320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Kütus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    #61
    Algselt postitas ek Vaata postitust
    vabaduse väljak ei ole hea näide...
    whatever. see oli kujundlik näide. seni, kuni ummikud ei hõrene ja inimesed autosid ühistranspordi vastu ei vaheta, ei saa ikkagi rääkida, et kütusehinnad meid väga kägistaksid.
    Jack of all trades, Master of nuns

    Kommentaar


      #62
      Algselt postitas terroriBanaan Vaata postitust
      whatever. see oli kujundlik näide. seni, kuni ummikud ei hõrene ja inimesed autosid ühistranspordi vastu ei vaheta, ei saa ikkagi rääkida, et kütusehinnad meid väga kägistaksid.
      Miks ma peaksin ühistranspordiga sõitma?
      Elan Mustamäel ja töötan Laagris. Tööle ja koju sõitmiseks kulutan iga päev bensiini 20 krooni eest. Kuus teeb see kokku üle 400 krooni. Edasi tagasi sõitmiseks kuluv aeg on mul 30 minutit.
      Kuupilet maksab vist mingi 200 krooni kuus. Aega kuluks mul tööle ja koju sõitmiseks 1,5 tundi.

      Autoga tööl käies maksan küll mingi 200 krooni kuus rohkem, aga hoian ka 20 tundi aega kokku. Samuti ei sõltu ma mingitest bussidest, ei pea kuskis palavas või külmas olema. Enda autos poel samuti haisvaid parme jne jne.
      Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

      Kommentaar


        #63
        Algselt postitas Rein Vaata postitust
        Miks ma peaksin ühistranspordiga sõitma?
        Elan Mustamäel ja töötan Laagris. Tööle ja koju sõitmiseks kulutan iga päev bensiini 20 krooni eest. Kuus teeb see kokku üle 400 krooni. Edasi tagasi sõitmiseks kuluv aeg on mul 30 minutit.
        Kuupilet maksab vist mingi 200 krooni kuus. Aega kuluks mul tööle ja koju sõitmiseks 1,5 tundi.

        Autoga tööl käies maksan küll mingi 200 krooni kuus rohkem, aga hoian ka 20 tundi aega kokku. Samuti ei sõltu ma mingitest bussidest, ei pea kuskis palavas või külmas olema. Enda autos poel samuti haisvaid parme jne jne.
        aga ma ju väitsingi ainult seda, et kütus on igati pandava hinnaga
        Jack of all trades, Master of nuns

        Kommentaar


          #64
          Hiljutisel sünnipäeval avaldas üks tark mees hea mõtte, et kütusehinnad peaksid veel umbes 10 korda tõusma. Alles siis hakkaksime otsima teisi lahendusi. Mina igati nõus.
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

          Kommentaar


            #65
            mäknämm on eriti hea palga peal.
            We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

            Kommentaar


              #66
              Algselt postitas Rein Vaata postitust
              Miks ma peaksin ühistranspordiga sõitma?
              Bussiga sõites saaksid kohe peale tööd (sina muidugi enne tööd ka) õlle libistada...
              DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
              Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

              AD e. Andekas Disainer...

              Kommentaar


                #67
                Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                Hiljutisel sünnipäeval avaldas üks tark mees hea mõtte, et kütusehinnad peaksid veel umbes 10 korda tõusma. Alles siis hakkaksime otsima teisi lahendusi. Mina igati nõus.
                Pakun et juba hetkel peaks olema motivatsiooni küllaga alternatiivsete lahenduste otsimiseks. Ja nagu üks tark mees kunagi ütles: "Ega kiviaeg selle pärast ära ei lõppenud, et kivid otsa said."

                Kommentaar


                  #68
                  Avalik sektor, kui ma nüüd õigesti mäletan. /kommentaar mcn palga kohta/

                  10 kordsest hinnatõusust rääkimine on 6 õlle kõrval tore küll. Saab ajada sellist pseudorohelist demagoogiat, nagu me paneks siis hästi palju tuulepropellereid üles ja sõidaks elektriautodega. Tegelikuses viiks kiire 10-kordne hinnatõus maailmas ilmselt põhjalikumate konfliktideni koos miljonite surnutega.

                  Preagune kahekordne hinnatõus 4 aastaga (nagu eston avastas) keskmist eestlast otseselt ei tapa, kuna palgakasv on olnud võrreldav. Võite huvi pärast vaadata, palju te 2004 palka saite. Pakun, et üle 2 korra praegusest vähem. Vanas euroopas see muidugi nii ei ole, seetõttu ka mõnevõrra suurem pahameel.
                  Jack of all trades, Master of nuns

                  Kommentaar


                    #69
                    ..ja kuna siin juba rahva raha eest mölisemiseks läks siis võin natuke veel roheliste entusiasmi maha võtta. Mul on lähedalt võtta üks energeetika ja just ennekõike tasuvusanalüüsidega tegelev füüsik. Küsisin siis, et millega autod 50 aasta pärast sõidavad. Vastus oli, et ilmselt bensiini või diisliga, kuid on võimalik, et seda ei tehta enam mitte naftast vaid kivisöest või mõnest muust pisut kallimast alternatiivist. Tema uurimisvaldkond oli muide kütuseelemendid, ning paradoksaalne järeldus oli, et kõige odavam asi, millega kütuseelementi "kütta" on bensiin. Niipalju veel võhikutele selgituseks, et kütuseelementi saab küll kütta ka vesinikuga, ning viimast saab justkui veest, kuid ei tasu siiski uskuda Delfi teaduse artilkeid, mille kohaselt võid paari aasta pärast paagi aiavoolikust täis lasta. Ei hakka kunagi saama.
                    Jack of all trades, Master of nuns

                    Kommentaar


                      #70
                      alusetu kriitika. onu on ikka vanem ja töötab kbfi's jne.

                      Mingis mõttes on alati hea öelda, et me ei tea, mida tulevik toob, ning mis ägedad tehnoloogiad võivad kusagilt välja ujuda. Kui me aga vähegi tahame midagi planeerida, siis me ei saa siiski loota, et tuleb mingi "uus relatiivsusteooria", ning sellele tuginedes tehakse üks kassisuurune masin, mis katab kogu maailma energiavajaduse.

                      Praegu lihtsalt ei ole väga lahedaid teoreetilisi aluseidki millegi uue ja väga ägeda esilekerkimiseks. Automootori tehnoloogia on sada-mõnikümmend aastat vana, arvutustehnikas ei ole midagi põhimõtteliselt uut tulnud 1940'te lõpust, põhimõtteliselt ei pruugi ka 1,5 aasta pärast revolutsiooni tulla. See on ka põhjuseks, miks mul tekib alati kibe tahtmine persse saata need vennad, kes räägivad asjadest, mida kindlasti tulevikus avastatake. Näitena toovad nad tavaliselt selle, et 15 aastat tagasi ei osanud keegi arvata, et mobla saab tarbeesemeks, ning teevad loogilise järelduse, et sellest on vaid üks samm Kapten Spocki stiilis teleporteerumiseni.
                      Jack of all trades, Master of nuns

                      Kommentaar


                        #71
                        Ma jälle virutaks mcnamara entukameetrit vähe kõrgemale. Selline asi. See lõbu maksab küll Euroopas hetkel ca 1,5 milli, aga toimib. Ja mitte halvasti. Sellest valguses ühtin Lopezi öelduga.
                        Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

                        Kommentaar


                          #72
                          Mcnamarale soovituseks: Kasuta tankimiseks pullispermat, 700 000 .- liiter.
                          slimm.ee

                          Kommentaar


                            #73
                            Algselt postitas JanK Vaata postitust
                            Mcnamarale soovituseks: Kasuta tankimiseks pullispermat, 700 000 .- liiter.
                            nii kallis see küll ei olnud.nati alla 600 000 oli
                            Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                            Ott Järvela

                            Kommentaar


                              #74
                              Algselt postitas jyriöö Vaata postitust
                              Ma jälle virutaks mcnamara entukameetrit vähe kõrgemale. Selline asi. See lõbu maksab küll Euroopas hetkel ca 1,5 milli, aga toimib. Ja mitte halvasti. Sellest valguses ühtin Lopezi öelduga.
                              minu arusaamist mööda peitub selliste autode rohelisus asjaolus, et saaste ei teki mitte kesklinna, vaid kuhugi elektrijaama lähedale. mis iseenesest on juba ka väga hea.

                              kirjutati midagi kõrgemast efektiivsusest (elektrimootorite kasutegur ongi väga kõrge), aga sellega on sama asi, et kui elekter saadakse põlevkivi põletamise teel, siis tekib ebaefektiivsus lihtsalt teises kohas.

                              veel kriitikat. Tesla aluseks on võetud Lotus Elise, mis on superkerge ja heade aerodünaamiliste omadustega auto, ning kulutaks diisliga ka ilmselt 2,smth sajale.

                              tegelikult oleks üüratult tore, kui elektriauto vahetaks bensuauto välja, aga see läheb siiski minu jaoks teemasse lineaarne areng mitte hiigelhüpe planeedi päästmiseks. selles valdkonnas on olemas ka õnnetuid näited, millest esimesena meenub mulle päiksepatarei. päiksepatarei on väga kaua olemas olnud, kuid on jätkuvalt jäänud negatiivse energeetilise bilansiga leiutiseks. teisisõnu, selle tootmine on energiamahukam, kui ta oma eluea jooksul tagasi toodab. sattelliitide peal imetore, aga fossiilsete kütuste asendajana perspektiivitu.

                              mul on ka lahendus välja pakkuda. nimelt on midagi, mida igaüks teist saab planeedi hüvangiks teha - tapke end ära! (eelistatumalt pooge, sest näiteks põlemapanek eraldab lisaks rõvedale haisule ka halba süsinikdioksiidi)
                              Jack of all trades, Master of nuns

                              Kommentaar


                                #75
                                ekspressis on täna hea anekdoot kütuse kohta, lugege kellel võimalik
                                forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

                                Kommentaar

                                Working...
                                X