X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

correct
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Jah, Sashat mängis, pani slaavi aksendiga inglise keelt, suure lennuki piloot oli.

Vaatasin nüüd selle palgasõdurid ka ära, üli awsome film.
      Ela ja tunne, et elad
      see on kõige lihtsam
      filosoofia, mis toimib
      sule silmad ära vaata
      tagasi, hinga sügavalt ja
      hüppa üle iseenda varju
      tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
        Sain eile siis lõpuks 2012 filmi ära vaadatud, jõle pikk oli aga igav ei hakanud kordagi, et selle eest juba panen hindeks 5/5.

Veel tore oli näha ka eestlast. Kohe tundsin ta ära.
        Ma ei teadnudki, et sa sellist haardkoor huumori fänn oled.

Kommentaar

Vaatasin praegu "Punast elavhõbedat". No raamatuga võrreldes ikka paras jura. Parem võinuks seriaali teha, kus üksühele raamatut järgi teha.

Kommentaar

Algselt postitas Gallacher Vaata postitust
            Vaatasin praegu "Punast elavhõbedat". No raamatuga võrreldes ikka paras jura. Parem võinuks seriaali teha, kus üksühele raamatut järgi teha.
            duubeldan
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Minu jaoks jäi see natukene segaseks.
              Ela ja tunne, et elad
              see on kõige lihtsam
              filosoofia, mis toimib
              sule silmad ära vaata
              tagasi, hinga sügavalt ja
              hüppa üle iseenda varju
              tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
                Minu jaoks jäi see natukene segaseks.
                Sinu jaoks ongi maailm segane.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Gallacher Vaata postitust
                  Õnneks ma ei loe selliseid raamatuid. Aga kurb on vaadata kui filmis karakterite loomise ja arendamisega üldse tegeleda ei viitsita.
                  the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                  because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
                    No kui filmis mängib Marilyn "igas filmis tissistseen" Jurman, siis see pole eriti üllatav

ah mis te liialdate,
                    just oli Jurmanil kelgurotikontoris terve voodistseen ilma riideid seljast v6tmata
                    GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                    GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                    (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Salt- pole viga filmi. Mustade juustega Angelina Jolie on ikka üle prahi, meesmaskeering oli õõvastav.
                      SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Adam's Apples (2005)

Hakkasin vaatama ilma igasuguse eelinfota. Elamus.
                        Taani filmiga siis tegu, uskumatuid karaktereid täis.
                        Muhe must huumor.

Kommentaar

"Machete don't text!"

super film.
                          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                            "Machete don't text!"

super film.
                            Duubeldan.

Kommentaar

Artises ehk veel jookseb A Single Man. Vägagi üllatav kogemus. Kui keegi soovib igatpidi ilusat ja esteetilist filmi näha + C.Firthi tubli näitlejatööd siis soovitan. Igatahes tunduvalt parem ja usutavam kui Brokeback Mountain.
                              "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

mingi pedede vilm vä?
                                see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Working...
                                X