ehk üle.

                populism ahju!
                No krt nii ikka ei saa. Amority peab praegu juba poole tee peal õlle lahti tegema sinusuguste pärast!
                DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

                AD e. Andekas Disainer...

                Kommentaar


                  #38
                  Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                  Algselt postitas lorenzo


                  ja samas tuleks siis nende rahadega ka lopuks korralikud teed teha, mitte sellised mida tuleb pea iga aasta lappida. korralik aluskiht tuleb teha. see betoon muidugi maksab ropult, aga kui el-i raha saaks taha, siis tuleks teha midagi korralikku.
                  laguneb ikka ennekõike pealmine kiht. ning selle võid teha kasvõi titaanist, ikka laguneb see metsiku kiirusega seni, kuni naelkummidega sõidetakse. keelad naelkummid ära, siis jällegi pööbel hädaldab, sest lamelliga on tore sõita ainult siis, kui see on uus ja kallis.

                  aga sa ei saa ju ikka aru lihtsast asjast. korralike asju saab osta siis, kui selleks on raha. osta endale G klassi mesa ning tee kvaliteet pole enam sinu jaoks probleem. no ütle üks põhjus, miks mitte osta? mulle küll ei karga pähe.
                  «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
                  «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

                  Kommentaar


                    #39
                    Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                    Algselt postitas lorenzo


                    ja samas tuleks siis nende rahadega ka lopuks korralikud teed teha, mitte sellised mida tuleb pea iga aasta lappida. korralik aluskiht tuleb teha. see betoon muidugi maksab ropult, aga kui el-i raha saaks taha, siis tuleks teha midagi korralikku.

                    Me elame lihtsalt väga sitas kohas ja meie kliima on selline, et talvel on päeval soe ja öösel külm. Päeval on vesi ja öösel see jäätub. Teede sees on tahest tahtmata igasuguseid pragusid ja öösel see vesi jäätub seal. Jäätudes teatavasti vesi paisub ja selle tulemusena lagunevad meie teed kiiresti.
                    Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

                    Kommentaar


                      #40
                      Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                      Algselt postitas Scooter
                      No krt nii ikka ei saa. Amority peab praegu juba poole tee peal õlle lahti tegema sinusuguste pärast!
                      no põhimõttelsielt võiks amority ka rongiga minna ja juba balti jaamas kärsa täis tõmmata.

                      «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
                      «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

                      Kommentaar


                        #41
                        Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                        Lavastuses \"Nafta!\" jõutakse Tallinn-Tartu maantee neljarealiseks muutmise arutelude käigus järeldusele, et Eestis pole normaalset rongiliiklust seetõttu, et Leibur viilutab leiba.

                        Minge vaadake etendust! Pärast saaks edasi vaielda.
                        BACK WHERE WE BELONG

                        Kommentaar


                          #42
                          Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                          ma olen teiega, konn ja rein, nõus, aga olles ise kunagi keskkooli ajal suvel teetöölisena töötanud, tean neid asju ka suhtkoht hästi. kõik algab siiski aluspinnast, mis praegusel kujul lihtsalt vajub kohati. ja loomulikult on ka pealmine pind jama, õigemini ei kasutata õigeid segusid. vaadake mehed, kas rootsis-soomes-norras on sellised teeolud? midagi tuleks äkki sealt õppida?
                          Catalunya is not Spain!

                          Kommentaar


                            #43
                            Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                            Algselt postitas lorenzo
                            vaadake mehed, kas rootsis-soomes-norras on sellised teeolud? midagi tuleks äkki sealt õppida?
                            Vaata Norra keskmine palk 56 800.- vs. Eesti keskmine palk 8 700.-.
                            Meil on kindlasti sealt midagi õppida.
                            DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                            Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

                            AD e. Andekas Disainer...

                            Kommentaar


                              #44
                              Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                              Algselt postitas Scooter


                              Algselt postitas lorenzo
                              vaadake mehed, kas rootsis-soomes-norras on sellised teeolud? midagi tuleks äkki sealt õppida?
                              Vaata Norra keskmine palk 56 800.- vs. Eesti keskmine palk 8 700.-.
                              Meil on kindlasti sealt midagi õppida.
                              Scooter, ma ei rääkinud palkadest. selle raha saaks ju küsida euroopa liidult. keskmine palk ju ei mängi mingit rolli teedeehituses.
                              Catalunya is not Spain!

                              Kommentaar


                                #45
                                Vastus teemale \'Maantee põlema!\'

                                Algselt postitas lorenzo


                                Algselt postitas Scooter


                                Algselt postitas lorenzo
                                vaadake mehed, kas rootsis-soomes-norras on sellised teeolud? midagi tuleks äkki sealt õppida?
                                Vaata Norra keskmine palk 56 800.- vs. Eesti keskmine palk 8 700.-.
                                Meil on kindlasti sealt midagi õppida.
                                Scooter, ma ei rääkinud palkadest. selle raha saaks ju küsida euroopa liidult. keskmine palk ju ei mängi mingit rolli teedeehituses.
                                Mida suuremad on palgad, seda rohkem makse riigile laekub ja mida rohkem makse riigile laekub seda rohkem on riigil raha mida kulutada.
                                Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X