kui raha on mõistlik, võin ma seda ise ka teha..... ZING!
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Rumalad küsimused ootavad vastuseid
Collapse
X
-
Mõistlik raha on veniv mõiste. Dr Madis Rahut peetakse parimaks põlvetohtriks. Esmane visiit on tasulises vastuvõtus Ortopeediaarstides 32 eurot. Aga järjekord on hoolimata sellest, et selle eest peab maksma.Algselt postitas Joks Vaata postitustPalun soovitage mõnda head spordiarsti, kes oleks valmis mu põlve üle vaatama mõistliku raha eest.BACK WHERE WE BELONG
Kommentaar
-
Samas ei tohi unustada, et kiirus "sebral" peaks olema ligilähedane jalgsi liikumise kiirusele. Seda nii jalakäiate kui ka su enda turvalisuse ärast. Pole midagi hullemat ülekäigu rajal, kui "maa alt" tekkiv kiire objekt otse auto ette.Algselt postitas vincent Vaata postitustPraegu veel küll, aga uue liiklusseaduse järgi võib juba sõites ületada. Alates 1. juulist siis.BVB - Vaprus
Kommentaar
-
Proovi seda rääkida mõnele kõurikule, kui oled ta juba alla ajanud. Täiesti arusaamatu seadusmuudatus.Algselt postitas elx Vaata postitustSamas ei tohi unustada, et kiirus "sebral" peaks olema ligilähedane jalgsi liikumise kiirusele.We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.
Kommentaar
-
See on tõepoolest täiesti värdjas muutus. Mul juba korra oli sellega probleeme, kui üks lendhiir kuskilt välja kargas ja üle raja põrutas. Hea, et ma poolpime olen ja seetõttu eriti hoolikalt jõllitan, kuid oleks väheke unelenud, siis saanuks pidureid mõnuga testida.When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!
Kommentaar
-
Mitte ainult jalgratturid ei ole probleemiks. Uisutajad samuti, eelmisel nädalal vasakpööret tehes tuli selline debiilik täie pasaga. Kell oli parasjagu palju, õues oli pime ja vennikesel helkurit polnud. Proovi sa sellist siis märgata.Algselt postitas elx Vaata postitustSamas ei tohi unustada, et kiirus "sebral" peaks olema ligilähedane jalgsi liikumise kiirusele. Seda nii jalakäiate kui ka su enda turvalisuse ärast. Pole midagi hullemat ülekäigu rajal, kui "maa alt" tekkiv kiire objekt otse auto ette.Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.
Kommentaar
-
Sinu poolpimedust me mäletame, kui sa öösel oma vana volkariga Rõngu külateedel uduste prillidega kihutasid. Soovituse peale hoogu maha võtta kuna teed pole hästi näha, oli sul vastus varnast võtta, et sa niikuinii midagi ei näe, seega pole vahet, kas sõita kiirest või aeglaselt.Algselt postitas Martin Vaata postitustSee on tõepoolest täiesti värdjas muutus. Mul juba korra oli sellega probleeme, kui üks lendhiir kuskilt välja kargas ja üle raja põrutas. Hea, et ma poolpime olen ja seetõttu eriti hoolikalt jõllitan, kuid oleks väheke unelenud, siis saanuks pidureid mõnuga testida.
Mis puutub rattaga ülekäiguraja ületamist siis teoorias on see väga hea muudatus kuna aitab liiklusvoogu sujuvamaks muuta. Tegelikult tuleb ju nii vana kui uue seaduse järgi veenduda enne teeületust, kas see on ohutu. Ehk siis, kas ühtegi autot pole läheduses või on auto peatunud. Samas on palju olukordi, kus rattur ilma jalastumata jõuaks autot segamata üle tee, aga jalastudes sunnitakse auto peatuma. Eks ta algus segadust ja nii mõnedki ohtlikud olukorrad tekitab.
Uue seaduse järgi ei pea ju auto ratta seljas ülekäigu rada ületavale ratturile teed andma. Huvitav mitu ratturit seda teavad? Kuna üle tee on rattaga juba ammu sõidetud siis nüüd tehakse see lihtsalt seaduslikuks ja autojuhid oskavad ehk selle võimalusega rohkem arvestada.
Kommentaar
-
Hetkel rääkisid sa kui tihe jalgrattal sõitja, aga mitte kui tavaliikleja.Algselt postitas kyps Vaata postitust
Uue seaduse järgi ei pea ju auto ratta seljas ülekäigu rada ületavale ratturile teed andma. Huvitav mitu ratturit seda teavad? Kuna üle tee on rattaga juba ammu sõidetud siis nüüd tehakse see lihtsalt seaduslikuks ja autojuhid oskavad ehk selle võimalusega rohkem arvestada.
Eilses Ringvaates tegi Urmas Vaino just seda punkti maha ja manitses RK mõistusele. Tema arvates hakkame me selle muudatuse "vilju" maitsma alles paari aasta pärast. Kahjuks tuleb temaga nõustuda.
Täpselt nagu ka hetkel sööme vilju mille on tekitanud väiksem järelvalve liikluses võrreldes paari aasta taguste aegadega. Lahkunud politseinike asemel uusi ei võetud ja eks need hukkumiste arvud räägivad oma keelt.Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.
Kommentaar
-
Selge, mina mõtlesin sebra all looma.Algselt postitas Roosaelevant Vaata postitustsebrat peab ületama n.ö jalakäijana st. pead ratta seljast maha tulema.
Kommentaar
-
sujuvus-sujuvuseks, õhk-õhuks... nõnda kaua, kuni inimesed suunatule kastumise üle türa saadavad, pole taolistest muudatustest kasu... või noh tegelikult on ka - siis kui inimesed hakkavad lakse sisse saama ning mõistus persekudu ajudesse jõuab.Algselt postitas kyps Vaata postitustMis puutub rattaga ülekäiguraja ületamist siis teoorias on see väga hea muudatus kuna aitab liiklusvoogu sujuvamaks muuta.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
Mis keelt? Seda et need viimasel ajal visalt, aga järjekindlalt vähenevad? http://www.ekspress.ee/news/paevauud....d?id=37716195Algselt postitas Rein Vaata postitustTäpselt nagu ka hetkel sööme vilju mille on tekitanud väiksem järelvalve liikluses võrreldes paari aasta taguste aegadega. Lahkunud politseinike asemel uusi ei võetud ja eks need hukkumiste arvud räägivad oma keelt.
Kommentaar
-
see langus on uueks tõusuks muutunud paraku:Algselt postitas kyps Vaata postitustMis keelt? Seda et need viimasel ajal visalt, aga järjekindlalt vähenevad? http://www.ekspress.ee/news/paevauud....d?id=37716195
Eestis on tänavu nelja kuuga liiklusõnnetustes hukkunud kolmandiku võrra rohkem inimesi kui möödunud aasta samal ajal, samas on vigastatute arv veidi vähenenud. Politsei- ja piirivalveameti esialgsetel andmetel hukkus nelja kuuga liiklusõnnetustes 26 inimest, mullu samal ajal oli hukkunuid 17.
tulevik on tunni aja pärast
Kommentaar
-
Visalt, aga järjekindlalt vähenenudAlgselt postitas kyps Vaata postitustMis keelt? Seda et need viimasel ajal visalt, aga järjekindlalt vähenevad? http://www.ekspress.ee/news/paevauud....d?id=37716195
Hea nali.
Eestis on tänavu nelja kuuga liiklusõnnetustes hukkunud kolmandiku võrra rohkem inimesi kui möödunud aasta samal ajal, samas on vigastatute arv veidi vähenenud. Politsei- ja piirivalveameti esialgsetel andmetel hukkus nelja kuuga liiklusõnnetustes 26 inimest, mullu samal ajal oli hukkunuid 17.Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar