No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kus kohast võiks Baruto ja Aertsi võitluse ülekannet näha?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Postimehes oli Baruto ja LeBanneri matsi link, kust saab näha. Kindlasti toimib see ka täna. Pane postimehe otsingusse baruto ja kyll leiad.

Kommentaar

Adblock võta ajutiselt maha või lisa see leht valgesse nimekirja

EDIT: eelmine vist nüüd stregib.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
          http://www.moskvatv.net/page/russia2-tv-online.php

Adblock võta ajutiselt maha või lisa see leht valgesse nimekirja

EDIT: eelmine vist nüüd stregib.

http://www.usagoals.com/ufc/1395585/...am-online.html
          Jap, leidsin ka alternatiivi juba. http://only-tv.org/match-tv.html
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jap, leidsin ka alternatiivi juba. http://only-tv.org/match-tv.html
            Olin just postitamas seda. Orienteeruvat kellaaega keegi ei tea millal ta ringi astub meie ajas?

Kommentaar

Algselt postitas Felipe Vaata postitust
              Olin just postitamas seda. Orienteeruvat kellaaega keegi ei tea millal ta ringi astub meie ajas?
              Nüüd.

Kommentaar

Oot, mis värk selle "olen hobustega tegelenud ja nendega midagi saavutanud"-nalja taga on?

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                  Oot, mis värk selle "olen hobustega tegelenud ja nendega midagi saavutanud"-nalja taga on?
                  ööö kirjutas seda kusagil eesti teemas kellelegi vastuseks miks ta arvamus õige on.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Tujurikkuja mõne hea sketchi ka tegi?

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                        Tujurikkuja mõne hea sketchi ka tegi?
                        Kõik olid head.

Kommentaar

Vaatasin ka kõik lõpuni,

Eeter ja Epideemia - hea must huumor

1944 - ka päris hea, kuigi filmi ei ole näinud

Admiralid, Sportlane, Noored Tehnikud - meh

Kommentaar

Suht okey, polnud päris kõige parem saade, samas aga viimane laul pani ikka korraliku punkti.

Kommentaar

1944 oli väga hea - kui filmi ei ole näinud, siis ei taba piiti lihtsalt. Sportlane oli ka bullz eye. Ülejäänud olid siuksed keskmised, mis jäävad teiste varju. Laul oli täpselt see, milline tujurikkuja oma olemuselt ongi!

Kommentaar

Keegi võiks võhikule selgeks teha, mismoodi windows 10ga CD-le muusikat kirjutada? Googeldades leidsin, et winodws10 ei toetagi seda
                                Koondise põhimängija

Kommentaar

Working...
                                X