Suurim probleem on minumeelest tavainimeste peas üks loosung ,,Eesti jalgpall on mõttetu,, ja see on nii inimestesse siis juurdunud, et väga raske on kohaliku jalgpalli turundada siin. Kui Eesti koondis saab 8:0 korra kaotuse ja täielikult mutta tambitakse ning see tavainimene loeb neid pealkirju, siis tema teadmine aina rohkem kinnistub. Oleks aastal 2012 playoffile järgnenud veel midagi positiivset näiteks klubitasandil vms, siis oleks ehk see lumepall veerema hakanud ja oleks juba mingi vundament laotud olnud. Aga see emotsioon jäi selliseks ühekordseks ning need, kes tol hetkel juba asjaga kaasa tulid eemaldusid sellest samakiirelt.
Suur miinus on meie rahvusel ka, sest on ju eestlase jaoks elu ja surma küsimus uhke auto ja prežtiisne töökoht ja iphone käes jne ning ta ei tahagi minna kuhugi väiksele külastaadionile seda jalgpalli vaatama kui telekas pakutav on 10x uhkem. See on ehk minu arvamus ja võib olla täiesti vale mõttekäik, aga ilma fancyte staadioniteta me rahvast sinna ei saa ning paratamatult ei ole meil sellist võimekust, et neid ehitada. Ise ikka käin võimalikult palju kodust jalgpalli vaatamas ja enamikel koondisemängudel olen nagu viis kopikat kohal, kuid tavainimesel on asjast täiesti ükskõik ja teda ei tõmba. Võibolla olen pessimist, aga ma väga suurt lootust igasugustel Podcastidel ja muudel turundusnippidel siiski ei näe (kuid neil on kindlasti oma väga oluline effekt).
Suur miinus on meie rahvusel ka, sest on ju eestlase jaoks elu ja surma küsimus uhke auto ja prežtiisne töökoht ja iphone käes jne ning ta ei tahagi minna kuhugi väiksele külastaadionile seda jalgpalli vaatama kui telekas pakutav on 10x uhkem. See on ehk minu arvamus ja võib olla täiesti vale mõttekäik, aga ilma fancyte staadioniteta me rahvast sinna ei saa ning paratamatult ei ole meil sellist võimekust, et neid ehitada. Ise ikka käin võimalikult palju kodust jalgpalli vaatamas ja enamikel koondisemängudel olen nagu viis kopikat kohal, kuid tavainimesel on asjast täiesti ükskõik ja teda ei tõmba. Võibolla olen pessimist, aga ma väga suurt lootust igasugustel Podcastidel ja muudel turundusnippidel siiski ei näe (kuid neil on kindlasti oma väga oluline effekt).
Kommentaar